Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 97

Onderwerp: Vliegen met Eurowings

  1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Vraagje Kevin. Heb jij ook bericht gehad dat de terugreis is gewijzigd? Ipv rechtstreeks MIA-DUS is bij ons dit een vlucht met tussenstop Frankfurt geworden op 4 mei 2020 👿.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Nee, de vlucht is pas in april 2020 nog geen ervaring dus.
    Via Lufthansa geboekt en blijkbaar is dat onder het basic tarief maar wel incl. bagage en maaltijden aan boord.
    Ik heb diverse malen contact gehad met Lufthansa en Eurowings over oa de maaltijden en drinken aan boord maar daar kom ik met beide maar moeilijk uit, echt van het kastje naar de muur.
    Broodjes mee en drinken halen op het vliegveld dan maar. Stoelen kan ik online niet reserveren of bijboeken, ik heb hier telefonisch contact over gehad met Eurowings ( NL telnr. niemand spreekt Nederlands en het Engels hield ook niet over) daar kon ik voor €500,- ! de stoelen reserveren.
    Dát gaan we niet doen dus.
    Ik zie wel hoe het afloopt...

  2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Ik heb wel een wijziging in de vluchttijden gekregen deze week maar dat betreft een half uur eerder vertrekken en aankomen. Niet ineens een tussenstop, dat zou ik ook zeker niet zomaar accepteren.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Mmmm ik heb 2 weken om te reageren en dat ga ik ook zeker doen. Ben benieuwd of ze andere opties bieden en tegen welke prijs. Al heel veel gevlogen en idd vaker gewijzigde tijden maar nooit dat een rechtstreekse vlucht zo ineens één met tussenstop wordt. Iemand anders die dit onderwerp leest/volgt misschien?

  4. Top | #84
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Ja, dat hebben wij meegemaakt op een binnenlandse vlucht in de USA. We hebben de wijziging niet geaccepteerd en konden toen kosteloos annuleren.

  5. Top | #85
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Heb je rechtstreeks bij Eurowings geboekt? Of via Lufthansa?
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Mmmm ik heb 2 weken om te reageren en dat ga ik ook zeker doen. Ben benieuwd of ze andere opties bieden en tegen welke prijs. Al heel veel gevlogen en idd vaker gewijzigde tijden maar nooit dat een rechtstreekse vlucht zo ineens één met tussenstop wordt. Iemand anders die dit onderwerp leest/volgt misschien?
    Ik vandaag hetzelfde geval. Voor de compleetheid: ik heb geboekt via Gate1.nl bij United, de vluchten worden uitgevoerd door Eurowings dus. United belde mij vandaag om door te geven dat de terugvlucht is gecanceled. De beste vervangende optie die ze hadden was de vlucht waar jij het ook over hebt, met tussenstop in Frankfurt. Vreemde is dat die rechtstreekse vlucht wel gewoon nog beschikbaar is bij Eurowings zelf, en ook via andere websites wordt aangeboden.

    Zojuist heb ik uitgebreid met iemand van United gechat. Het enige dat die kan zien is dat hij in hun systemen gecanceled is. Heeft er ook geen verklaring voor dat hij bij Eurowings nog wel beschikbaar is. Wel kan ik op ieder moment annuleren en krijg dan een full refund, dat heeft hij bevestigd.

    Ik ben er nog niet uit wat ik er van moet maken, of wat ik wil doen. We hebben aardig gunstige prijzen, maar waren ook wel heel blij met de directe vlucht terug. Ga nog eens goed kijken wat ik nog meer voor opties heb.

    @Betsy: hoe heb jij geboekt, en van wie heb jij dit bericht ontvangen?

  7. Top | #87
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Rechtstreeks Lufthansa geboekt. Hele mooie prijs voor directe vluchten. Op bevestiging stond ook direct dat vlucht zou worden uitgevoerd door Eurowings. Mail kwam ook van Lufthansa. Ik ga zeker niet annuleren, te goeie prijs. Maar ga wel bellen om navraag te doen. Misschien kijken of ze een alternatief hebben rechtstreeks of andere tussenstop die beter aansluit. Nu 3 uur wachten op Frankfurt om voor dat half uurtje naar Düsseldorf te vliegen. Daar baal ik van. Ook vertrekken we 4 uur eerder dan gepland uit Miami. Wordt vervolgd!

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Rechtstreeks Lufthansa geboekt. Hele mooie prijs voor directe vluchten. Op bevestiging stond ook direct dat vlucht zou worden uitgevoerd door Eurowings. Mail kwam ook van Lufthansa. Ik ga zeker niet annuleren, te goeie prijs. Maar ga wel bellen om navraag te doen. Misschien kijken of ze een alternatief hebben rechtstreeks of andere tussenstop die beter aansluit. Nu 3 uur wachten op Frankfurt om voor dat half uurtje naar Düsseldorf te vliegen. Daar baal ik van. Ook vertrekken we 4 uur eerder dan gepland uit Miami. Wordt vervolgd!

    Betty, als ik jou was zou ik eerst zelf online kijken naar de mogelijkheden en dan bellen met Lufthansa. Dus zelf met het alternatief komen wat jou het beste past.

    Succes!

  9. Top | #89
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Het is heel vreemd...als ik bij Skyscanner kijk op onze aankomst-en vertrekdata dan staat de rechtstreekse vlucht er nog 'gewoon' bij met Eurowings.

  10. Top | #90
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Inderdaad eerst zelf uitzoeken welke vluchten je evt. wel zou willen en met deze info Lufthansa bellen. En aangeven dat de gewijzigde vlucht nog gewoon te boeken is.
    Gisteren heb ik weer een wijziging ontvangen, weer 15 min. verschoven maar nog steeds de rechtstreekse heen en terugvlucht.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •