Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 86

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

  1. Top | #41
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Als het enigszins kan zou ik toch kijken of je de Sunset Celebration mee kan maken. Niet dat het nu zo héééel geweldig is maar gewoon het idee dat je het meegemaakt hebt. Als je het niet doet (terwijl je zo dichtbij bent) zal dat misschien wel blijven knagen net zoals de keer dat je er bijna was met je ouders
    Gooi het budget (voor die ene nacht) wat omhoog en zoek een hotel op Key West. Je kan vast ergens anders nog wel wat besparen op je budget.

    Mee eens, Key West heeft als enige zo'n leuke sfeer, qua restaurantjes en barretjes dat kan/mag je gewoonweg niet missen!! ;-)

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    In 2007 verbleven we in het Radisson hotel op Key West. Maar ik kan het hotel nergens meer vinden....Het was een mooi hotel.
    Wij vonden de Sunset celebration ook erg leuk om mee te maken. Ik kan me nog herinneren dat er een man was met een hond en die hond deed allerlei trucs en had ook een zwembroek aan Haha. Was erg grappig om te zien.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #43
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    In 2007 verbleven we in het Radisson hotel op Key West. Maar ik kan het hotel nergens meer vinden....Het was een mooi hotel.
    Wij vonden de Sunset celebration ook erg leuk om mee te maken. Ik kan me nog herinneren dat er een man was met een hond en die hond deed allerlei trucs en had ook een zwembroek aan Haha. Was erg grappig om te zien.
    Wat ik van Tripadvisor begrijp is dat dit hotel in de zomer van 2008 demolished is... Quote: " Sorry about your experience. The Radisson is an old dump that is scheduled for demolition, this summer I believe. Several other older hotels near that location are also getting bulldozed to make room for luxury condos."
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #44
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Jeetje! Ik was net al aan het kijken of ik foto's kon vinden. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het een slecht hotel was. Tenzij mijn geheugen heel slecht is
    Jammer in ieder geval. Het valt inderdaad best tegen op Key West qua aanbod hotels.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #45
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Het aanbod valt op zich niet tegen, maar de prijs is op Key West gewoon een stuk hoger. Kwestie van vraag en aanbod lijkt me. Wij verbleven in feb 2015 in het Best Western Key Ambassador Resort Inn en volgens mij betaalde ik rond de 220 dollar. Ik vond het op zich niets bijzonders maar ja, je zit wel op Key West....

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Wij vonden idd de prijzen op key west schrikbarend. Daarom 2 overnachtingen geboekt op Islamorada.

  7. Top | #47
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Hoewel we inmiddels besloten hebben verder even niets te plannen en de laatste 8 nachten dus open te laten en daar plaatselijk te bekijken wat - en vooral waar - we willen zijn, is er toch een kleine ontwikkeling in onze reis die mij persoonlijk erg gelukkig maakt. Na lang online proberen heb ik even telefonisch met Iberia de stoelreserveringen kunnen maken voor beide lange vluchten (MAD - MIA & retour). (Vooralsnog) waren deze reserveringen zelfs kosteloos! Het fijne aan deze reserveringen is dat er met een Airbus A330-300 van Iberia gevlogen wordt welke beschikt over een 2-4-2 economy setting. Zodoende hebben wij 2 plaatsen náást elkaar, zónder persoon die per vlucht 5-10 x op moet staan zodat Roshelle naar het toilet kan én als kers op de taart kan ik met mijn 1.88M mijn benen in het gangpad leggen. Nu nóg veel meer zin in de vakantie en met 9 werkdagen te gaan schiet het aardig op!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Dat schiet zeker aardig op, en fijn van de plaatsen.
    Ik reis altijd alleen, moet ook tig keer plassen, en kan niet lang stil zitten, dus boek altijd gangpad
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #49
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Als het 2-4-2 verdeling is moet het wel heel gek lopen als je met 2 personen niet aan een gangpad zit en de ander er naast. Maar ja je weet maar nooit....
    3 stoelen naast elkaar aan het raam is pure ellende als je niet bij elkaar hoort, als je pech hebt moet je 2 vreemden wakker maken om naar het toilet te gaan. Vroegah had je nog de MD11 waar je volgens mij 2-5-2 zat dat was ook geen pretje in de middelste stoel ...

  10. Top | #50
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2017!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Dat schiet zeker aardig op, en fijn van de plaatsen.
    Ik reis altijd alleen, moet ook tig keer plassen, en kan niet lang stil zitten, dus boek altijd gangpad
    Haha heerlijk he! Ik zit altijd in de afweging: of veel drinken en weinig last hebben van de jetlag (hydratatie is heel goed daartegen) en veel plassen óf niks drinken, hoofdpijn krijgen en niet plassen. Gelukkig hebben we tot nu toe geen mensen gehad die het echt storend vonden dat ik erlangs moest, maar ik heb wel vaak iemand wakker moeten maken omdat ik het niet meer hield hahaha!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Als het 2-4-2 verdeling is moet het wel heel gek lopen als je met 2 personen niet aan een gangpad zit en de ander er naast. Maar ja je weet maar nooit....
    3 stoelen naast elkaar aan het raam is pure ellende als je niet bij elkaar hoort, als je pech hebt moet je 2 vreemden wakker maken om naar het toilet te gaan. Vroegah had je nog de MD11 waar je volgens mij 2-5-2 zat dat was ook geen pretje in de middelste stoel ...
    Haha wie weet. Vorig jaar hadden we de laatste 2 stoelen naast elkaar, dat was eventjes spannend. Deze indeling nog nooit gehad, dus ben benieuwd hoe dat gaat bevallen (ik denk geweldig)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •