Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Tanken bij Orlando International

  1. Top | #1
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Tanken bij Orlando International

    Weet iemand zo de tankstations dicht bij vliegveld Orlando International waar je "normale" prijzen betaalt voor de benzine? Misschien ook wel handig voor anderen die de auto volgetankt moeten terugbrengen.

    Aanvullende vraag: toen ik vorig jaar de auto ophaalde, die ik met de "vol terugbrengen optie" had gehuurd, kon ik tegen betaling dit omzetten in "leeg terugbrengen". Nu weet ik niet meer wat dat precies kostte, maar wat is een bedrag waarvan de kenners zeggen:"Dat is acceptabel om de "leeg terugbrengen optie" ter plekke nog te nemen?

    Alvast erg bedankt.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Kun je zelf hier opzoeken: http://www.orlandogasprices.com/Map_Gas_Prices.aspx met als Zipcode 32827
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Tegen een betaling leeg terugbrengen lijkt mij altijd onvoordeliger dan zelf tanken. Ga er maar van uit dat alles wat ze jou aanbieden is om er zelf wijzer van te worden. Aan jou de keus om daar op in te gaan, maar ik zou dat nooit doen.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Echt leeg inleveren lukt je bijna nooit. Dus die liters geef je dan cadeau.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Wij nemen altijd het Gold-pakket bij Alamo. Leeg terugbrengen zit dan bij de huurprijs inbegrepen. Maar idd de verhuurmaatschappij verdient hier lekker aan, want om nou net zo lang rondjes te blijven rijden totdat de tank leeg is
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #6
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    "Opzoeken kan iedereen alles" heb ik wel eens ergens gelezen.

    Leeg terugbrengen is natuurlijk voordeliger. Maar ik vind het geen probleem als iemand geld aan mij verdient of als ik iemand iets cadeau geef. Dat gebeurt de hele vakantie en eigenlijk het hele leven. Dat noemt men wel economie. Ik heb geen "voor een duppie op de eerste rang zitten" mentaliteit. Zeker niet als ik met vakantie ben.

    Wat krijg je daar dan voor terug? Je hoeft onderweg naar het vliegveld niet te tanken. Is dat wat waard? Dat moet ieder voor zich bepalen uiteraard. Maar mocht je onverhoopt vertraagd zijn of je tijd beter willen spenderen dan aan het tanken, dan is het je misschien wel wat waard.
    Als ik me goed herinner (ik reed in 7 persoons minivan) kostte een volle tank rond de $ 30. Dat in ogenschouw nemende zou je kunnen zeggen dat als je voor $ 35 de optie "leeg terugbrengen" kunt bijkopen, dit wellicht te overwegen is.
    Maar volgens mij was het een hoger bedrag dan $ 35.

    Dat ik heel dom ben als ik deze optie neem, weet ik nu. Ik blijf toch hopen op concrete antwoorden.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Wat is in dit geval een concreet antwoord dan volgens jou ? Ieder bepaalt voor zich wat hij er wel (of niet) voor over heeft. Niks concreets aan.

  8. Top | #8
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Als iemand antwoord wat hij er voor over heeft is dat behoorlijk concreet hoor.
    Pfffffff.....

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Ik heb er niks voor over.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tanken bij Orlando International

    Ik bewaar eigenlijk nooit de factuur, dus ik weet ook niet precies wat ze vragen voor een volle of halfvolle tank. Via de website van Exit-reizen zie je duidelijk het verschil wat een Gold-pakket t.o.v. een gewoon pakket kost. Ik denk daar nooit zo over na, omdat ik toch altijd kies voor meerdere bestuurders. Een fijne bijkomstigheid is dan dat je de auto met lege tank mag inleveren.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •