Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Tanken bij Orlando International

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Ik kreeg net de bevestiging om morgen op MCO een Hertz auto op te halen.
    Ze bieden de volgende opties:

    Hertz has three refueling options available to meet your needs:

    • You can let us refuel for you and we'll charge you gas at pump price plus a flat $6.99 refueling fee per transaction. Pump rate/retail priced is based on average retail price in local area as periodically updated. Taxes and Concession Fees, where applicable, are extra.

    • You may purchase a full tank of gas at pump price minus $.15 per gallon (in Canada, 5 cents per liter less). Please be aware that we are unable to issue a refund for unused fuel. However, this method eliminates the need for you to refuel the tank prior to returning.

    • You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.

    Nou is "pump price" misschien wat rekbaar begrip, maar het gemak telt voor mij ook, gewoon een volle tank betalen en rijden! De laatste dagen hou ik er rekening mee hoeveel ik nog tank, als het rode lampje brandt voor $5 tanken en je komt zeker zonder stres op MCO.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Ik tank 'm vol onderweg naar Orlando. Dat is voor mij meestal op de 192 bij Kissimmee voordat ik de tolweg op ga. Die laatste 1 1/2 liter, daar kijken ze bij Hertz niet naar, zolang het benzinemetertje maar Vol aangeeft.

    Dus als je in Orlando/Kissimmee verblijft, bijv op Int Drive of aan de 192, gewoon eerst volgooien en dan op stap.

    Ik krijg 'm trouwens regelmatig bij ons verhuurkantoortje in Sebring mee op 3/4 vol. Dan gaat-ie ergens eerder al vol bij een van onze favoriete tankstops onderweg -de Pilot in Haines City of de 7-11 op de kruising van de 27 en I-4 (vanwege de chicken wings, waar mijn vrouw dol op is)

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Wij tanken hem ook altijd af bij Racetrac of WaWa om de hoek, en nog nooit hebben we die alsnog verbruikte paar liter bij hoeven betalen. Mocht dat wel een keer moeten, so be it.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    ik tank hem ook altijd af bij de racetrac op de hoek bij lindfields.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    ..Aanvullende vraag: toen ik vorig jaar de auto ophaalde, die ik met de "vol terugbrengen optie" had gehuurd, kon ik tegen betaling dit omzetten in "leeg terugbrengen". Nu weet ik niet meer wat dat precies kostte, maar wat is een bedrag waarvan de kenners zeggen:"Dat is acceptabel om de "leeg terugbrengen optie" ter plekke nog te nemen..
    Ik boek altijd bij National incl 'fuel-option' zodat ik de auto met lege tank mag/kan inleveren. De auto boek ik altijd in de Midsize-klasse en gebruik makend van mn Emerald Membership rijdt ik altijd in een free upgrade naar een SUV weg. Bij de boeking wordt dan iets van $30 voor de 'fuel-option'gerekend. Bij inlevering van de (grotere) auto wordt uiteraard de naar die grotere klasse het fuel-option bedrag verrekend. Zo gemiddeld kwam ik dan uiteindelijk op $50 - $60

    Als de auto ingeleverd moet gaan worden zorg ik dat ik bij vertrek naar het vliegveld nog iets van 1/4 tank heb, doorgaans voldoende om vanuit Davenport naar MCO te komen. Naar Sanford wil met 1/4 tank ook nog wel lukken, maar stel dat je dan in een (flinke) file terecht komt, dan wordt het zweten....

    Laatst gewijzigd door PENPE; 22-03-17 om 14:36.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ik boek altijd bij National incl 'fuel-option' zodat ik de auto met lege tank mag/kan inleveren. De auto boek ik altijd in de Midsize-klasse en gebruik makend van mn Emerald Membership rijdt ik altijd in een free upgrade naar een SUV weg.
    Ik heb ook nog een Emerald Membership, maar heb er al zeker 15 jaar geen gebruik van gemaakt. Wat is je ervaring m.b.t. de beschikbaarheid van SUV's bij National op MCO? Loop je het (reëel) risico dat er niets anders dan een midsize of kleiner staat?

  7. Top | #17
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Ik heb ook nog een Emerald Membership, maar heb er al zeker 15 jaar geen gebruik van gemaakt. Wat is je ervaring m.b.t. de beschikbaarheid van SUV's bij National op MCO? Loop je het (reëel) risico dat er niets anders dan een midsize of kleiner staat?
    Vanaf 2013 huur ik bij National en ben toen meteen al Emerald geworden, altijd op MCO mooie SUV's / Crossovers meegenomen ( soms ook gewoon bij Alamo ) zoals Chevrolet Traverse, GMC Accadia, Ford Explorer.

    Een keer via Sanford gekomen, daar is het aanbod klein en er is geen Emerald Aisle. Op vertoon van mn Emerald Card mocht ik een keuze maken uit de 2 aanwezige SUV's : Nissan Pathfinder of een Mitsubishi Outlander ( Standard-SUV )
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •