Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Handige App's of website's

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Handige App's of website's

    Misschien overbodig maar zijn er mensen met tips voor handige websites voor van alles en nog wat? Een variatie op Buienrader bijvoorbeeld of met leuke kortingen..

    Iets dat je in NL al lekker kan downloaden en in kan zien om zo eventuele dingen juist wel of niet op dat ene moment te bezoeken etc
    Tot op heden 2 trips gemaakt naar Florida in July 2015 en in Juni 2017.
    Oktober mogen wij weer voor 3 weken lang!

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Handige App's of website's

    De disney app, universal app, undercovertourist om te kijken hoe druk het is op de parken.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Handige App's of website's

    Ligt er natuurlijk aan wanneer je gaat, maar tijdens hurricane season heb ik altijd een hurricanetrackerapp, zo kun je in de gaten houden of er iets serieus aan komt en hoe een eventuele hurricane zich waarschijnlijk gaat gedragen. Misschien overdreven maar geeft mij altijd een rustig gevoel. Verder zet ik er meestal een app op van lokaal nieuw zoals Orlando Sentinel in de Orlando omgeving. Voor Tampa etc. Heb je weer andere app's.
    Sinds een jaar een app met spelletjes van Cracker barrel, een restaurant/ winkeltje waar wij in onze vakantie altijd wel een paar keer naar toe gaan. Deze laatste app laat ik altijd op tablet/ telefoon staan omdat hij zo leuk is.
    wij hebben een app van de Florida state parks, voor als je trails, springs etc wil gaan lopen/ bezoeken.
    verder net voor je gaat je aanmelden bij restaurants waar je waarschijnlijk naar toe wilt, je krijgt dan vaak een coupon voor korting.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Handige App's of website's

    Vooral de korting is natuurlijk super handig!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Handige App's of website's

    Voor de mooie plaatjes, de voorpret en de toeristische tips buiten de gebaande wegen: http://www.onlyinyourstate.com/states/florida
    Schrijf je vooral in voor de nieuwsbrief. 4x per week een mail met floridavoorpret.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Handige App's of website's

    Goed topic, tijd om hem aan te vullen.

    Ik heb een Amerikaans apple id aangemaakt en dan gaat er een wereld voor je open. Deze Apps zijn er ook voor de Android maar ik ben geen Android gebruiker en weet dan ook niet zo snel de links te vinden.
    o.a. maak ik gebruik van de app Flipp, vergelijkbaar met Spotta/Reclamefolder waar alle folders + coupons in staan.

    Ook is er de wallmart, Target en Publix app. Verder heb je ook de Macy's en Wallgreens app. De BJ's en Panera Bread app heb ik nog niet uitgetest, deze werken alleen in de USA en kan ik dus pas volgende maand testen. Natuurlijk mag je Starbucks niet vergeten waarmee je punten kan sparen voor gratis koffie of muziek en je ook direct kan bestellen vanuit de app.

    Met mijn Nederlands Apple ID: gebruik ik Flight Tracker om mijn vlucht in op te slaan, Tripadvisor duh, en Uber mocht ik te lui zijn om te rijden/lopen. Met Google Maps heb ik Florida offline gedownload en heb ik WW TomTom om te navigeren.

    Veelvuldig maak ik ook gebruik van Instagram, via de zoekfunctie zoek ik op de locaties waar ik naar toe ga en kijk wat daar gebeurd. De nieuwe Story functie is dan ook handig omdat je dan nog meer 'prive' dingen ziet.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Handige App's of website's

    Pocketranger, een app waar je alle stateparken in kunt vinden
    ook kun je via gps zien welke er in een straal rondom je bevinden
    erg handig voor natuur liefhebbers

    Florida State Parks Guide- Pocket Ranger®' van ParksByNature Network
    https://appsto.re/nl/hb3wJ.i
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 08-08-17 om 22:09.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •