Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 86 van de 86

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Roshelle vraagje , vind je het de moeite waard de drone mee te nemen en hoe neem jij hem mee handbagage of ruim? wij hebben namelijk ook een Phantom dji drone en na het zien van je beelden denk ik ; is misschien toch wel leuk ... Heb alleen ooit iets gelezen over de batterij etc. zou niet mee mogen in je handbage , heb jij hier ervaringen mee of nooit problemen gehad?

  2. Top | #82
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Allereerst, als je hem mee wilt nemen. Dan dien je de drone te registreren bij de https://www.faa.gov/uas/ !

    Het ligt er een beetje aan waar je heen gaat in Florida. Als je bijv. alleen naar Orlando gaat is het niet de moeite waard om hem mee te nemen omdat je daar niet mag vliegen. In alle state parks mag je bijvoorbeeld ook niet vliegen. Je hebt veel flight maps waarop staat waar je wel en niet mag vliegen, dus ik zou eerst kijken of je wel mag vliegen op de plek waar je heen gaat (http://knowbeforeyoufly.org/air-space-map/).

    Ik vond het zeker de moeite waard om hem mee te nemen, maar let wel op: het kost ook extra moeite om hem mee te nemen, elke dag op te laden, van plek naar plek te vervoeren etc. Ik heb hem zelf meegenomen in mijn handbagage, de drone mag je ook inchecken, maar de batterijen moet je sowieso bij je dragen. Dit is overigens wel per luchtvaartmaatschappij anders, dus daar moet je ook even goed op letten. Verder vond ik het wel eng om zo'n drone in m'n handbagagekoffer te hebben, maar dat is allemaal goed gegaan. Ik heb hem alleen op Schiphol uit m'n handbagage hoeven halen, tijdens de overstap op Madrid niet en in Florida ook niet.

    Dus in het kort: kijken of je er wel mee mag vliegen waar je heen gaat op reis, of je plek hebt om hem mee te nemen in je handbagage, even checken bij je luchvaartmaatschappij hoe het zit met de batterijen en de drone, bedenken of je het er voor over hebt om de drone tijdens je reis steeds mee te nemen enz. en het belangrijkste (!) je drone aanmelden bij de FAA in Amerika (https://www.faa.gov/uas/).

    Hoop dat ik je een beetje geholpen heb!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-17 om 21:19. Reden: q

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Roshelle een vraag namens mijn zoon. welk videobewerkingsprogramma gebruik jij? ik probeerde een prive bericht te sturen maar ik kan daar niet typen. Sorry. groeten MAnon

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Bedankt voor je reactie , ik ga het is even op mijn gemakje uitzoeken , misschien dat ik dan Vriend lief toch overhaal de extra moeite voor lief te nemen.

  5. Top | #85
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manon Osterop Bekijk Berichten
    Roshelle een vraag namens mijn zoon. welk videobewerkingsprogramma gebruik jij? ik probeerde een prive bericht te sturen maar ik kan daar niet typen. Sorry. groeten MAnon
    Sorry ik zie je berichtje nu pas! Ik gebruik iMovie, dat is het standaard bewerkingsprogramma van Mac!

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roshelle Bekijk Berichten
    Sorry ik zie je berichtje nu pas! Ik gebruik iMovie, dat is het standaard bewerkingsprogramma van Mac!
    Ik dacht dat je Quik gebruikte aan je overgangen te zien, die al eens geprobeerd? Is er voor zowel iPhone, iPad als Mac.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •