Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Zoals het nu in ons plan zit, willen we 3 nachten op de Keys of in de buurt daarvan, doorbrengen.
    Daarna nog 1 overnachting ergens in Miami, voordat we terug vliegen.
    De data zijn 20 t/m 23 april.

    Nu heb ik nog helemaal geen accomodatie kunnen vinden van max 200 Euro per nacht.
    Ik begrijp dat het een gewilde lokatie is, maar die 200 euro is toch wel een psychische grens voor mij..
    Ook airbnb en Homeaway hebben fikse prijzen. Er wordt geadverteerd met nette prijzen per nacht, maar dan komen er kosten bij (schoonmaken, tax, etc)
    zodat je altijd weer ruim boven de 200 uitkomt

    Is het te doen om in Florida City / Homestead te verblijven, en dan een aantal dagtrips te maken,
    mogelijk zelfs naar Key West ? Of is dat verkeerde zuinigheid ?

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Om op 1 dag vanuit Florida City/Homestead heen en weer te reizen naar Key West lijkt me iets teveel van het goede. Ik zie dat je data in het weekend valt, dan gaan de prijzen van de hotels nog even over de kop meestal. Dus ik denk dat je toch over die magische grens heen moet. Je zou je kunnen beperken tot 1 of 2 nachten op de Keys en de andere nacht(en) in Florida City/Homestead.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Om op 1 dag vanuit Florida City/Homestead heen en weer te reizen naar Key West lijkt me iets teveel van het goede. Ik zie dat je data in het weekend valt, dan gaan de prijzen van de hotels nog even over de kop meestal. Dus ik denk dat je toch over die magische grens heen moet. Je zou je kunnen beperken tot 1 of 2 nachten op de Keys en de andere nacht(en) in Florida City/Homestead.
    Dat is inderdaad een mooie tussenweg.
    Nu komen we op 20 april vanaf Naples, en wilden we onderweg langs Sharkvalley.
    Om daarna meteen door te rijden naar Key West lijkt me ook geen haalbare zaak, dan komen laat in de middag of 's avonds aan.
    Wel zouden we dan de befaamde zonsondergang kunnen gaan zien, en de volgende dag spenderen in Key West, en vervolgens richting Miami.
    Tja het wordt dan allemaal erg krap. Zou handig zijn als er een veerboot was van Naples naar Key West ..
    Nog even verder puzzelen...

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Er is een ferry van Ft Myers naar Key West:

    https://www.keywestexpress.net/

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Klinkt interessant die ferry, maar die vervoert geen auto's...

    Je hebt het over de rit van Naples naar Key West. Wij hebben dat in 2015 andersom gedaan en onderweg gestopt voor de tram tour bij Shark Valley en een airboat tour in Everglades City. 's Ochtends rond half 8 vertrokken uit Key West en rond 5 uur aangekomen in Naples. Wat ons betreft prima te doen. Je zou dus op tijd aankomen voor de befaamde sunset (nog leuker met een pina colada in je hand !) Volgende dag dan op je gemakje naar Homestead rijden met de nodige stops. Vanuit Homestead kun je dan de volgende dag bv de Anhinga Trail doen en onderweg een shake halen bij 'Robert is here'. Dan kun je nog een nacht Homestead doen want ligt niet ver van Miami maar je kan ook in Miami overnachten als dat beter in je programma past.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Heb je ook al op hotwire.com gekeken?
    En misschien is overnachten op één van de andere Keys goedkoper?

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Waarom kijk je niet op Marathon?
    Wij hebben daar reeds een aantal keer gezeten ook vanwege de prijzen. Uurtje rijden van Key West dus uitstekend te doen, ook na sunset celebration.

  8. Top | #8
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Wij hebben in 2015 geboekt bij Courtney's Place. Super leuke locatie en dicht bij het centrum. Wij hadden een klein appartementje met 2 verdiepingen en een flinke keuken met alles erop en eraan.

  9. Top | #9
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Hotwire is een prima tip.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Keys bezoeken, betaalbare accomodatie op of bij de Keys ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Wij hebben in 2015 geboekt bij Courtney's Place. Super leuke locatie en dicht bij het centrum. Wij hadden een klein appartementje met 2 verdiepingen en een flinke keuken met alles erop en eraan.
    Ik geloof best dat dat een goed appartement was voor 385 euro per nacht (april 2017)...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •