Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 64

Onderwerp: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Top, ik maakte me even zorgen gezien ik werkelijk geen idee heb hoeveel borg ze dan inhouden. En mijn CC zegt dat het wel 20 dagen kan duren voordat ze het weer vrijgeven, gezien we in 3 hotels slapen en een huurauto hebben loopt dat gewoonweg onwijs op.
    Ik ga even kijken als de optie bestaat om op mijn CC te storten gezien ik geen CC heb die je per maand aflost maar iedere 3de van de maand wordt alles wat ik uitgegeven heb totaal geïncasseerd .

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Sterker nog, boek je nu nog een hotel als het geen gratis wifi heeft ?
    Nope Heb het kastje de laatste jaren dan ook steeds minder hoeven in te zetten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliyah Bekijk Berichten
    Ik ga even kijken als de optie bestaat om op mijn CC te storten gezien ik geen CC heb die je per maand aflost maar iedere 3de van de maand wordt alles wat ik uitgegeven heb totaal geïncasseerd .
    Bij de Rabobank kan dat in ieder geval wel
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #44
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bij de Rabobank kan dat in ieder geval wel
    ABN Amro idem dito. Zit soms wel een aantal dagen vertraging tussen het 'bijstorten' online en het daadwerkelijk vrijkomen van de ruimte. Wat ik in eerdere jaren ook al eens heb gedaan is het vooraf bijstorten van een bedrag, zodoende had ik in plaats van bijvoorbeeld een limiet van 2.000 een limiet van 2.500.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    We hebben al jaren twee CC`s. Enerzijds om deze als borgmiddel te gebruiken en ook omdat we in verleden weleens een weigerende VISA kaart hadden. Nu hebben we een VISA en een Mastercard. Dat werkt prima.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Maar hebben jullie een prepaid creditcard toevallig? Want ik zie alleen die optie als ik een prepaid zou hebben. Ik ga even verder onderzoeken hoe het bij de ING zit

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Ik heb net een visa aangevraagd op advies van jullie alle

  8. Top | #48

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Bij ING krijg je een MasterCard. Hier kan je altijd extra geld op storten. Het is geen pre-payd card.

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Ik heb een Visa/ANWB maar uitgegeven door ICS en een ABNAmro Mastercard eveneens uitgegeven door ICS, op beide kan ik bijstorten.
    Let wel op, dat ingeval van diefstal van je kaart het bijgestorte bedrag niet gedekt is.

    Overigens, als je je huurauto vooraf betaalt en op Europese voorwaarden (volledig) verzekerd hebt is de borg hooguit zo'n $ 500 en voor een hotel hooguit een paar dagen verblijf.
    Een reservering voor borg vervalt als hij niet wordt aangesproken normaliter na ongeveer 8 dagen.

  10. Top | #50
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Ik ga naar Florida en ik neem mee..

    Vijf jaar geleden werd door de ING onze rekening geblokkeerd omdat zij een, voor hun, vreemde transactie hadden waargenomen. Konden toen onze creditcards en bankpassen ruim 3 dagen niet gebruiken. Na veel heen en weer gebel met Ing in Nederland was dit eindelijk opgelost. Wij hebben het jaar daarop ook een rekening geopend bij een andere bank waar we ook elk een creditcard van hebben want die ellende willen we echt niet meer meemaken.
    Laatst gewijzigd door José; 03-03-17 om 16:41.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •