Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 97

Onderwerp: Vliegen met Eurowings

  1. Top | #41
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Als je de basic tickets ( goedkoopste ) pakt wel
    Dan betaal je voor extra koffer 30 euro enkele reis
    Handbagage is wel incl maximaal 8 kg
    Eten en drinken is idd betaald als je basic fare geboekt hebt
    Je krijgt wel bij vertek allemaal een fles water en onderweg krijg je wel gratis water als ze rond komen
    Wij kregen ook koffie maar weet niet of dat altijd zo is
    Verder een prima maatschapij en zoals al eerder gezegt prijs/kwaliteit is uitstekend

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    En voor een paar tientjes meer heb je 10/11 kg handbagage, 23 kg ruimbagage, 1maaltijd en 1 Snack, fles water, drankje bij je maaltijd.
    Los Entertainment 10€

    Meer beenruimte 50€ per enkele vlucht, als je dat bijboekt krijg je ook nog een dekentje en kussen.

    Mij is het goed bevallen en vlieg in december weer met Eurowings.

  3. Top | #43

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Kan je, als je die andere "tientjes" optelt, niet beter bij een andere maatschappij boeken vanaf DUS of FRA?
    Ik ga komend jaar naar Mexico en ben goedkoper uit met Lufthansa vanaf Amsterdam via Frankfurt dan met Eurowings vanaf Keulen.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Kan je, als je die andere "tientjes" optelt, niet beter bij een andere maatschappij boeken vanaf DUS of FRA?
    Ik ga komend jaar naar Mexico en ben goedkoper uit met Lufthansa vanaf Amsterdam via Frankfurt dan met Eurowings vanaf Keulen.
    Nee. Ik ben met een klein uurtje in Keulen en helaas gebonden aan december of augustus. Ik vlieg nu voor 520€ rechtstreeks op Orlando mét extra beenruimte. Dat maakt vooral voor mijn man een wezenlijk verschil (rugklachten). Ik ben me er zeer bewust van dat Eurowings zeker niet altijd het goedkoopst is, in dit geval voor mij wel. Zonder beenruimte was deze vlucht 420€, inclusief normale Bagage (11 kg Hand, 23 kg ruim), maaltijd inclusief een drankje en Snack.

    Alle andere vluchten die ik vanaf Amsterdam, Brussel of Düsseldorf tegenkwam en rond die prijs zaten hadden minimaal 1 tussenstop en "normale" beenruimte. Wat dat betreft ben ik dan gemakzuchtig en kies ik voor comfort en gemak en pak liever een rechtstreekse vlucht waar ik 10€ extra voor mijn Entertainment betaal (alleen op de heenvlucht, terug slaap ik) en 3€ voor een extra drankje. En dan weet ik tenminste zeker dat mijn man nog enigzins lopend uit het vliegtuig stapt.

  5. Top | #45
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    En ik heb zonder die paar tientjes in de mei vakantie gevlogen voor 275 euro rechtstreeks op miami en vond het goed te doen
    Ik heb die beenruimte dan ook niet nodig
    Wij waren met 5en en hadden ook maar 2 koffers nodig heen en 3 koffers terug dus kwam er niet zo veel kosten meer bij
    En zoals ik al zei water kregen we aan boord en eten regelde ik zelf wel
    Was prima geregeld verder

  6. Top | #46

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Dan is het ideaal inderdaad.

    Ik vlieg voor 430pp retour met Lufthansa. Bij mij kon Eurowings daar niet tegenop, en ik vlieg dan ook nog eens vanaf Amsterdam.

    Net wanneer je boekt en wanneer je gaat idd!

  7. Top | #47
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Ik vlieg voor 430pp retour met Lufthansa. Bij mij kon Eurowings daar niet tegenop, en ik vlieg dan ook nog eens vanaf Amsterdam.
    Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij IPB zou vliegen...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #48
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Voor mij is een rechtstreekse vlucht erg van belang. Ik rijd liever naar DUS (of evt CGN) voor een rechtstreekse vlucht dan dat ik (voor een paar tientjes goedkoper) vanaf Amsterdam met overstap vlieg. Overstap kost meer tijd dan rijden naar DUS en met overstap heb je 2 keer (of meer) kans op vertraging met het risico om je aansluiting te missen.

  9. Top | #49

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Klopt. Helaas is Dusseldorf alleen al voor mij ruim 2 uur rijden en Keulen nog verder.. dus das maar net waar je woont ook. Daarbij vind ik het heenrijden niet eens zo heel erg, maar na een vlucht van een uur of 10 weer 2 a 3 uur terugrijden naar huis vind ik niets. Dan ben ik liever met 20 minuten weer thuis. Rechtstreekse vluchten zijn vaak (niet altijd) weer een stukkie duurder, zeker als je met een major vliegt. En bij een vertraging je overstap missen levert weer een hoop centjes op (600 pp) en ga je vanzelf een vlucht later die kant op.
    Ieder zijn keuze. Maar goed. We raken wel erg off topic...
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 08-06-17 om 22:06.

  10. Top | #50
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Je zegt dat je op je terugreis liefst binnen 20 minuten weer thuis bent vanaf de luchthaven, dan zul je toch not amused zijn als je op je terugreis je aansluiting mist ? Zeker als dat in de US is en je dan pas de volgende dag naar huis kunt, moet er niet aan denken....
    Wij wonen overigens omg Rotterdam, Schiphol is voor mij 3 kwartier, DUS ruim 2u en CGN hooguit half uurtje verder volgens mij. Is inderdaad niet heel prettig om 2 uur naar huis te rijden maar omdat de totaaltijd van de terugreis toch korter is dan met een overstap doe ik dit toch liever dan een vlucht met overstap.
    En vliegen met een 'major' is voor mij absoluut geen vereiste. Sowieso kun je je afvragen wat een major is. Net terug uit Orlando met AirBerlin en niks mis met de service, je krijgt zelfs een nacht kitje op de terugreis. En dat voor 400 euro, dat lukt je vanaf Schiphol meestal niet eens voor een vlucht met overstap



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •