Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 97

Onderwerp: Vliegen met Eurowings

  1. Top | #71
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Zou zeker compensatie vragen Mijnie!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Nou, na een hele lange radiostilte van Eurowings (en bijna dagelijks stalken van mij, las namelijk dat Eurowings je anders negeert), zou ik binnen nu en een dikke week mijn compensatie ontvangen.

  3. Top | #73
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Nou, dat werd tijd! En dan, nieuw ticket voor een volgende reis boeken?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #74
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Wie heeft er recente ervaring met de Eurowings vlucht van Dusseldorf naar Miami en vice versa?
    Deze wordt uitgevoerd door Brussels Airlines en is geboekt via Lufthansa in mijn geval.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  5. Top | #75
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Wie heeft er recente ervaring met de Eurowings vlucht van Dusseldorf naar Miami en vice versa?
    Deze wordt uitgevoerd door Brussels Airlines en is geboekt via Lufthansa in mijn geval.
    Hoi Kevin, heb je deze vlucht al gehad? of moet die nog komen? wij zijn aan het kijken voor volgend jaar eind juli tot half augustus en eurowings komt op dit moment voordeligst uit.
    Maar ook geen ervaringen.

  6. Top | #76
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Iemand een idee? Ik heb al een email gestuurd naar Eurowings, maar na 14dagen nog steeds geen reactie.
    We willen een vlucht boeken voor mezelf, men vrouw en onze dochter van 4 jaar. Nu uit ervaring weten we dat 2 valiezen voor ons genoeg is. Als ik op Eurowings wil boeken , kan ik het basic tarief of smart tarief kiezen, het verschil is dat bij smart tarief ruimbagage zit, maar ook stoel. Als ik voor men dochter geen smart neem, dan kan ik geen stoel kiezen voor haar. Nu weet ik niet of ze haar automatisch bij ons gaat plaatsen of zouden ze een kind van 4 jaar alleen zetten?
    alvast bedankt voor tips en info.
    groetjes

  7. Top | #77
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    Iemand een idee? Ik heb al een email gestuurd naar Eurowings, maar na 14dagen nog steeds geen reactie.
    We willen een vlucht boeken voor mezelf, men vrouw en onze dochter van 4 jaar. Nu uit ervaring weten we dat 2 valiezen voor ons genoeg is. Als ik op Eurowings wil boeken , kan ik het basic tarief of smart tarief kiezen, het verschil is dat bij smart tarief ruimbagage zit, maar ook stoel. Als ik voor men dochter geen smart neem, dan kan ik geen stoel kiezen voor haar. Nu weet ik niet of ze haar automatisch bij ons gaat plaatsen of zouden ze een kind van 4 jaar alleen zetten?
    alvast bedankt voor tips en info.
    groetjes
    Ik zou het niet gokken. In principe houdt een maatschappij bij het toewijzen van de stoelen rekening met het aantal personen dat met een reservering is geboekt. Maar uit eigen ervaring kan ik helaas zeggen dat wij een vlucht hebben meegemaakt (niet van Eurowings overigens) waarbij het grondpersoneel er een potje van had gemaakt en ons reisgezelschap van 4 personen bij het inchecken allemaal verschillende plaatsen in het vliegtuig had toegewezen. Eenmaal aan boord hebben we toen met andere passagiers moeten ruilen om toch een beetje bij elkaar te kunnen zitten. Wellicht anders even bellen met Eurowings, dan kunnen ze het misschien gelijk voor je vastleggen? (+49221-59988200).
    Ik zie trouwens dat je bij Eurowings 20% korting krijgt voor kinderen tussen de 2 en 11 jaar. En volgens mij is dat ongeveer het verschil tussen een basic en een smart tarief..... Dan zou ik dus 3x smart tarief nemen om alles voor te zijn. Maar dat blijft een persoonlijke keuze....
    Laatst gewijzigd door Bullyleo; 08-09-19 om 15:29.

  8. Top | #78
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Nee, de vlucht is pas in april 2020 nog geen ervaring dus.
    Via Lufthansa geboekt en blijkbaar is dat onder het basic tarief maar wel incl. bagage en maaltijden aan boord.
    Ik heb diverse malen contact gehad met Lufthansa en Eurowings over oa de maaltijden en drinken aan boord maar daar kom ik met beide maar moeilijk uit, echt van het kastje naar de muur.
    Broodjes mee en drinken halen op het vliegveld dan maar. Stoelen kan ik online niet reserveren of bijboeken, ik heb hier telefonisch contact over gehad met Eurowings ( NL telnr. niemand spreekt Nederlands en het Engels hield ook niet over) daar kon ik voor €500,- ! de stoelen reserveren.
    Dát gaan we niet doen dus.
    Ik zie wel hoe het afloopt...
    Laatst gewijzigd door KevinB; 08-09-19 om 21:47.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  9. Top | #79
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Hoi, een vraagje.. ik heb gelezen in het forum dat Eurowings ook van Keulen naar Florida vloog. Is dit nog steeds zo? Is het dan naar fort Myers of nog een andere luchthaven? Als ik op de website kijk kan ik Keulen aanduiden , maar staat er dat ze op dit moment niet ernaar vliegen..thx

  10. Top | #80
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    EW vliegt al een hele tijd niet meer naar de USA vanaf Keulen. Alles gaat tegenwoordig via Düsseldorf. Die vliegen Fort Myers en Miami aan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •