Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: ingrid67

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: ingrid67

    Hallo Allemaal,

    We lezen al een tijdje mee op dit forum, maar hebben nog wel wat vraagjes...Dus eerst maar even voorstellen hier....
    Over 2 maanden gaan we de oversteek naar Florida weer maken. De laatste keer was in 2010. Nu in een andere gezinssamenstelling (Monique en Ingrid, dochter Carmen met vriend Danny, zoon Sven met vriendin Nathalie en oma Tinie) voor sommige van ons een geheel nieuwe ervaing. We vertrekken vanaf Dusseldorf en vliegen via Londen naar Miami. We verblijven 2 nachten in Miami en gaan dan via de Everglades voor 5 nachten naar Cape Coral in een luxe villa. Daarna gaan we voor 13 nachten naar Orlando voor fun and sun! We hebben er zin in! Natuurlijk gaan we ook een reisblog bijhouden, daarover later meer....

    Groetjes van Ingrid

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: ingrid67

    Welkom! Wat een fijne plannen, en lekker snel al. Veel plezier met de voorpret.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Even voorstellen: ingrid67

    Welkom op het FloridaForum! Vorig jaar juli hebben wij met British Airways precies dezelfde route afgelegd qua vliegen en dat is zeer goed bevallen, ben benieuwd naar jullie reisblog.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Even voorstellen: ingrid67

    Ingrid welkom op dit leuke forum, ik wens jou en al je reisgenoten een heerlijke vakantie in Florida.
    Maar dat zal wel lukken met Miami, Cape Coral en Orlando en omgeving....Enjoy and have much fun in the florida Sun! !!!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Even voorstellen: ingrid67

    Hoi Ingrid, van harte welkom hier op het forum! Wat een heerlijk vooruitzicht hè! Geniet van alle voorpret! En leuk dat je een blog gaat bijhouden, als dat mag dan ga ik hem zéker volgen!

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: ingrid67

    Wat een warm welkom! Van 2001 tm 2010 was ik hier al lid en vaak te vinden, Ik ben met mijn gezin in die jaren 8x naar de USA geweest en flink verslaafd geraakt, maar door een scheiding ging dit financieel niet meer en stond Florida de afgelopen jaren op een laag pitje. Nu is alles weer op de rails, met een vaste baan en partner, zijn wij heel blij dit weer te mogen beleven. Toch zijn er veel dingen die veranderd zijn of ik gewoonweg niet meer weet, dus we maken weer een hele planning en genieten van de voorpret. Zodra het blog online komt, laat ik het jullie weten!

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: ingrid67

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Welkom op het FloridaForum! Vorig jaar juli hebben wij met British Airways precies dezelfde route afgelegd qua vliegen en dat is zeer goed bevallen, ben benieuwd naar jullie reisblog.
    We hebben jullie vlogs allemaal gezien! Super leuk! Herkenning, maar zeker ook ideeën op gedaan. Leuk om het gevoel te hebben dat we jullie kennen.... hihi



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •