Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 64 van de 64

Onderwerp: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

  1. Top | #61
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Moet altijd smakelijk lachen als ik zie dat mensen als ze ergens zijn waar geen wifi is, meteen in paniek raken.
    Ik ga wel met vakantie maar niet als ik geen wifi heb.
    Diep triest.

  2. Top | #62
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Waarom, Don Tuse?
    Ieder het zijne toch. Ik heb liever WiFi dan TV of een BBQ. Het is maar net waar je interesses liggen.
    Internet is zoooo handig en is ook voor mij althans onderdeel van mijn vakantie. Ik zit liever aan mijn zwembad in de zon met internet dan dat ik door een druk attractiepark loop. Zo geeft ieder weer op zijn eigen manier invulling aan de vakantie. Voor mij is internet een must.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Op zich begrijp ik wel wat je bedoelt Don Tuse. Maar idd wat Fitzroy zegt, we leven nu eenmaal in een internettijdperk. Mijn man heeft een eigen bedrijf. Als er geen internet is op onze accommodatie dan raakt hij serieus in de stress.
    Maar gelukkig zijn we op vakantie niet 24 uur online....Maar het idee dat je wel lekker kunt internetten is fijn....
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #64
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Ik raak niet in paniek. Maar ik kies mijn accomodatie er wel al op uit. Al is het alleen maar om een blog te kunnen bijhouden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •