Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Wij hebben met hetzelfde dilemma gezeten en uiteindelijk via Hotwire 2 overnachtingen op Key Largo geboekt in het Bayside Inn Hotel voor EUR104 p/n (weliswaar incl.ontbijt). Volgens TripAdvisor gaat het hier om een benedengemiddeld hotel maar we zullen het beleve, wij hebben jaren in een tentje op een camping gelegen dus zijn zeer snel tevreden. Voor ons zijn bedragen boven de 100 EUR in principe nooit aan de orde als het gaat om overnachten in Florida maar voor de Keys hebben wij een uitzondering gemaakt.
    Wij hebben reeds in het Bayside Inn geslapen voor 1 nacht onderweg naar Key West. Het ontbijt stelt niks voor maar een beetje terug op de weg (geen 5 minuten wandelen) ligt Doc's diner en dat is zeker een aanrader om te gaan ontbijten. Wij vonden het SUPER, lekker en veel zoals we gewend zijn in amerika.
    Wat het hotel betreft was de ervaring niet zo goed, wij sliepen met 4 op een kamer en als wij wakker werden was alles nat, het is er heel vochtig en slecht verlucht naar mijn mening. Zal ook wel deels met het weer te maken gehad hebben maar ik sta in ieder geval niet te springen om terug te gaan. De locatie aan het water was wel mooi.
    Wel was er aan het hotel ook een lekker sushirestaurant dus als je van sushi houdt is dit zeker ook een aanrader.

  2. Top | #22
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elliekeuh Bekijk Berichten
    Wij hebben reeds in het Bayside Inn geslapen voor 1 nacht onderweg naar Key West. Het ontbijt stelt niks voor maar een beetje terug op de weg (geen 5 minuten wandelen) ligt Doc's diner en dat is zeker een aanrader om te gaan ontbijten. Wij vonden het SUPER, lekker en veel zoals we gewend zijn in amerika.
    Wat het hotel betreft was de ervaring niet zo goed, wij sliepen met 4 op een kamer en als wij wakker werden was alles nat, het is er heel vochtig en slecht verlucht naar mijn mening. Zal ook wel deels met het weer te maken gehad hebben maar ik sta in ieder geval niet te springen om terug te gaan. De locatie aan het water was wel mooi.
    Wel was er aan het hotel ook een lekker sushirestaurant dus als je van sushi houdt is dit zeker ook een aanrader.
    Leuk! Wij hadden sowieso al onze vraagtekens bij het hotel maar hadden, omdat wij via Hotwire boekte, geen idee dat het dit hotel zou worden... Bedankt voor de tips mbt ontbijt en sushi!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #23
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Inmiddels hebben wij het Hyatt Place Marathon geboekt ( 150 euro p/nacht incl ontbijt ) niet echt een koopje natuurlijk maar wel naar onze eisen




    http://marathonfloridakeys.place.hya...otel/home.html
    Laatst gewijzigd door PENPE; 27-04-17 om 14:26.
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •