Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 74

Onderwerp: WDW voor gevorderden?!

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Wij vonden het teveel geld, eerlijk gezegd. Zoals mijn man zei "een achtbaan, is een achtbaan" en als je voor het eerst gaat, is álles mooi. Ik denk ook dat gewoon niet alles kan en je keuzes moet maken. Daarbij vind ik 14 dagen lang élke dag een pretpark ook gewoon teveel van het goede. Denk dat ik het dan echt zat ben. Maar misschien denk ik er na de komende vakantie anders over hoor, hahaha. Ik snap ook best dat er mensen zijn die dit juist als hobby zien en ontelbaar vaak in die achtbanen kunnen en willen gaan. Tja...ik moet er niet aan denken. Ieder zijn hobby en voorkeur zullen we maar zeggen.
    Wij hebben dan ook gekozen voor de onbeperkte 14-dagen Seaworld combi pas, voor 4 personen en Kennedy Space Center. En dan gaan we één dag nog naar Magic Kingdom. Hiervoor zijn we dan in totaal ca. 1.050,= kwijt en dat vind ik al veel geld moet ik zeggen.

  2. Top | #22
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Wij zijn maar met zijn 2tjes moeder en dochter van 16, we zijn echt verslingerd geraakt aan Florida, vakantie daar is voor ons echt 300% vakantie. We realiseren ons dat we boffen dat we nu voor de 5e keer kunnen gaan. Het zijn dure vakanties maar zolang het kan en zolang mijn dochter mee gaat..
    De afgelopen 3x hebben we Universal bezocht, maar dat kennen we nu wel (hoe verwend klinkt dat?)
    DC zijn we nog nooit geweest en in Seaworld alleen het eerste jaar, maar we zijn er achter gekomen dat we dolfijnen liever in t wild zien.
    Nu dus weer Disney en dit keer to the max!! Pluk het moment is mijn devies tegenwoordig..
    het kan zomaar de laatste keer zijn..
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Ik ben het helemaal met je eens Monique. Als je iets leuk vind en je kunt het doen, doe het!!!
    En universal, disney, seaworld enz is zoveel meer dan alleen achtbanen. Het is het hele sfeertje, het mooie weer, de fantastische zwembaden, de talloze giftshops en Malls. Ik weet wel dat Florida zoveel meer te bieden heeft. En we gaan dat zeker in de toekomst nog ontdekken als de kids wat ouder zijn.

  4. Top | #24
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Wij vonden het teveel geld, eerlijk gezegd. Zoals mijn man zei "een achtbaan, is een achtbaan" en als je voor het eerst gaat, is álles mooi. Ik denk ook dat gewoon niet alles kan en je keuzes moet maken. Daarbij vind ik 14 dagen lang élke dag een pretpark ook gewoon teveel van het goede. Denk dat ik het dan echt zat ben.
    Ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest, we gaan echt niet 14 dagen lang elke dag naar Disney, hoor.
    Maar als we dat zouden willen, zou het kunnen.

    We gaan zeker een dag naar ieder park, maar wat ons het fijnst lijkt is dat we ook een paar uurtjes van het ene park kunnen genieten en dan de afsluiting in andere park kunnen doen en mss wel een hapje kunnen gaan eten in een van de Disney hotels.. Wij gaan ook zeker een paar keer naar een van de stranden, spring parks en ook shoppen staat hoog op de lijst. En als we parkenmoe worden dan houden we t voor gezien.. en geloof me voor de achtbanen ga je niet naar Disney, naar Disney ga je voor de belevenis in zijn totaliteit, naar Universal trouwens ook, deze parken af doen als achtbaan parken.. daar doe je ze echt te kort mee, maar daar kom je misschien nog wel achter en je man mogelijk ook.
    Zie wat er allemaal te beleven is, als je met een vooringenomen mening alles tegemoet treed.. tja dan is een vakantie niet meer dan een paar dagen vrij, waarbij je op mooi weer hoopt, en dan kan je die het goedkoopst in je eigen achtertuin beleven.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Een achtbaan is een achtbaan. Daar zullen velen het niet mee eens zijn. En als je denkt in Disney achtbanen te vinden dan kom je van een koude kermis thuis (). In Disney World vind je themaparken waar een achtbaan (of wat voor attractie dan ook) opeens geen achtbaan meer is. Trouwens, in Seaworld zijn misschien wel meer achtbanen te vinden dan in heel Disney World. Zoals eerder gezegd, Disney is een belevenis. Het is de sfeer, het zijn de prachtige details, de vriendelijke mensen, het lekkere eten (ja, echt waar) en de indrukwekkende shows. Zoek op youtube anders eens een filmpje op over hoe ze bezig zijn geweest met het ontwerpen van Pandora in Animal Kingdom.

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Er is veel verschil tussen achtbanen. Ik heb er ervaring genoeg mee Maar ik ga niet naar Orlando voor de achtbanen.
    Want zoals Mushu al aangeeft, in Universal en Disney zijn de achtbanen een onderdeel van de beleving. Daar om heen zit een heel thema.

    Een park als Disney of Universal kun je gewoon nergens anders mee vergelijken. In Nederland en omgeving is er domweg het budget niet voor om dergelijke attracties te bouwen.
    Neem bijvoorbeeld het Harry Potter gebied in Universal. Men schat in dat dit 265 miljoen dollar gekost heeft.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Je snijdt jezelf in de vingers als je in ieder geval meerdere dagen Disney wil bezoeken en dan niet kiest voor dit 14-dagen ticket. Ik zou er zeker voor kiezen. Maar helaas krijg ik mijn man met veel moeite mee naar Disney, dus voor mij 'maar' 1 dag. Maar ik mag niet klagen, er zijn mensen die nog nooit in Florida en/of WDW zijn geweest
    Wij zijn niet echt achtbaan fans. Ik wil naar WDW ivm de sfeer. Al van kleins af aan ben ik een Disneyfan.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Ik ben gelukkig getrouwd met iemand die net zo Disneygek is als mijzelf. Dus samen al naar (bijna) alle Disneyparken in de wereld geweest. Missen nu alleen nog het recent geopende Disney Shanghai.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Dat is een geluk zeg mijn man houdt niet van pretparken in het algemeen.
    Ik ga in ieder geval genieten van mijn 1 dag Disney
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Dat is een geluk zeg mijn man houdt niet van pretparken in het algemeen.
    Ik ga in ieder geval genieten van mijn 1 dag Disney
    Inderdaad beter 1 dag dan helemaal niets en ga daar zeker van genieten. Maar nogmaals (licht gefrustreerd nu ): In Disney World vind je geen PRETparken! En ik zelf vind PRETparken (en kermissen) echt heel erg verschrikkelijk maar ben helemaal gek op de parken van Disney World. Volgens mij ben ik nu 18 X voor meer dan 5 dagen (meestal een dag of 10) naar WDW geweest (of site en on site). Ik heb tijdens al die vakanties in WDW van de natuur genoten (fietsen, segway, wandelen, een schildpad zijn eieren zien begraven, (veel) hertjes gezien en natuurlijk eekhoorntjes die dwars door de parken heen rennen), heerlijk gegeten, mooie shows gezien, halloween en kerst gevierd, gewinkeld, aardige mensen ontmoet, een concert van Aerosmith (achtbaan! ) bezocht en nog heel veel meer. Dit schrijf ik niet ter verdediging want ik weet inmiddels dat de meeste mensen er helemaal niets van snappen en het niet uit te leggen valt. Maar misschien dat je man zo een heel klein beetje minder bevooroordeeld samen met jou gaat genieten van Disney World wetende dat er mensen zijn die van WDW houden en net als hij niet van PRETparken!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •