Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 62

Onderwerp: Prijzen gestegen in Florida

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Frans, ik kan me voorstellen dat jullie niet elke dag uit eten gaan. Dat zou voor zo'n lange periode niet goed zijn.
    Bedoel je met buffetrestaurants zoiets als Golden Corral?
    Dat is inderdaad één van de restaurants waar we wel eens komen.
    En, omdat het vlak in de buurt is, een Hibachi.
    En die is ook nogal erg goed niet in de laatste plaats omdat het erg druk is dat het bereide voedsel heeft een erg hoge omloopsnelheid.
    Als het niet druk is dan gaar m.i. de kwaliteit van het voedsel achteruit.
    Dat heb ik ook wel eens meegemaakt.

    Ook zijn er bij ons in de buurt een aantal goede en goedkope Mexicaanse restaurants die aan de verwachtingen ruimschoots voldoen.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    De prijzen in de supermarkt zijn de afgelopen jaren enorm gestegen. Zodanig dat de lol er wat af is, verwend als wij zijn in Nederland met de laagste supermarktprijzen van de hele EU.

    De prijsverschillen zijn ook enorm - tussen Aldi / Save-A-Lot en Publix is een aanzienlijk groter verschil als in Nederland tussen Aldi / Lidl en Jumbo / Albert Heijn.

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Ik vind de Walmart neighbourhood market tegenwoordig ook een goede optie én aanzienlijk goedkoper dan de Publix.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Maar ik neem aan dat deze Walmart variant net zo duur is als Walmart Supercenter?
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Vast wel, het is zeg maar de supermarktversie van de Supercenters, dus alleen food.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Dit jaar ook maar eens Family Dollar proberen. In de buurt van Shorewalk in Bradenton zitten Publix, Family Dollar, Aldi en iets verder in de straat Walmart supercenter.
    Keuze genoeg
    Wij zijn nooit bij Family Dollar geweest, omdat deze winkel nooit zo'n fijn publiek aantrekt. In de buurt van Shorewalk nooit zo opgelet trouwens. Maar elders in Bradenton en Sarasota .....brrrrr......
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #17
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Family Dollar is geen supermarkt, maar een 'General store', met maar een heel beperkt assortiment vooral houdbare levensmiddelen.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Dat wist ik niet. Ok, slaan we deze winkel over
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #19
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Zo, ook net terug uit Amerika. En ik kan t wel beamen. Niet de supermarkt (voor wat ik daar kocht) maar wel de outlet malls. Voornamelijk de premium outlet mall vond ik erg duur geworden. In ieder geval vergeleken met 2012 toen ik daar voor het laatst was. Waar je toen nog vaak leuke aanbiedingen kon vinden, kreeg je nu pas korting bij 2 aankopen ( buy one, get second 50% off). Kan je beter naar de Buena Vista Factory Mall gaan. Daar ben ik wel aardig geslaagd. Helemaal bij Converse. Paar schoenen voor nog geen 20 dollar, gezien er nog over de afgeprijsde schoenen 40% af ging :-)

  10. Top | #20

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    De dagelijkse boodschappen vind ik vreselijk duur geworden, probeer toch ook vaak op de aanbiedingen te letten maar gezond eten is niet goed voor je portomonee.
    Het toppunt vond ik de prijs van 1 kiwi bij de Publix: $1,49 ben daar maar snel voorbij gelopen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •