Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 62

Onderwerp: Prijzen gestegen in Florida

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Qua outletprijzen vond ik het OK. Als je goede coupons hebt zijn de prijzen nog steeds niet te kloppen. Uit eten gaan vond ik ook niet duurder dan andere jaren, in ieder geval niet bij de Restaurants waar wij zijn geweest.
    Ik vond sommige Food Courts nog duurder geworden, wat ze op bepaalde plaatsen voor een lauwe pizzapunt met wat drinken vroegen, kan je ook een burger bij Outback voor eten. Zelfde geldt voor een menu bij Panda. Zag deze al ergens rond de 12 Dollar voor wat noodles met 2 sides en een drankje.

    Publix is zeker duurder dan walmart, maar aangezien wij niet kopen blijven de boodschappen beperkt tot wat sap, broodjes en wat lekkers. Verse goederen daar vind ik ook duizelingwekkend duur.

    Frisdrank, water en andere benodigdheden halen we bij walmart. Ik dacht vorig jaar zelfs dat de prijs niet klopte van de blikjes Cola Zero Vanilla, zo goedkoop.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Ik kan niet vergelijken met vroeger, wel met andere verre bestemmingen zoals Thailand en Costa Rica.

    Wij vonden het persoonlijk allemaal heel erg duur. We zijn - voornamelijk door het eten en de activiteiten - heel ver boven ons budget gegaan...

    Vorige zomer deden wij 4 weken Thailand in het hoogseizoen (juli-augustus) en in die 4 weken hebben we ongeveer 2000 euro minder uitgegeven, dan nu 2 weken in Florida. Het zet je wel even aan het denken of het dat allemaal wel waard was. (voor ons persoonlijk toch) Het was een superreis, maar ik weet niet of ik het opnieuw zou doen als ik vooraf wist hoeveel het me zou kosten.

  3. Top | #23
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Ik ben nog nooit in Thailand geweest, maar dat je een modern westers land niet met een Aziatisch land moet vergelijken lijkt mij meer dan logisch. Ik denk dat een dagje zwempark in de vs mss wel het dubbele kost van een soortgelijk dagje in Thailand. Maar het zijn toch ook totaal andere landen? Cultuur, religie en ook de lonen zullen enorm verschillen.
    Als ik ga kamperen in Spanje of Frankrijk ben ik ook veel minder geld kwijt en als ik in Nederland blijf nog veel minder, maar dat is mi toch echt appels met ananassen vergelijken.. ik kan het geen eens peren noemen.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Sluit me helemaal bij Monique aan. Aziatische landen zijn niet te vergelijken met het Westen. Wij gaan overigens in september naar Costa Rica en voorlopig vind ik dat net zo'n duur land als de USA als ik de hotel- en excursieprijzen zie.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    3 jaar geleden was de prijs bij golden coral om te eten en drinken nog geen 10$ nu 2017 is de prijs 17$ .is volgens mij wel allemaal veel duurder .

  6. Top | #26
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Dat is nou economie... in de crisis was de nood aan de man om mensen binnen te krijgen en zullen de prijzen niet of nauwelijks gestegen zijn. Nu de crisis voorbij lijkt te zijn en er kennelijk weer meer mensen komen, stijgen de prijzen met rasse schreden. Vraag en aanbod bepaald de marktprijs.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    De Golden Corral maakt veel reclame via FB en dan zie ik allemaal nieuwe dingen voorbij komen. Wellicht is de verandering van het menu dus de reden dat ze duurder zijn geworden.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #28
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiamzo Bekijk Berichten
    3 jaar geleden was de prijs bij golden coral om te eten en drinken nog geen 10$ nu 2017 is de prijs 17$ .is volgens mij wel allemaal veel duurder .
    Ik heb op 21 maart j.l. bij Golden Coral in Kissimmee voor menu en frisdrankje $ 12,89 betaald.

  9. Top | #29
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Ik was net bij de winndixie, betaalde 7 dollar voor een watermeloen �� Fruit is hier best aan de prijs! Maar ach.. het is vakantie

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    5

    Standaard Re: Prijzen gestegen in Florida

    Weet iemand of er kleine meenemen pakje sojamelk met smaakje te verkrijgen zijn?
    Gebruik dit tegen de opvliegers en met de extra warmte daar houd ik het met sojamelk netjes intoom.
    Wij vliegen op Miami en gaan dan eerst naar beneden en dan links om naar Orlando.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •