Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 97 van de 97

Onderwerp: Vliegen met Eurowings

  1. Top | #91
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Zojuist gebeld met Lufthansa customer service. Zij zegt dat de rechtstreekse terugvlucht met Eurowings op 4 mei van MIA-DUS is gecanceld. Het hoe en waarom weet zij niet maar zij ziet in haar systeem dat alle terugvluchten (zover zij keek in haar systeem 20 mei) allemaal waren gecanceld. Terwijl als ik bij Eurowings, Skyscanner etc kijk is de vlucht nog ' gewoon' te boeken....ik begrijp het niet meer.

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Hier precies zo. Bij United konden ze het ook niet verklaren, maar was geannuleerd in hun systeem. Heb de vraag aan Eurowings gesteld maar nog geen reactie.

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    4 weken later reactie van Eurowings. Of ik mijn vraag in het Engels of Duits kan stellen...

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Zojuist gebeld met Lufthansa customer service. Zij zegt dat de rechtstreekse terugvlucht met Eurowings op 4 mei van MIA-DUS is gecanceld. Het hoe en waarom weet zij niet maar zij ziet in haar systeem dat alle terugvluchten (zover zij keek in haar systeem 20 mei) allemaal waren gecanceld. Terwijl als ik bij Eurowings, Skyscanner etc kijk is de vlucht nog ' gewoon' te boeken....ik begrijp het niet meer.
    Ondertussen is de terugvlucht ook niet meer beschikbaar op de website van Eurowings etc. Ik heb nog gebeld met Eurowings maar die kunnen nog steeds geen verklaring geven. Rechtstreeks met United contact gehad en de terugvlucht om laten boeken naar rechtstreekse vlucht Fort Myers - Dusseldorf een dag later. Gratis, maar daar was wel enige discussie met een supervisor voor nodig...

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Ja ik zie het! Op 5 mei vliegt Eurowings rechtstreeks van RSW naar Düsseldorf. Maar hoe heb jij dit aangepakt ? Gewoon gebeld of gemaild ? Hoor graag van je!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpbriaire Bekijk Berichten
    Ondertussen is de terugvlucht ook niet meer beschikbaar op de website van Eurowings etc. Ik heb nog gebeld met Eurowings maar die kunnen nog steeds geen verklaring geven. Rechtstreeks met United contact gehad en de terugvlucht om laten boeken naar rechtstreekse vlucht Fort Myers - Dusseldorf een dag later. Gratis, maar daar was wel enige discussie met een supervisor voor nodig...

  6. Top | #96
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    heeft ongetwijfeld hiermee te maken....

    https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...voor-lufthansa
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  7. Top | #97
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Ja ik zie het! Op 5 mei vliegt Eurowings rechtstreeks van RSW naar Düsseldorf. Maar hoe heb jij dit aangepakt ? Gewoon gebeld of gemaild ? Hoor graag van je!
    Ja ik heb gebeld met United. Met de normale agent kwam ik er niet uit, dus doorverbonden met een supervisor. Aangegeven dat ik een rechtstreekse vlucht had, dat die is geannuleerd zonder dat ik er iets aan kan doen en dat ik een terugvlucht van hetzelfde niveau verwacht. Ik moest er aardig mijn best voor doen, maar uiteindelijk ging ze akkoord en kreeg ik de wijziging zonder extra kosten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •