Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtx123 Bekijk Berichten
    Zoals het nu in ons plan zit, willen we 3 nachten op de Keys of in de buurt daarvan, doorbrengen.
    Wij hebben die planning ook dus lees even mee in dit topic waar ik inmiddels al aardige ideetjes voorbij heb zien komen ;-)
    At the moment on a roadtrip through Texas

  2. Top | #12
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Nou zeker weten dat wij dat er niet voor betaald hebben...... ook wij houden ons aan ons budget en dat is niet het bedrag per nacht voor ons.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Nou zeker weten dat wij dat er niet voor betaald hebben...... ook wij houden ons aan ons budget en dat is niet het bedrag per nacht voor ons.
    Dat begrijp ik, maar dat is de prijs die ik nu vind voor de dagen die wij gepland hadden.
    Die prijzen varieren bijna per dag, zie ik.
    In sommige periodes gaat het gewoon nergens meer over.. Maar ja vraag en aanbod zullen we maar denken.
    Dan moet ik bij mezelf te rade gaan hoe graag en tegen welke prijs ik ergens op deze aardbol een bepaalde plaats wil bezoeken..

    Iedereen bedankt voor de nuttige tips !
    En ik heb inmiddels de knoop doorgehakt: het worden 2 overnachtingen op Islamorada (190 E per nacht), en we zien dan t.z.t. wel of we een dagtrip naar Key West maken.
    Ik blijf verder dit forum uitpluizen, want zo'n trip moet ons echt meer bieden dan een mooie zonsondergang en een Hemingway huis

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Dagtripje naar Key West zou ik zeker wel doen. De weg er naar toe is al leuk, je kunt er nog de nodige stops maken, en Key West heeft toch ook wel een leuke sfeer. Ik zou het niet slaan als je toch zo dicht bij bent... En je foto bij southernmost point mag ook niet ontbreken !

  5. Top | #15
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    De dagtrip naar de Keys is zeer zeker de moeite waard !!! De weg er naar toe alleen al. genieten !!

  6. Top | #16
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Wij hebben met hetzelfde dilemma gezeten en uiteindelijk via Hotwire 2 overnachtingen op Key Largo geboekt in het Bayside Inn Hotel voor EUR104 p/n (weliswaar incl.ontbijt). Volgens TripAdvisor gaat het hier om een benedengemiddeld hotel maar we zullen het beleve, wij hebben jaren in een tentje op een camping gelegen dus zijn zeer snel tevreden. Voor ons zijn bedragen boven de 100 EUR in principe nooit aan de orde als het gaat om overnachten in Florida maar voor de Keys hebben wij een uitzondering gemaakt.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #17
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Dat je in het weekend gaat maakt het ook duurder. Kun je niet schuiven met je dagen zodat je niet in het weekend daar zit?

  8. Top | #18
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Hebben jullie ook al gekeken naar het Palms Hotel? Wij hebben deze geboekt, via booking.com in juli (4th of July) 123 euro, maar is wel met ontbijt. En inderdaad het weekend Key West is altijd duurder dan doordeweeks,

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Ik moet zeggen, ik schrik wel van de prijzen. Dit hebben wij nooit betaald. Wij hebben twee keer op Key largo gezeten en 1x op Marathon twee jaar geleden. Wij zaten toen inHyatt Place, een toen nieuwe en mooi hotel met gratis ontbijt. Lag aan heel leuk haventje met een vuurtoren. Is het misschien al Spring break? Ik moet wel zeggen dat ik dit jaar de hotels aan de dure kant vind, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je momenteel veel betaalt voor een dollare vergeleken met de afgelopen jaren.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Spring Break loopt van eind februari tot ongeveer half april. De week ervoor is het Pasen, misschien dat het daar nog mee te maken heeft.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •