Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 86

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

  1. Top | #1
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Zoals inmiddels bij velen bekend zijn wij ook dit jaar weer gelukkig genoeg om naar ons geliefde Florida te mogen reizen. Dit keer geen 3 weken in juli maar 14 volle dagen van eind april tot begin mei. Voor vorig jaar hadden wij ook een topic over ons reisschema van 2016 maar om het 'clean' te houden open ik even een nieuw topic voor deze reis.

    De eerste 4 nachten hebben wij vastgelegd, de rest nog niet!

    De planning staat echt volledig op losse schroeven, vooral omdat wij voor ons gevoel zo 'kort' naar Florida gaan..(ja we zijn echt zo verwend geraakt.).. willen wij niet te veel reizen & op verschillende plaatsen zijn. Onze (zeer!) voorlopige planning luidt voor nu:

    21/04/2017 Aankomst Surfside 16:30 +-
    22/04/2017 Surfside Beach + Dolphin Mall
    23/04/2017 South Beach + Wynwood + Design District
    24/04/2017 Surfside Beach + Sawgrass Mills Mall
    25/04/2017 Vertrek vanuit Surfside naar Key West (onderweg J.Pennekamp SP & Robbies Marina)
    26/04/2017 Key West (Mallory SQ, southermost point, sunset celebration.)
    27/04/2017 Vroeg vertrek vanuit Key west naar Naples (via Bahia Honda SP)
    28/04/2017 Naples
    29/04/2017 Naples
    30/04/2017 Naples
    01/05/2017 Naples
    02/05/2017 Vertrek vanuit Naples naar Miami (-of de regio v. Miami-)
    03/05/2017 Miami
    04/05/2017 Miami
    05/05/2017 Miami - Vlucht 22:55 MIA-MAD-AMS

    Het eerste knelpunt is voor ons het Keys gedeelte, ik vind het lastig in te schatten of Key West nu echt de moeite waard is om een halve vakantiedag voor in de auto te zitten. Het ene verhaal zegt dat KW geweldig is, het andere zegt dat het veel te touristisch is. Het ene reisschema zegt 2 dagen nodig te hebben voor Key West zelf al, het andere.... je begrijpt het wel. Dagen waar alleen een plaatsnaam staat zullen worden ingevuld met shoppen, zon, zee, Budweiser, etc.

    Tips zijn altijd welkom!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #2
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Jipppieee! Is het al zo ver?

  3. Top | #3
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roshelle Bekijk Berichten
    Jipppieee! Is het al zo ver?
    Nog 65 dagen 20 uur & 50 minuten, niet dat we aan het aftellen zijn....
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Geen tips, wel super leuk! Komen er ook weer vlogs van? Zelf zijn wij teveel met andere dingen bezig dan vloggen haha

  5. Top | #5
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Ja de vlogs wordend dit jaar nóg leuker, we hebben namelijk recentelijk een drone gekocht om beelden mee te maken! Nu moet ik zeggen dat ik mij (tot nu dan) weinig met de vlogs bemoeide maar dankzij de drone zal dit anders zijn.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Vet! Dat zal zeker voor jullie zelf een unieke kijk gaan geven op de vakantie maar ook een hoop leuks toevoegen voor kijkers

    Wij hebben trouwens voor onze aankomende reis ook 2 dagen KW gepland, wat wij een beetje begrijpen uit verhalen en ervaringen is dat dat meer als genoeg moet zijn.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Inderdaad veel meningen over Key West. Bijgaand de mijne; zeker heen gaan. Het eiland zelf heeft een heerlijk sfeertje, maar ook de rit er naar toe (met een paar leuke onderbrekingen) is zeer de moeite waard.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Het aftellen is voor jullie ook echt begonnen, super leuk! Schema ziet er tof uit, geen pretparken deze keer zie ik 😄

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Key west, echt de moeite, mooie rit, en leuke sfeer, en de sunsetcelebration moet je toch een keer mee maken, echt waar.
    Leuk, nog meer mooie vlogs ik verheug me er al op!!!!!!
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #10

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    vorig jaar zijn wij ook naar key west geweest ons schema zag er zo uit:
    4 april vertrokken uit miami richting John Pennenkamp ( daar hebben we gesnorkeld) we hebben toen overnacht op Islamorada, begin van de avond zijn we naar robbie's geweest om tarpons te voeren en te eten bij lazy days (aanrader, geweldige setting)
    5 april zijn we toen vertrokken richting key west en hebben we verschillende stops gemaakt zo als het sea turtle hospital, 7 mile bridge, bahia honda SP, en op key west most southern point en natuurlijk mallory square, we zijn die avond weer terug gereden naar islamorada. We waren te vrede over onze dag zo maar met de ervaring die we nu hebben zou ik nadenken over een overnachting op key west zodat je nog wat langer kan genieten van de sfeer die ik voor al s avonds het leukste vond.

    Ik kijk al weer uit naar jullie vlogs, we hebben ze met plezier zitten kijken en hebben er veel tips uit gehaald. zoals wynwood waar we dit jaar naar toe gaan. Wij gaan namelijk ook in april van 3 april tot 24 april verblijven we in Florida. Veel plezier met het aftellen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •