Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Mobiel internet in Florida

  1. Top | #1

    Standaard Mobiel internet in Florida

    Hallo allemaal,

    in mei gaan mijn vriendin en ik voor de eerste keer naar Florida op vakantie. Tevens wordt dit de eerste keer dat we in Amerika zijn en dat we een Fly & Drive vakantie gaan doen.
    Tot nu toe hebben we alleen in azie gereisd. Nu vroeg ik mij af hoe we het beste aan mobiel internet kunnen komen? We willen eigenlijk niet bereikbaar zijn omdat we op vakantie zijn, meer als zekerheidje. Ook leuk om als we ergens zijn snel te kijken wat er in de buurt te doen is of wat alternatieve zijn.

    Ik heb via t-mobile gevraagd echter vragen zij 15 euro voor 500 mb die in een week op moet..lijkt me dat er toch ook andere mogelijkheden zijn. Iemand een suggestie?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Dit hebben wij vorig jaar gedaan, beviel prima: https://prepaid-phones.t-mobile.com Wij hadden een extra telefoon bij waar het Amerikaanse simkaarten in kon. Bijkomend voordeel was dat je met je Amerikaans nummer in de Vs kunt bellen, is ook inbegrepen. Van deze telefoon een hotspot gemaakt zodat we met eigen telefoon en tablet ook konden internetten.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Het linkje doet het bij mij niet bij de reactie hierboven, maar ik heb altijd deze, dat zal dezelfde zijn https://prepaid-phones.t-mobile.com/...activation-kit
    Heel erg tevreden over. 2 GB internet, ben er altijd maar een week, dus meer dan genoeg. Voor meerdere weken ook genoeg denk ik, mits je er geen video's mee gaat uploaden. Ga meestal naar een Walmart, alwaar ze hem er voor me inzetten en activeren.

    Een extra mobiel voor zoiets lijkt me helemaal handig! Wellicht even kijken voor een goedkope extra telefoon.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #4
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Beide links in de reacties boven mij werken niet maar wij gebruiken altijd deze:
    LINK
    Werkt perfect zolang je een SIM-lockvrije telefoon hebt.

    Edit: om wat voor reden dan ook doet mijn link bovenstaand het ook niet dus dan maar even zo uitleggen: Google even op T-Mobile Tourist Plan, dit kun je in de winkels van T-Mobile halen en werkt perfect!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Wij hebben zoiets nooit gebruikt om eerlijk te zijn. Eigenlijk is er bijna overal wel gratis internet in winkelcentra en restaurants. Ook kiezen wij onze accomodaties uit op de aanwezigheid van internet.
    Toch ziet dat tourist plan van t-mobile er interessant uit. Maar je moet dus wel een extra smartphone hebben.
    Laatst gewijzigd door stephie; 13-04-17 om 21:01.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Ik kom met alle links op Viglink ofzo uit, viglink shopping. Een of andere vage website? Ook met de link van jou FloridaFabian.
    Zit er een virus op het forum?

    @stephie: ik gebruik het gewoon in mijn mobiel, dus niet in een extra. Wissel 's avonds de simkaartjes even om om te kijken of ik gemiste oproepen heb op mijn NL simkaart, maar meesten weten dat ik op vakantie ben, dus dit is nog niet gebeurd dat ik een oproep heb gemist. Maar dat is niet bij iedereen zo makkelijk denk ik.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Als je 15 euro teveel vindt om uit te geven hiervoor dan denk ik dat je het beste op diverse plaatsen gebruik kunt maken van gratis wi-fi. Plaatsen genoeg denk ik.
    En als je er wel geld voor over hebt dan is, zoals al gemeld, een T-Mobile of een AT&T sim een goede oplossing. Genoeg shops in de buurt (zie https://www.att.com/maps/store-locator.html of google op AT&T shop locator)
    En als je een dual-sim telefoon hebt is het helemaal ideaal want je stopt de 2e sim kaart gewoon in je telefoon en je gebruikt die voor de data terwijl je toch op je gewone nummer bereikbaar bent.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Ik vind 15 euro voor 500 Mb ook veel. Bij het touristplan van t- mobile heb je 2 gigabite voor 30 dollar en 1000 minuten bellen in de states. Dus toch wel aantrekkelijk. Jammer dat de links niet weken maar als je t-mobile en touristplan googled dan kun je de site makkelijk vinden.

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Feitelijk zijn het wel belachelijke prijzen, in Thailand koop ik een sim met 6GB voor 1 week voor 3-4 euro....

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida

    Ik had bij KPN een wereldbundel genomen voor een tientje. Zoals hierboven al gezegd, je gebruikt het alleen waar geen WiFi is en dat is eigenlijk overal. Ik had zelfs nog 250 MB over aan het eind vd vakantie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •