Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Onderwerp: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Het plannetje is zo goed als rond, moet ook wel want we vertrekken zondag al .

    Nog 1 puntje waar ik wat advies kan gebruiken:
    Vanuit Naples gaan we naar Isla Morada, en komen dan door de Everglades.
    Nu had ik gedacht op die reisdag onderweg Shark Valley en de Loop Road te doen.
    Maar we hebben ook zo'n scheurtocht met een fanboat op het verlanglijstje staan.
    Wat zou een geschikte lokatie daar voor zijn: aan het begin bij Everglades City, of aan het eind, meer in de buurt van Miami ?
    Worden 3 Everglades aktiviteiten wellicht te veel, qua tijd dan ?
    In dat laatste geval zouden we ook nog vanuit Miami op een andere dag kunnen gaan (we overnachten de 2 laatste nachten in Miami..

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Aan de Naples kant heb je meer van die kleine boten (6-8 personen) en aan de Miami kant zijn het meestal wat grotere boten (ca 20 personen), en het zijn op zich ook andere gebieden: Naples kant is meer mangrove en Miami kant meer moerasachtig.
    Op zich moet het wel te doen zijn om 3 aktiviteiten te doen op 1 dag maar dan heb je wel een volle dag

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Aan de Naples kant heb je meer van die kleine boten (6-8 personen) en aan de Miami kant zijn het meestal wat grotere boten (ca 20 personen), en het zijn op zich ook andere gebieden: Naples kant is meer mangrove en Miami kant meer moerasachtig.
    Op zich moet het wel te doen zijn om 3 aktiviteiten te doen op 1 dag maar dan heb je wel een volle dag
    OK, leuk te weten dat er verschillen zijn in soort natuur en grootte van de boot..
    Dan kunnen we eigenlijk alle kanten op: vanuit Naples kunnen we een tochtje maken, of op weg van Naples-->Isla Morada, of later vanuit Miami.
    Komt altijd goed op die manier !



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •