Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 74

Onderwerp: WDW voor gevorderden?!

  1. Top | #1
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard WDW voor gevorderden?!

    Na dat we in 2012 Disney bezochten met 5 dagen (voor de prijs van 4) Magic your way base tickets en vorig jaar nog eens 2 dagen (MK en AK) WDW bezochten, met aan de poort gekochte tickets. Ben ik dit jaar voor de bijl gegaan en heb ik me laten verleiden tot 14 dagen ultimate tickets en hebben we nu dus voor het eerst parkhopper, fastpasses, memorymaker en zwemparken tot onze beschikking.
    Om eerlijk te zijn weer ik niet of ik van de fast pass optie heel gelukkig word, want dan moet ik van te voren al plannen, op welke dagen ik, welke parken ga bezoeken en ook nog op welk tijdstip ik welke attractie... hoe doen jullie dat? Of maken jullie geen gebruik van de fastpasses?

    En hoe werkt die memorymaker nu toch precies?
    Laatst gewijzigd door moniquekruiningen; 25-02-17 om 13:23.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Wij plannen de fastpasses op verschillende dagen in van de 14 die we dan hebben en kijken die dag zelf aan welke we gebruiken, dat is ergens het nadeel van het huidige systeem. Je kunt ook tijdens de dag nog wijzigen echter zijn dan de meest populaire attracties niet meer beschikbaar.

    Memory maker is niet meer dan de photopass die je via je account dan gratis kunt downloaden naar je eigen device.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Hier een uitgebreide uitleg over FastPass+: https://www.undercovertourist.com/bl...-plus-mymagic/
    En als je echt alle ins-and-outs wil weten: https://touringplans.com/walt-disney-world/fastpass
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Ik maak zeker gebruik van de Fastpass want ga eigenlijk nooit langer dan 20 minuten in de rij staan. Nu je (soms ver) vooraf je Fastpasses kan boeken (en ook moet boeken, wil je er nog wat aan hebben) maak ik een planning waarbij ik rekening houd met veranderingen in het schema. Dus ik kijk eerst welke attracties ik echt wil doen en waarvoor zeker een Fastpass nodig is (als ik mijn max 20 min aanhoud). Dat was de laatste keer bv de 7 dwergen mijntrein. Die heb ik dan voor 2 of 3 dagen vastgelegd. De kans is dan groot dat het een van de keren wel gaat lukken om daadwerkelijk van de Fastpass gebruik te maken. Zo plan ik iets voor iedere dag. Het lijkt dan helemaal vast te liggen wat ik al die dagen ga doen maar omdat je genoeg tijd hebt om het ook allemaal te doen (op een andere dag) is het niet erg om een keer geen gebruik te maken van je Fastpassen en iets heel anders te gaan doen. Sommigen plannen al hun Fastpasses in de ochtend zodat ze de rest van de dag wat anders kunnen doen of een andere Fastpass kunnen plannen. Ik ben absoluut geen ochtendmens dus dat doe ik meestal niet. En wat websites betreft: http://www.easywdw.com/easy/ Absoluut de beste info, zeer uitgebreid door de blogger zelf uitgetest met heel veel foto's. En als je voor een bepaalde attractie op de dag zelf nog een Fastpass wil bemachtigen is het een kwestie van heel vaak op je app kijken of er een beschikbaar is (dus steeds app verversen) en als je met meerdere bent, houdt er dan rekening mee dat een Fastpass voor 2x 1 persoon makkelijker te krijgen is dan tegelijk Fastpassen voor 2 personen (dus zoeken naar beschikbaarheid voor 1 persoon en daarna voor de volgende). Graag ook je Fastpassen cancelen als je er toch geen gebruik van gaat maken (en je dat vooraf weet) zodat anderen daar weer van kunnen profiteren.

    Maar echt, als je 14 dagen de tijd hebt om WDW te bezoeken dan zal je merken dat je alles heerlijk op je gemak kan doen en niets hoeft, morgen of overmorgen weer een dag en nieuwe kansen.

    Memory maker is het het fotoprogramma van Disney. Je kan in ieder park (en Disney Springs) foto's laten maken door de Disney fotografen. Na de foto laat je je Magicband scannen en na een tijdje kan je de foto terug zien op je app. De attractiesfoto's (zoals die in Splashmountain ed) worden automatisch toegevoegd. Hier hoef je dus niets voor te doen behalve je Magicband bij je te hebben in de attractie. Je hebt een bepaalde tijd (weet niet meer hoelang een maand of zo?) de mogelijkheid om je foto's te bewerken en van teksten en borders te voorzien en te downloaden.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Dat automatisch toevoegen van de foto's uit de attracties werkt niet altijd hebben wij ondervonden, wij hebben geregeld gehad dat van een deel van de groep de foto er niet bij zat dus het is wel verstandig die nog even op je band te zetten bij de schermen aan de uitgang van de attractie.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Dat automatisch toevoegen van de foto's uit de attracties werkt niet altijd hebben wij ondervonden, wij hebben geregeld gehad dat van een deel van de groep de foto er niet bij zat dus het is wel verstandig die nog even op je band te zetten bij de schermen aan de uitgang van de attractie.
    Bij mij wel altijd goed gegaan (en dat zijn best al heel wat keren geweest). Ook een vakantie gehad waarbij we 2x Photopass hadden op 1 account (2 kamers geboekt) en toen alle foto's 2x gehad. Maar het blijft techniek en er kan altijd wat misgaan.

  7. Top | #7
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Dank jullie allemaal, ik ga me eens even in de diverse links verdiepen! Nog een vraag, is het mogelijk om onze tickets al op onze Magicbands te krijgen of kan dat alleen bij Disney zelf?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Als je al Magicbands hebt die gekoppeld zijn aan je My Disney Experience dan kan je de tickets ook aan je Magicbands koppelen.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Zo plan ik iets voor iedere dag. Het lijkt dan helemaal vast te liggen wat ik al die dagen ga doen maar omdat je genoeg tijd hebt om het ook allemaal te doen (op een andere dag) is het niet erg om een keer geen gebruik te maken van je Fastpassen en iets heel anders te gaan doen.

    mushu, als jij tijden vastlegd voor fastpass, die je niet gebruikt, zijn die tijden toch ook niet meer beschikbaar voor anderen?

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Zo plan ik iets voor iedere dag. Het lijkt dan helemaal vast te liggen wat ik al die dagen ga doen maar omdat je genoeg tijd hebt om het ook allemaal te doen (op een andere dag) is het niet erg om een keer geen gebruik te maken van je Fastpassen en iets heel anders te gaan doen.

    mushu, als jij tijden vastlegd voor fastpass, die je niet gebruikt, zijn die tijden toch ook niet meer beschikbaar voor anderen?
    Dat klopt daarom schreef ik er ook bij dat als je geen gebruik gaat maken van je Fastpass deze graag cancelen zodat de plek voor anderen beschikbaar komt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •