Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 86

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

  1. Top | #11
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Zo'n schema zou ik dan ook ongeveer willen aanhouden, precies alle dingen die ik op mijn 'lijstje' heb zouden we daarmee kunnen doen binnen 3 dagen. Leuk om te horen dat jullie zelfs tips uit 'onze' vlogs hebben gehaald! Wynwood vonden wij erg leuk, alleen waren wij er op een zeer ongelukkig moment qua temperatuur (de auto gaf 105 fahrenheit aan, dit zal vast iets warmer zijn geweest dan het daadwerkelijk was maar je begrijpt het idee.) Wij gaan dit jaar ook weer naar Wynwood om het even wat beter en vooral rustiger te bekijken allemaal, ondanks dat wij beiden geen echte kunstliefhebbers zijn vinden wij dit wel echt een leuke plek! Kleine bij-tip: Wij hebben toen heel leuk gegeten bij BND Burgers, dit is een fast-food-achtig restaurantje echt pal tegenover de ingang van Wynwood waar ze echt hele zachte prijzen hebben voor de kwaliteit eten.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Ik zie dat jullie vier hele dagen in Naples hebben gepland. Tenzij speciale reden, zou je dit anders kunnen doen. Naples en omgeving is leuk, maar 4 dagen?
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  3. Top | #13
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud2004 Bekijk Berichten
    Ik zie dat jullie vier hele dagen in Naples hebben gepland. Tenzij speciale reden, zou je dit anders kunnen doen. Naples en omgeving is leuk, maar 4 dagen?
    Geen speciale reden hoor! Wij vinden het strand en bepaalde malls daar heerlijk relaxt en hebben daar nog weinig te ontdekken. Dat gedeelte van de reis lijkt dan ook niet spannend maar is puur strand, zwembad & de lege koffers vullen!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    super leuk!!! laatst een week ziek geweest en heerlijk languit op de bank al jullie vlogs gezien......geweldig!!!! heel veel leuke dingen gezien die we ook op ons lijstje hebben gezet.... nu kunnen we jullie nieuwe vlog ook nog gezellig volgen omdat wij pas 4 augustus gaan....

  5. Top | #15
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miekje Bekijk Berichten
    super leuk!!! laatst een week ziek geweest en heerlijk languit op de bank al jullie vlogs gezien......geweldig!!!! heel veel leuke dingen gezien die we ook op ons lijstje hebben gezet.... nu kunnen we jullie nieuwe vlog ook nog gezellig volgen omdat wij pas 4 augustus gaan....
    Aaah goed om te horen! Dan is het niet zo erg om ziek te zijn, haha! Nog eventjes geduld, met 46 dagen gaan we!

  6. Top | #16
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Hele kleine update: Onverwachts hebben wij de kans gekregen om langer op vakantie te kunnen dan de geplande 14 dagen... Toch maar even besloten om Schipholtickets een mailtje te sturen om te informeren naar de mogelijkheid om om te boeken naar een eerder vertrek, vooral de kosten hier van ben ik zeer benieuwd naar. Wordt zeker vervolgd!

    EDIT: Deze droom was van korte duur. Ik kreeg onderstaand antwoord:
    "Vertrek vanaf de 16e of 17e zou dan ook €180,- plus €45,- wijzigingskosten en administratie kosten zijn per persoon. Plus hier komt nog het tariefsverschil op voor de andere data. Dit bedrag ligt rond de €1500,-.

    Dit komt doordat er bijna geen plek meer is op deze vluchten en de laatste stoelen voor een hoger tarief verkocht worden. Het verschil in prijs van uw geboekte ticket en een ticket voor de nieuwe data is het tariefsverschil."

    € 225,- per persoon hadden wij waarschijnlijk nog wel gedaan maar (als ik het goed begrijp) €1725,- per persoon gaat dan net even 1500 euro te ver... Ach, wij gingen er al niet vanuit dat dit mogelijk was maar wie niet waagt....
    Laatst gewijzigd door FloridaFabian; 07-03-17 om 14:23.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Whoow, dat is nogal een bedrag wat je dan bij moet betalen! maar dat had ik ook niet gedaan
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Zo hallo zeg! Nouja ik heb nu aardig wat vlogs gekeken en ik weet dat jullie je geld wel beter kunnen besteden haha!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Oh wat veel! Daar kun je een nieuwe volgende reis voor boeken!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #20
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Balen! Vliegtickets zijn echt de meest vervelende dingen die er zijn, zo onflexibel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •