Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 74

Onderwerp: WDW voor gevorderden?!

  1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    De Magicband is echt super handig vind ik. Het is een armband die waterdicht is. Ik deed hem 's morgens om bij het verlaten van mijn hotelkamer. Als resort gast van Disney kan je er ook je kamerdeur mee openen. Verder kan je er mee betalen als je de band koppelt aan je creditcard, al je reserveringen staan er op (fastpass, restaurant, photopass, speciale kaartjes) en natuurlijk je tickets. Om het park binnen te komen houd je de band bij het Mickey hoofdje op het "poortje" en daarna scan je je vinger en mag je als het goed is naar binnen. Dit doe je ook voor de fastpass alleen dan is een vingerscan niet nodig. Als je de band om of bij je hebt in een attractie waarbij een foto wordt gemaakt en je hebt fastpass dan is de foto direct gekoppeld.
    Natuurlijk kan je de band ook in je tas of broekzak doen maar dan moet je 'm steeds pakken als je een fastpass gebruikt of foto laat maken. Als je de band om je arm hebt dan is het niet meer dan een handbeweging en klaar. Heb je WDW eenmaal verlaten of zit je in je hotelkamer dan heb je er ook niets meer aan en kan je 'm gewoon af doen.

  2. Top | #62
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Onze kaartjes komen net op de mat vallen. Gewoon via PostNL door de brievenbus bezorgd. Helemaal blij !!! Wij kunnen 14 dagen volop genieten van Disney.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Het is heel fijn om uitgebreid de tijd te hebben voor de Disney parken en het is ook fijn niet persee hele lange dagen in het park te moeten blijven of te kunnen hoppen naar een ander park.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #64
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    ook hier zijn de 21 dagen passen binnen. alleen jammer dat er geen parkeeroptie bij zit of een maand parkeerkaart

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Inderdaad, jammer. Bij een Annual Pas van Disney Parijs zit het er wel bij in. Wat zijn eigenlijk de parkeermogelijkheden? Bestaan er bv passen waarmee je 2 weken onbeperkt kan parkeren?

  6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Bij een annual pass voor WDW is parkeren ook inbegrepen. En het is ook inbegrepen als je in een WDW hotel verblijft. Er zijn verder geen passen te koop voor 2 weken of zo (voor zover ik weet).

  7. Top | #67
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Nee helaas. Alleen bij een jaarkaart.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Ook ik ben gek op Florida en Disneyworld
    Kan eigenlijk de keren Disney niet.meer tellen, heb al aardig wat keertjes de drieweekse ultimate tickets gehad.
    DLP ben ik slechts 1 keer geweest..die kon qua alles niet tippen aan WDW
    De beleving, de houding etc waren het net niet. Ook mocht ik agv mijn handicap in veel minder attracties
    Florida is al top en de combi met Disney maakt je vakantie echt TOP

  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Als ik op de Uk site kijk stijgen de prijzen voor zomer van 2018 pittig... ongeveer 525 pond voor de value resorts als je 3 weken gaat
    Ik heb dan al eerst de prijs van de free nights bij de 2017 prijzen opgeteld...

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: WDW voor gevorderden?!

    Ik zat vanmiddag toevallig ook even te rekenen. Het zijn mooie hotels, maar qua accommodatie ben je toch veel meer geld kwijt dan als je bv een villa huurt. Ik ben nog nooit in een Disney hotel geweest, maar vinden jullie dit zoveel meerwaarde hebben?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •