Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 97

Onderwerp: Vliegen met Eurowings

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: eurowings

    Voor een cruise zou ik echt eerst de cruise boeken en de tickets daarna. Je kan altijd wat schuiven met de vluchtdagen om zo een goede deal te scoren voor je tickets. Met de dagen van een cruise schuiven wordt een stuk lastiger zo niet onmogelijk. Of je de keuze hebt tussen de onzekerheid dat je niet de beste deal voor tickets kan krijgen of de zekerheid dat de cruise een stuk duurder gaat worden dan zou ik het wel weten. Ik heb zo vaak eerst een cruise of Disney vakantie geboekt en daarna pas de tickets (eigenlijk altijd als het losse boekingen waren).

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: eurowings

    Ik boek ook vaak eerst de accommodatie en dan pas de vluchten. Ik pas overigens wel de accommodatie aan op de vluchtdagen. Dwz als je weet dat een bepaalde maatschappij rechtstreeks op bv maandag of dinsdag vliegt boek ik de accommodatie op die dagen. En als ik geen goede deal kan vinden met die maatschappij moet het maar met tussenstop.

  3. Top | #23
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: eurowings

    Volgens mij zijn zowel een cruise als disney (via .uk) vrij makkelijk te wijzigen/annuleren tot je full payment datum. Ik zou dus zeker dit vastleggen dan heb je dat in ieder geval tegen de prijs die je wilt. Vluchten voor maart met prima prijzen vind je altijd wel vanaf 6 maanden van te voren.

  4. Top | #24

    Standaard Re: eurowings

    Dank jullie wel voor al jullie reacties... Ga er echt over nadenken... Ondanks de ervaring vind ik het toch nog steeds dood eng om dingen te boeken voor de vluchten vast liggen...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  5. Top | #25

    Standaard Re: eurowings

    Waar ben je bang voor?

  6. Top | #26

    Standaard Re: eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Waar ben je bang voor?
    Tja, dat we tzt toch geen betaalbare tickets kunnen krijgen, het dus veel te duur word... Of erger nog, we niks kunnen krijgen op de data die we willen. Zitten nl. erg vast aan die data... dat maakt 't allemaal zo lastig. Naar voren willen we niet ivm Spring Break en naar achteren kan niet vanwege werk...

    Door jullie bemoedigende woorden was ik overigens al bijna overstag, maar mijn man wil er niet aan... Hij wil eerst tickets... "t is gewoon balen omdat we de vorige keer al 13 maanden van tevoren (met AB) konden boeken en nu niet... Eerste Wereld problemen zullen we maar zeggen...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  7. Top | #27

    Standaard Re: eurowings

    Geen tickets kunnen krijgen gebeurd niet.
    Als jebwikt kan je morgen overal ter wereld naar toe, alleen de route die je wenst is wellicht wat langer.

    6 maanden tevoor is echt ruim voldoende tijd. Maar dan ook echt ruim voldoende.

    Hoogtepunt van boekingen ligt pas op 2 maanden voor vertrek voor losse vliegtickets.

    En anders gewoon niet wachten op Eurowings

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Afgelopen week met eurowings gevlogen en moet zeggen dat het best goed was
    Had welliswaar geen eten en drinken maar kregen allemaal een fles water bij vertrek en boor eten hadden we zelf gezorgd
    Ik had genoeg beenruimte en verder fing alles naar wens
    Zou zo weer met eurowings boeken
    We waren trouwens een uur eerder geland dan gepland

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Ik zie dat je ca 260 pp hebt betaald (mooie prijs), hoeveel kwam daar nog bij voor bagage ?

  10. Top | #30
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Totaal met 5en 2 koffers heen en 3 terug geboekt 150 euro



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •