Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

  1. Top | #11
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

    Paar kleine tips, wie weet kun je er wat mee!

    Natuurpark Orlando : Ocala nat'l forest heeft een geweldige cano-tocht, aanrader! Kelly Park is leuk voor een dagtripje waarbij je met een tube door een hele heldere beek kunt drijven. 'T is net waar je interesse ligt!
    Voor de overnachting bij dag 15: wij hebben in 2014 een aantal dagen doorgebracht bij het 'Sea Chest Motel' op Treasure Island (kom op, alleen die naam al!), dit bevindt zich op loopafstand van John's Pass en dichtbij Clearwater!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

    Bedankt voor de tips FloridaFabian.
    Ik heb het motel net even opgezocht, heeft ook nog eens erg schappelijke prijzen!
    Zijn jullie naar John's Pass geweest? Ik heb net een paar vlogs van Roshelle zitten kijken maar ben het nog niet tegengekomen! Superleuk om te kijken trouwens, de vlogs!

  3. Top | #13
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

    Geloof niet dat Roshelle dat gevlogd heeft maar wij zijn daar twee keer geweest tijdens ons verblijf daar. Éen keer om te eten en de andere keer om een rondje te lopen, ik vind het echt een hele leuke plek met leuke horeca en dito (zeer toeristische) winkeltjes. Vanaf de brug vlak voor John's Pass hebben wij zo ontzettend veel dolfijnen gezien toen en dat was de eerste dag dat we aankwamen.. Ik zou een bezoekje aanraden, bijvoorbeeld om avond te eten en daarna nog een rondje te lopen, meer tijd heb je hier (waarschijnlijk) niet nodig!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

    Bedankt voor je reactie FloridaFabian.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

    We hebben onze planning weer eens doorgenomen en denken dat het misschien handiger is om het familiebezoek in Jacksonville te doen tijdens de 2 weken die we doorbrengen in de villa in Orlando. Hierdoor hebben we de laatste week wat meer ruimte.

    We hebben nu de volgende voorlopige planning:
    dag 15: vertrek uit villa, naar Clearwater voor dolfijnentocht Little Toot, wellicht 's avonds bezoek aan John's Pass? Overnachting in deze omgeving

    dag 16: langs de gulfcoast rijden naar het zuiden, hotel voor 2 nachten zoeken in Naples? Of Fort Myers of ergens tussen deze 2 plaatsen
    dag 17: omgeving bekijken, nog plannen voor maken (pier Naples, Sanibel/Captiva......)
    dag 18: via de Everglades (airboatride) naar Homestead of Key Largo of ??????
    dag 19: naar Key West
    dag 20: Key West - Miami of Fort Lauderdale
    dag 21: Miami en om 20.40 uur vliegen we vanaf Miami Airport weer naar huis

    Wat denken jullie, is dit een goede planning? Of zouden jullie het anders doen?

    En ik heb nog een vraag over Key West. De hotelprijzen liggen erg hoog; zeker als je dicht bij Old Town Key West wil zitten. Als je voor een hotel aan de rand van Key West zit, kun je dan wel makkelijk 's avonds je auto kwijt in het centrum? Of zijn de parkeerkosten zo hoog dat jullie adviseren toch een hotel te zoeken hartje centrum? En hebben jullie misschien tips voor accommodatie op Key West?

    In deze planning zijn we van vrijdag op zaterdag op Key West, is het misschien slimmer om dit toch een dag eerder te doen? En dan dus maar 1 nacht in de omgeving van Fort Myers te overnachten? Voor mijn gevoel zijn de hotels op vrijdag (4 augustus) duurder dan op donderdag!
    Laatst gewijzigd door Ellen1308; 29-03-17 om 14:32.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: reisschema Ellen 1308 juli/augustus 2017

    Nog een kleine 3 weken en dan vertrekken we richting Florida, wat hebben we er een zin in!!!!!!!!!
    De planning staat nu zo goed als vast, na de 2 weken villa in Kissimmee, ziet het er nu zo uit:
    dag 15: villa Kissimmee - hotel in Fort Myers Beach
    dag 16: Fort Myers Beach
    dag 17: Fort Myers Beach - Florida City
    dag 18: Florida City - Key West
    dag 19: Key West - omgeving Miami
    dag 20: omgeving Miami
    dag 21: 's avonds terugvlucht vanaf Miami Airport

    Nu moeten we alleen nog een hotel boeken voor de laatste 2 nachten, het liefst iets buiten Miami. We zitten zelf nu te denken aan Fort Lauderdale, maar wellicht dat één van jullie een beter optie heeft voor ons??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •