Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Boeken bij Disney USA

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Je kan nu advanced boeken voor Free Dining 2018 UK .6 april gaat het officieel van start..Je krijgt dan tussen 6 en 14 april de bevestiging en mag ook tot die tijd gratis annuleren
    Heb ik het goed begrepen dat bij disney uk..wijzigen 50 pond kost..bv ik boek maar kan geen verlof krijgen..ik wil de data verschuiven, tot geloof ik 2 maanden voor vertrek, dan kost me dat alleen 50 pond?..En annuleren is 150 dan...
    Wat bv als iemand uiteindelijk niet mee kan..je hebt gewoon het hele pakket al betaald..Moet je dat dan melden..of kan je het gewoon zo laten...
    Valt mee..wel meer kosten als op de USA site..maar wel te overzien

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Inderdaad 50 pond voor wijzigen en voor zo ver ik begrijp hoef je niet bij te betalen als de wijziging voor hogere kosten zorgt. Raar want dan zou je voor een goedkope periode kunnen boeken en het dan voor 50 pond kunnen verschuiven naar een duurdere periode. Lijkt me sterk dat het zo werkt maar dat is wel wat ik lees. Annuleren is ook 50 pond tot 56 dagen voor vertrek (bij alleen hotel en ticket boekingen. 150 voor als je een vlucht er bij boekt).
    Als iemand niet meegaat dan behoor je dat te melden. Maar dan gaat de prijs neem ik aan ook naar beneden en die wordt volgens mij wel doorberekend dus ben je waarschijnlijk totaal goedkoper uit (ook al betaal je de 50 pond tot 56 dagen vooraf voor wijzigingen aan te brengen). Maar de voorwaarden lezen niet echt makkelijk weg dus ik kan het fout gelezen hebben.

    Als je op de USA site alleen een hotel hebt geboekt, kan je nog cancelen en veranderen tot 24u (?) voor aankomst zonder kosten. Zodra het een pakket wordt (met tickets etc.) veranderen die regels. Op de Uk site boek je al snel een pakket.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flora45 Bekijk Berichten
    Uitgebreid met Disney gebeld voor 1 cent per minuut.....drie weken All Star Sports geboekt tegen een leuke prijs ...
    Flora, Hier zit toch niet de free dining bij in of wel? Heb iets gelezen dat dit alleen geld vanaf de disney deluxe hotels.
    De quick dining is, als ik het goed begrijp, voor de moderate hotels. Of ben ik hier mis mee?

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Flora, Hier zit toch niet de free dining bij in of wel? Heb iets gelezen dat dit alleen geld vanaf de disney deluxe hotels.
    De quick dining is, als ik het goed begrijp, voor de moderate hotels. Of ben ik hier mis mee?
    Er is nog geen FD beschikbaar op de USA site. Vorig jaar was het Quick service voor de value resorts, het gewone dining plan voor de moderate en deluxe plan voor de deluxe. Op de Uk site is het gratis ontbijt voor de value, quick service voor de moderate en gewone dining voor de deluxe (upgrades zijn mogelijk).

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    En Uk FD is voor het volgende jaar..en de USA FD nog voor dit jaar..Ergens deze maand wordt die aktie bekend..als hij nog komt natuurlijk 😃

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    De freedining is er weer, op de us stite, voor perioden in aug, sept, november en december.. Stel het begint op 21 augustus en je komt op 19 augustus aan, dan moet je je boeking opdelen en zorgen dat je op 21 augustutus incheckt.
    In oktober is de aktie niet, MAAR als je op 30 september incheckt en 2 weken blijft dan kom je er wel voor in aanmerking.
    Value en Moderate hotels krijgen de Quick. Luxe de regular.
    Niet alle hotels doen mee en er zijn voorwaarden qua lengte verbijf en tickets

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Jammer genoeg moet je inderdaad met tickets boeken (ik dacht minimaal 2 dagen en hopper). Misschien komt er nog iets met alleen verblijf en FD. Anders is de aanbieding met alleen korting misschien gunstiger. Bij Undercovertourist kan je nu ook Disney hotels boeken. En voor zo ver ik kon zien, maken ze gebruikt van de al bestaande Disney korting (als die er is) en krijg je nog iets van korting er bij. Dus goede deal!

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Vorig jaar zijn we met de DME naar het hotel gebracht
    Op onze vluchtgegevens werd niet echt gelet omdat we toch zelf de koffers mee moesten nemen
    Nu gaan we eerst cruisen en worden daarna weer op MCO afgezet.
    Kunnen we gewoon mee met de DME als we de tijd doorgeven of niet?

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken bij Disney USA

    Ik heb de DME nog nooit vooraf opgegeven. Als ik op MCO ben dan loop ik er naar toe en zolang je een Disney hotel reservering hebt, mag je mee. Voorheen melde ik mij dan bij de balie maar als je een magicband hebt dan kan je die gelijk laten scannen bij een van de (soort) kiosken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •