Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 86

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

  1. Top | #21
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Haha, dat geld kunnen we zeker beter besteden! Gister stonden er vluchten van AMS-MIA voor 370 euro met Wowair, dan hadden we eerder nog daarvoor gekozen en de andere vluchten te annuleren. Misschien dat we nog vluchten tegenkomen die we opnieuw boeken, moet even overleggen met Fabian wat we het waard vinden om een hele week extra te gaan (maarja, we willen ook nog naar Thailand dit jaar, dus misschien ook maar niet, haha) .

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Oh jee keuzes maken! Maar wel balen dat je achteraf je vliegticket zo moeilijk kunt aanpassen.
    Maar Thailand is ook wel fijn!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #23
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Gisterochtend ontvingen we een berichtje dat onze huidige reservering in Surfside Miami niet meer doorging. We hadden er vorig jaar overnacht via AirBnB en nu via Whatsapp gereserveerd voor in april dit jaar. Beetje een vaag verhaal waarom het niet meer kon, maar we dachten al snel: we zoeken wel iets anders. Even getwijfeld over een hotel voor bijna 200 euro per nacht, maar toch niet gedaan. Vind het echt te gek om alleen al aan parking 23 dollar per nacht aan kosten te betalen. Via Hotwire gingen we op zoek naar iets wat ons aansprak, en hebben dat geboekt. Daar kwam uiteindelijk 'Beach Place Hotel' (linkje) uit en dat ziet er prima uit, typisch Amerikaans vind ik zelf. Geen parkeerkosten, zwembadje erbij en op 2 blocks lopen van het strand. Win- winsituatie dacht ik zo. Wel ietsje hoger uitgekomen in kosten, maarja, wel met extra dat er een zwembad bij zit, wat Fabian graag wilde.

    En we hadden de smaak te pakken, want daarna hebben we ook nog eens 2 nachten vastgelegd op de Keys. Was nog niet helemaal het plan, of toch wel, of toch niet, maar nu toch vastgelegd. Hebben gekozen voor Key Largo, zodat we de kosten wat lager kunnen houden (want ja, 200+ dollar per nacht voor een overnachting op de Keys, ik besteed dat liever aan iets anders). Het is Bayside Inn geworden (linkje). Simpele overnachting, klein zwembad, met ontbijt maar uitzicht over het water, top dus! Ik zie mezelf al vliegen met de drone . De rest laten we lekker leeg, JA FABIAN JE LEEST HET GOED, haha. Fabian vind het fijner om dingen vast te leggen, ik vind het fijner om 'het wel te zien', hahaha!

  4. Top | #24
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Inmiddels zijn de eerste 6 nachten vastgelegd! Wij hadden in eerste instantie via een 'kennis' van Airbnb vastgelegd om de eerste 4 nachten in een appartement in Surfside door te brengen maar omwille van zeeer onduidelijke redenen was deze ruimte ineens niet meer beschikbaar.... Lekker, zo 5 weken voor aanvang. Vol goede moed hebben wij zo heerlijk de zondagmorgen op de bank doorgebracht met ieder een eigen laptop op zoek naar een alternatief. Uiteindelijk kwamen we toch weer bij Hotwire terecht, waar wij zo goed als alles mee boeken in Florida tegenwoordig. Zodoende de eerste 4 nachten Beach Place Miami(link!)(4 nachten EUR408) 'gewonnen'. Nu hadden we de smaak te pakken en besloot ik toch nog eens te kijken of er iets betaalbaars op de Keys te vinden was, wederom via Hotwire 'wonnen' wij twee nachten op Key Largo in het Bayside Inn (link!)(2 nachten EUR212) Wij zullen dus eindelijk naar de keys gaan!!

    Mocht iemand ervaringen hebben met een van de hotels horen wij het natuurlijk graag! Once again: to be continued.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #25
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Hey na-apert! Hahaha

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Hahaha, jullie hebben beiden bijna tegelijk over hetzelfde gepost!
    Balen zeg, dat zo kort voor vertrek de accommodatie via airbnb wordt gecanceld! Maar de hotels die jullie nu geboekt hebben zien er goed uit hoor!

  7. Top | #27
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Ja en zonder het van elkaar te weten! Ik zit op mijn werk en Roshelle is thuis... we dachten duidelijk aan hetzelfde
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Haha grappig
    en ook idd bijna op dezelfde tijd gepost!

    maar balen dat het appartement in Surfside niet doorgaat. Gelukkig hebben jullie een mooi alternatief gevonden.
    Ik kan niet wachten op de nieuwe vlogs hihi heb ze nu allemaal bekeken.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Hahaha hoe komisch dat bijna tegelijkertijd posten, 2 zielen 1 gedachte
    Fijn dat jullie toch nog wat betaalbaars hebben gevonden.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Idd grappig dat jullie tegelijk posten.
    Met overnachtingen in Key Largo zit je nog wel heeeel ver weg van Key West. Konden jullie niet iets vinden op Marathon of Islamorada?
    Wmb vind ik Key Largo niet echt bijzonder.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •