Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: reisschema Paxirules

  1. Top | #1

    Standaard reisschema Paxirules

    Beste Forumleden,
    14 april vliegen wij met onze 3 kids (4,5,6) naar Florida. We hebben een voorlopigheid planning, maar beginnen nu iets te twijfelen. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
    We verblijven onze eerst nacht in Miami, vlak bij het vliegveld. Vervolgens hebben we 4 nachten gepland in Key Largo (we gaan bewust niet het hele eind naar Key West, wij zijn daar al eens geweest en hebben ervoor gekozen het die eerste dagen met de kids wat rustig aan te doen). Vervolgens hebben we 3 nachten in Fort Myers gepland, 3 nachten Clearwater en we sluiten af met 7 nachten in een villa in Orlando. In Orlando willen we naar MK, AK en Sea World. Nu horen/lezen we ook veel leuke berichten over Legoland en twijfelen of we daar misschien ook heen "moeten". De tijd in Orlando wordt dan echter wel wat krap denken we. We kunnen proberen om Clearwater te schrappen en langer in onze villa in Orlando te boeken. (In Clearwater willen we varen met Little Toot en naar de Mermaids in Weeki Wachee springs.
    Wat is jullie mening? Wel naar Clearwater of niet en dan langer in Orlando? Alle input is welkom (ook met betrekking tot de rest van de reis).

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: reisschema Paxirules

    Wij zijn erg enthousiast over Legoland! Onze zoon van (toen) 5 heeft erg genoten daar en vond het leuker dan bijv. Bush Gardens. Bijna alle attracties zijn toegankelijk qua lengte en de opzet van het park is mooi en compact.
    Qua afstand is het goed te doen vanaf Orlando.
    Ik zou in Orlando ook een waterpartij bezoeken, is erg leuk! Wij waren in Aquatica en gaan dit jaar naar het nieuwe Vulcano Bay van Universal.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: reisschema Paxirules

    In 2014 zijn wij met onze kids van 2 en 6 jaar naar Florida geweest. We zijn toen 2x in Legoland geweest (hadden met een actie kaartjes gekocht en konden onbeperkt ernaar toe). Onze kids vonden Legoland erg leuk. Er zijn genoeg dingen te doen voor jonge en oudere kinderen.
    Als je 2 parken van Disney, Seaworld en Legoland in 1 week wilt doen is het wel een beetje veel denk ik, zeker ook gezien de leeftijd van je kids. Het zijn toch volle dagen en veel lopen.
    Wij hebben ook gevaren met de Little Toot en zijn bij Weeki Wachee geweest. Ook allebei een aanrader!
    Misschien heb je nog wat aan onze weblog: www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Laatst gewijzigd door Lelli Kelly; 19-02-17 om 13:24.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •