Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Boeken bij Disney USA

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Boeken bij Disney USA

    Zag vannochtend dat er net leuke kortingen zijn vrijgegeven..zie alleen voor maximum 2 weken te boeken..Mag je dan wel je derde week in een ander Disneyhotel bij boeken? Of mag je gewoon een tweede boeking maken voor hetzelfde hotel? Bv door combi package en summer room offer? Als 2x summeroffer niet zou kunnen
    Ik begreep ook dat er naw eind augustus ook weer free dining is bij Disney USA..kan je dat nadat je alleen je hotel geboekt hebt alsnog krijgen door bij of omboeking ?
    Laatst gewijzigd door flora45; 28-03-17 om 10:28. Reden: X

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Je kan ook bellen om meer dan 2 weken te boeken. Maar de opties die je zelf geeft zijn ook mogelijk. Als je een tweede boeking voor hetzelfde hotel maakt, heb je wel kans dat je niet in dezelfde kamer kan blijven. Geef het aan bij de boeking of bij het inchecken dan kunnen ze er rekening mee houden. Als er FD komt dan kan je dat er bij boeken. De berichten zijn verschillend of je dat kan toevoegen of dat je een nieuwe boeking maakt (en de oude met de voordelen dus cancelt) vraag dat even na wanneer je boekt. Maar ik zou nog een paar dagen wachten met boeken want dan zijn de nieuwe aanbiedingen ook bij de UK/Ie site bekend. Misschien dat die nog beter zijn?

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Dank je wel...ja die UK aanbieding ga ik zeker boeken..maar begreep dat die dan voor 2018 is? Tenminste ik boekte dat altijd voor het volgende jaar?
    Maar begin dit jaar pas besloten ook in 2017 te gaan...dus dan is volgens mij de USA site de enige optie..? Of komen er op de UK site ook nog leukere aanbiedingen voor 2017?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    O natuurlijk, had ik niet bij stil gestaan maar UK is inderdaad voor 2018. Voor 2017 zal er inderdaad niets leuks bijkomen. Ik was 2 jaar terug ook beter uit op de USA site toen ik later was met boeken (voor dat zelfde jaar). Had toen de FD voor eind september/ oktober. Ben wel heel benieuwd naar de aanbieding op de UK site nu met alle verbouwingen en minder beschikbaarheid in de moderate resorts (Caribbean Beach en Coronado Springs).
    Ik kijk trouwens altijd op Mousesavers om een idee te hebben wanneer de discounts uitkomen. Ze hebben een handig overzicht wanneer welke aanbiedingen in voorgaande jaren beschikbaar kwamen: https://www.mousesavers.com/historic...iscounts/#2016

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Mooi overzicht.Dank je wel...Neem niet aan dat wij op de Canadese site mogen boeken?..Net zoals Amerikanen niet op de Engelse?
    Er gaan geruchten dat de periode vervroegd wordt..even afwachten dus..

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Nee dat heb ik al eens uitgeprobeerd maar de Canadese site mag niet. Alleen USA, UK en bij de Ieren.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Uitgebreid met Disney gebeld voor 1 cent per minuut.....drie weken All Star Sports geboekt tegen een leuke prijs ...😊

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Leuk! Sports ben ik 2 jaar terug ook geweest toen ik een beetje laat boekte. Is meestal de goedkoopste op de USA site. Prima hotel en ligt wel gunstig ook, het is de eerste in een rijtje van drie (daarna kom je in Music en dan Movies). Dus de bus stopt altijd eerst in Sports als er een combi wordt gemaakt met de andere hotels. En drie weken, je bent wel een echte fan .

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Ja dat ben ik wel...sowieso van Florida/USA , gaan er ook regelmatig voor een paar weken naar de kust...maar als ik in Orlando ben dan wint Disney het nog van Universal..
    In die drie weken gaan we bv ook shoppen of naar Seaworld etc.
    Maar zalig dat je gewoon naar de parken kan gaan wanneer je wilt..
    Misschien dat ik er weer eens een reisverslag tegen aan gooi..de laatste dateert van 5 jaar terug...
    Heb een pauze van 2 jaar daarna gehad met vakanties in Europa.
    Daarna in 2015 naar de gulfcoast geweest..in 2016 3 weken met oudste naar CBR..en met jongste 2 weken naar Fort Lauderdale..Nu dit jaar dus met de jongste 3 weken All Star Sports ..en in 2018 weer drie weken met beide ..
    Het bedrag van de boeking was nu trouwens een kleine 2100 euro..ze hebben een summersale
    I

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Ja! een reisverslag vind ik altijd leuk . 3 weken is echt een heerlijk vooruitzicht. Ik plan tegenwoordig ook wel wat dingen buiten Disney ook al zit ik op een Disney resort. Maar vaak kom ik toch tijd te kort om dan ook nog alles in Disney zelf te doen. Snap nooit hoe anderen maar een paar daagjes Disney kunnen doen, ik heb aan een week niet eens genoeg .
    Ik heb sinds een halfjaar mijn eigen (solo)praktijk en kan dus niet zomaar op vakantie (zelfs een dag vrij zit er niet in). Maar als alles heel goed loopt dan kan ik misschien nog eind van het jaar weg. Al is dat een beetje wishful thinking, realistischer is dat het volgend jaar wordt. Ik ben alleen een beetje zeur met het weer en wil dat het echt goed warm is. November vind ik al te koud en dan wordt het pas weer echt lekker eind april. Dus we gaan voor mei 2018 of zo iets. Bijna 2 jaar geen Disney, pfff weet niet of ik dat overleef.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •