Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Saskiadv

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Saskiadv

    Dag allemaal.
    Mijn naam is Saskia de Vries en samen met mijn vriend Michiel de trotse ouders van een 8 jarige zoon Owen en 2 jarige dochter Veroushka. Dit jaar gaan wij voor ons de ultieme reis maken. Drie weken naar Florida in augustus! en dan natuurlijk gaan we ook Walt Disney world bezoeken. Dankzij dit forum hebben we al zoveel nuttige tips maar ook ontzettende leuke blogs! gelezen dat we alleen maar enthousiaster raken.
    Zo hebben we tickets voor walt disney world, 14 dagen pas, sea world discovery cove etc. De verdere planning kijken we nog naar.
    Inmiddels is vaste prik voor mij na het werken het lezen van de blogs geworden. Op mijn telefoon met een notitieblok op schoot onderuit op de bank nemen veel leden van dit forum mij mee in hun reizen van de afgelopen jaren naar Florida. En alle tips en ervaringen die ik kan gebruiken noteer ik in mijn notitieblok.
    Dus dank allen voor het schrijven van de blogs. Dit helpt zo ontzettend bij het plannen van een reis maar ook om lekker voor te bereiden en alvast beetje vakantiegevoel te krijgen.
    Dus natuurlijk gaan wij ook een blog bijhouden. moorendevries.blogspot.nl

  2. Top | #2
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Even voorstellen: Saskiadv

    Welkom en heel veel lees plezier en voorpret, je kan je hart hier ophalen. Ik lees, al gaan we voor de 5e keer, ook weer dagelijks mee.
    als je vragen hebt, stel ze gerust er is altijd wel iemand die je wil adviseren.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •