Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 86

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

  1. Top | #31
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Jullie hebben gelukkig al iets anders!
    Ik boekte in 2012 via Flipkey een appartement aan zee in Miami South beach. Voor nacht 6 tm 13 van onze 3 weekse vakantie.. op Schiphol, half uurtje voor vertrek kreeg ik een mail dat vanwege plumbing issues de huur niet door kon gaan. Geld kwam uiteindelijk wel terug, maar de stress van het opnieuw gaan zoeken, viel me niet mee. Uiteindelijk maar gekozen voor een kamer met badkamer bij ZuidAmerikaanse mensen in huis (die niet zo goed Engels spraken) in Weston, voor $25 per nacht, was een kleine pleister op de wonde... maar toch.. geen appartement op South Beach was bitter.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #32
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Hahaha hoe komisch dat bijna tegelijkertijd posten, 2 zielen 1 gedachte
    Fijn dat jullie toch nog wat betaalbaars hebben gevonden.
    Haha, ja echt twee zielen 1 gedachten! Zo zijn Fabian en ik ook. Wij zijn ook blij dat we nog iets hebben kunnen vinden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Idd grappig dat jullie tegelijk posten.
    Met overnachtingen in Key Largo zit je nog wel heeeel ver weg van Key West. Konden jullie niet iets vinden op Marathon of Islamorada?
    Wmb vind ik Key Largo niet echt bijzonder.
    We hebben voor Key Largo gekozen vanwege de prijs. We hebben twee nachten en plannen om gewoon de hele dag op pad te zijn op alle Keys en dan alleen op Key Largo te slapen. We vinden rijden helemaal niet erg, zeker niet met zo'n uitzicht, haha!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Haha grappig
    en ook idd bijna op dezelfde tijd gepost!

    maar balen dat het appartement in Surfside niet doorgaat. Gelukkig hebben jullie een mooi alternatief gevonden.
    Ik kan niet wachten op de nieuwe vlogs hihi heb ze nu allemaal bekeken.
    Ah leuk om te horen! Ik kan ook niet wachten, wij vinden het zelf ook heerlijk om m'n eigen vlogs terug te kijken. Helaas hebben we ze nu ook al drie miljard keer gezien, ben ook wel weer toe aan wat nieuws, hahaha.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Jullie hebben gelukkig al iets anders!
    Ik boekte in 2012 via Flipkey een appartement aan zee in Miami South beach. Voor nacht 6 tm 13 van onze 3 weekse vakantie.. op Schiphol, half uurtje voor vertrek kreeg ik een mail dat vanwege plumbing issues de huur niet door kon gaan. Geld kwam uiteindelijk wel terug, maar de stress van het opnieuw gaan zoeken, viel me niet mee. Uiteindelijk maar gekozen voor een kamer met badkamer bij ZuidAmerikaanse mensen in huis (die niet zo goed Engels spraken) in Weston, voor $25 per nacht, was een kleine pleister op de wonde... maar toch.. geen appartement op South Beach was bitter.
    Jeetje mina.. Dat zou wel even stressen zijn! Gelukkig kun je tegenwoordig nog snel iets vinden met al die websites die hotels aanbieden, maar het brengt wel even flink wat stress mee zo in het begin van de vakantie. Fabian was ook nogal aan het stressen na dit bericht, maar ik verzekerde dat we wel wat leuks zouden vinden. En dat is nu ook gebeurd!

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Wij zitten en exact dezelfde periode in Florida, en volgen zo een beetje dezelfde route. Alleen gaan jullie na Naples weer richting Miami en wij door naar Orlando (via een paar dagen palm harbor). Ik zag in 1 van jullie vlogs de nogal moeilijke toenadering van Marco island. Is dat de enige manier via dat afschrikwekkende watertje ??
    Graag ook een paar tips qua eten en "things to do" in Naples zijn welkom.

  4. Top | #34
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patje.r Bekijk Berichten
    Wij zitten en exact dezelfde periode in Florida, en volgen zo een beetje dezelfde route. Alleen gaan jullie na Naples weer richting Miami en wij door naar Orlando (via een paar dagen palm harbor). Ik zag in 1 van jullie vlogs de nogal moeilijke toenadering van Marco island. Is dat de enige manier via dat afschrikwekkende watertje ??
    Graag ook een paar tips qua eten en "things to do" in Naples zijn welkom.

    Nee, de grap is dat wij zeer onhandig via dat 'riviertje' zijn gegaan terwijl (achteraf) blijkt dat je er gewoon omheen kunt! Al was deze route een ervaring op zich, zeker voor iemand als ik. Voor eten zou ik Randy's Fishmarket (link) voorstellen in de buurt van Naples indien je/jullie van vis houdt/houden. Ook vonden wij Ford's Garage in Estero erg leuk, dit is een restaurant op het terrein van mijn favoriete mall in die streek; Miromar Outlets. Ford's Garage is een traditioneel Amerikaans restaurant(link). In Naples vinden wij vooral het strand een bezienswaardigheid op zich, net als dus de eerdergenoemde mall. Dit jaar staat een uitstapje naar Sanibel Island op het schema, net als waarschijnlijk een terugkeer naar Marco Island.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Nee, de grap is dat wij zeer onhandig via dat 'riviertje' zijn gegaan terwijl (achteraf) blijkt dat je er gewoon omheen kunt! Al was deze route een ervaring op zich, zeker voor iemand als ik. Voor eten zou ik Randy's Fishmarket (link) voorstellen in de buurt van Naples indien je/jullie van vis houdt/houden. Ook vonden wij Ford's Garage in Estero erg leuk, dit is een restaurant op het terrein van mijn favoriete mall in die streek; Miromar Outlets. Ford's Garage is een traditioneel Amerikaans restaurant(link). In Naples vinden wij vooral het strand een bezienswaardigheid op zich, net als dus de eerdergenoemde mall. Dit jaar staat een uitstapje naar Sanibel Island op het schema, net als waarschijnlijk een terugkeer naar Marco Island.
    Gelukkig, want ik ben niet zo gek op dat soort watertjes in de everglades area .
    Naar die restaurants gekeken en ik denk dat ik je tip niet in de wind ga slaan.......dusss, thanks

  6. Top | #36
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patje.r Bekijk Berichten
    Gelukkig, want ik ben niet zo gek op dat soort watertjes in de everglades area .
    Naar die restaurants gekeken en ik denk dat ik je tip niet in de wind ga slaan.......dusss, thanks
    Hahaha, je had Fabian moeten zien in dat water. We kwamen net van een airboattour af en reden toen door naar Marco Island.. Fabian zat dus nog vers in z'n gedachten met alle beesten die daar rondzwemmen (waaronder natuurlijk de alligators) dus die vond het ook niet zo'n pretje, haha . Randy's Fishmarket vonden wij echt heel leuk, lekker tussen de locals! Ford's Garage was ook super.

  7. Top | #37
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Toch nog op zoek naar wat advies mbt onze dagtrip naar Key West dus alle tips zijn meer dan welkom!!

    Het plan is om 's morgens vroeg vanuit Miami Beach naar Key Largo te vetrekken waar wij onze bagage willen neerzetten in het hotel (als dit mogelijk is) en vervolgens willen wij voor het eerst naar Key West rijden. Een leuk feitje is dat ik omstreeks 2005 (zonder Roshelle) met mijn ouders in Florida was en de bedoeling was om naar Key West af te reizen maar mijn vader besloot halverwege dat het de lange reis niet waard kon zijn en zodoende zijn wij op Marathon omgekeerd richting Miami. Wij zullen de reis zeker wel afmaken maar het gebied waar ik nog met vragen zit is de tocht naar Key West; waar moeten wij nu echt stoppen onderweg? Ik heb zelf best een aantal dingen opgezocht, waaronder het Turtle Hospital, Robbies Marina en vlak voor de 7-mile bridge om wat mooie beelden met onze drone te maken. Wat mis ik? Ben super benieuwd!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #38
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Morada Bay Cafe op Islamorada vanwege de sfeer/uitzicht.

    Hoe gaan jullie dat doen met sunset celebration? Niet naartoe of daarna in het donker nog 2 uur terug rijden naar Key Largo?
    ik blijf erbij dat een overnachting dichterbij Key West wel zo handig was geweest.

  9. Top | #39
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    De sunset celebration staat inderdaad nog even op losse schroeven, heb hier en daar verschillende geluiden gehoord over het in het donker terugrijden, de een zegt niets aan de hand en de ander ervaart het als onprettig. In principe hebben wij na de twee overnachtingen op Key Largo nog 8 lege nachten te boeken dus het kan zijn dat we daarna 1 nachtje op bijv Marathon overnachten maar dat hangt sterk van de hotelprijzen af. Voorlopig kan ik niets goeds vinden voor een normaal bedrag (<100$ per nacht) en dan is het het voor ons al snel niet waard. Omdat wij in een aantal keer per jaar in Spanje in het pik-donker rijden over 'enge' bergwegen is dit voor ons in principe niet zo'n probleem dus het kan goed zijn dat wij alsnog kiezen voor de eerste optie, in het donker terug... maar het is dan wel een pittig stuk dus ook dit is niet zeker. - een ander deel van mij denkt dat de sunset ook prachtig is vanaf bijvoorbeeld de 7-mile bridge of Key Largo zelf. Morada Bay ga ik zeker op het lijstje zetten, ziet er super uit!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Als het enigszins kan zou ik toch kijken of je de Sunset Celebration mee kan maken. Niet dat het nu zo héééel geweldig is maar gewoon het idee dat je het meegemaakt hebt. Als je het niet doet (terwijl je zo dichtbij bent) zal dat misschien wel blijven knagen net zoals de keer dat je er bijna was met je ouders
    Gooi het budget (voor die ene nacht) wat omhoog en zoek een hotel op Key West. Je kan vast ergens anders nog wel wat besparen op je budget.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •