Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Poeh de dag na aankomst meteen een echte activiteit? Wij gaan nu voor de 5e keer, maar wij houden de 1e dag meestal vrij om hooguit wat te gaan shoppen (1e keer even aanwippen bij een outlet en wat inkopen bij de Walmart) en op ons gemak wat te eten.. de dag erna gaan we pas echt los...

    en het is ons nog nooit gelukt om meer dan 1 hooguit 2 (outlet) Malls te bezoeken.. zeker de 1e jaren niet toen we nog alle winkels wilde bezoeken.. nu gaan we regelrecht op de winkels af, waar we willen inslaan, maar daar komen we nog zeker 2x terug..
    Goed punt.. ik heb het aangepast, en daarmee het uitstapje Space center opgeofferd (we hadden daar al twijfels over)

    Nu nog verder met het laatste stuk van de reis, ik zit nog te worstelen met het stukje tussen Everglades en Miami (terugreis().
    Is eigenlijk te kort voor een bezoekje aan de Keys, misschien dan alleen het beginstukje bekijken..

    . date hotel (avond) activity
    ma 9-apr Schiphol
    di 10-apr Orlando Xfer to Schiphol,
    Flight OR 317 09:45,
    13:50 arrival Sanford, car pickup
    Xfer to hotel
    wo 11-apr Orlando rustdag
    do 12-apr Orlando Kano varen Wekiwa Springs SP of Shingle creek
    vr 13-apr Orlando Seaworld
    za 14-apr Orlando Shopping malls Orlando
    zo 15-apr Orlando Universal Studios
    ma 16-apr Clearwater drive to Clearwater,
    dolfijnentour Little Tooth
    di 17-apr Clearwater uitstapje Tarpon Springs ?
    wo 18-apr Naples Naples pier, dolfijnen
    do 19-apr Naples Miramar outlet
    vr 20-apr Naples Everglades Shark Valley
    za 21-apr Keys ?? Everglades fanboat
    zo 22-apr Keys ?? .
    ma 23-apr Miami/Fort Lauderdale ? .
    di 24-apr airplane xfer to Miami airport,
    car drop off
    Flight OR 318 17:35
    wo 25-apr . arrival Schiphol

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Grappig al die verschillende meningen over die eerste dag! Als ik eenmaal in Florida ben, kan ik niet wachten om iets te gaan doen. Dus na een goede nachtrust (en meestal toch wel erg vroeg wakker vanwege jetlag) ga ik gelijk op pad. Zou het echt verschrikkelijk vinden om een beetje in de villa of rondom het hotel de dag te moeten doorbrengen. Maar ook buiten vakanties om verveel ik me snel dus dat zal ook wel meespelen. Verder een leuk en afwisselend programma zo.

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Hier hetzelfde, als we rond half 5 wakker worden op de eerste dag dan staan we als eerste bij het ontbijt en voor half 8 rijden we weg. Dit jaar zelfs met de afstand al rekening mee gehouden, we rijden een flink stuk op de eerste dag. (Leesburg-Navarre)
    Laatst gewijzigd door sanook; 14-03-17 om 20:05.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Wij doen het de eerste dag ook altijd rustig aan: boodschappen halen, koffer uitpakken en ons installeren. We zijn altijd een beetje groggy zo'n eerste dag van de lange reis en daar houden we rekening mee. Echte uitstapjes komen meestal de tweede dag wel. Maar inderdaad, het is heel persoonlijk.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Grappig om de verschillende meningen van iedereen te lezen. Wij kiezen er juist voor om de eerste dagen actieve dingen te doen omdat we door het tijdverschil de eerste dagen al héél vroeg wakker zijn.

  6. Top | #16
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Het is uiteraard persoonlijk maar wij vonden Tarpon Springs niet heel veel aan. Safford House vonden we prachtig, het station nog wel leuk maar verder vonden we er niet al te veel moois te zien. St. John's Pass met o.a. de boardwalk vonden we wat dat betreft veel leuker.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Het is uiteraard persoonlijk maar wij vonden Tarpon Springs niet heel veel aan. Safford House vonden we prachtig, het station nog wel leuk maar verder vonden we er niet al te veel moois te zien. St. John's Pass met o.a. de boardwalk vonden we wat dat betreft veel leuker.
    Bedankt voor de tip, gaat Tarpon Springs van het lijstje af, en komt St. John's Pass er op

  8. Top | #18

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Hallo, wij gaan ongeveer in de zelfde periode van 3 april tot 24 april en hebben ons reisschema aardig af. echter viel het me op dat je data niet klopte aan gezien het maandag 24 april is en niet 23 april. Het viel me op omdat we dezelfde vlucht terug hebben.
    we zitten 2 weken in omgeving orlando en 1 week in fort lauderdale. de dingen die bij ons op de planning staan in en rond fort lauderdale zijn: snorkelen, swapshop (http://www.floridaswapshop.com/) shopping malls waaronder sawgrassmill, en een dagje naar miami (sobe). En mag ik je er op attenderen dat zondag 16 april het paaszondag is en dat het waarschijnlijk die dag en dat weekend erg druk is in de pretparken en shoppingmalls.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dream2016 Bekijk Berichten
    Hallo, wij gaan ongeveer in de zelfde periode van 3 april tot 24 april en hebben ons reisschema aardig af. echter viel het me op dat je data niet klopte aan gezien het maandag 24 april is en niet 23 april. Het viel me op omdat we dezelfde vlucht terug hebben.
    we zitten 2 weken in omgeving orlando en 1 week in fort lauderdale. de dingen die bij ons op de planning staan in en rond fort lauderdale zijn: snorkelen, swapshop (http://www.floridaswapshop.com/) shopping malls waaronder sawgrassmill, en een dagje naar miami (sobe). En mag ik je er op attenderen dat zondag 16 april het paaszondag is en dat het waarschijnlijk die dag en dat weekend erg druk is in de pretparken en shoppingmalls.
    Ach op een vakantie van 2 weken kijk ik niet op een dag
    Zonder dollen: bedankt voor de opmerkingen, ik heb het verkeerd gekopieerd vanuit mijn excel lijstje..
    En ik zal inderdaad het plan moeten aanpassen: paaszaterdag in Universal lijkt me geen goed idee inderdaad...
    Misschien maar lekker kanovaren op die dag.

  10. Top | #20
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Reisschema Anton & Marilyn: Orlando --> Miami

    Als iedereen zo denkt, wordt het heerlijk rustig in Universal met Pasen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •