Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 16 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 151

Onderwerp: Handige zaken om mee te nemen?

  1. Top | #61
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Schoonmaakmiddelen zijn, als deze al aanwezig zijn, zijn vaak goedigheid van de cleaners,
    zo óók voor de kruiden. daar hebben eigenaars geen kijk op.
    Zwembadspeelgoed wordt vaak achtergelaten door de vorige huurders, ook dáár hebben de meeste eigenaars geen kijk op.
    De meeste eigenaars wonen in de U.K of in een andere staat van de VS. Van dit soort dingen weten ze niets.

    Bovendien... Who cares! Het zijn allemaal spullen die voordelig zijn aan te schaffen.
    Laatst gewijzigd door corrus; 13-02-17 om 23:22.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #62
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Kletskous, geen kritiek hoor, maar eerder een verwondering... het is nu juist zo leuk om het "gewoon" te gaan beleven. Laat het je overkomen! Waarom moet alles zo tot in de puntjes bekend zijn. Rij de eerste ochtend naar een grote Walmart en laat je overweldigen met wat ze allemaal hebben in de states. De belangrijkste zaken zijn: tickets, esta en paspoort.
    Verblijfplaatsen, auto en GELD! En eventueel, kaartjes voor de parken. Voor de rest is er ALLES te koop (behalve eetbare kaas ��) Het fijne aan Florida vakanties is dat het so easy going is.. het enige waar mijn dochter zich nog druk maakt is welke restaurants we allemaal kunnen bezoeken.. want we hebben zo veel favorieten ��
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Mijn idee, Monique. Ik denk dat een eigenaar zich helemaal een bult lacht als je met een vraag komt of er kruiden zijn in de villa Hoewel, het waren ook Hollanders toch? Misschien dat het dan meevalt, hoewel ik persoonlijk wel onder de tafel zou liggen als ik zo'n mail zou krijgen.

    Let it go ..... Je gaat op vakantie niet op een strak gereguleerde werkdag die van A-Z ingepland is en dan vaak ook nog anders verloopt.

  4. Top | #64
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Jullie hebben gelijk hoor. Maar het is voor ons voor het eerst dat we zo'n verre reis zelf regelen dus ik ben graag goed voorbereid. En ik wéét dat ik alles kan kopen daar, maar ik denk er liever over na zodat ik het A. eventueel al mee kan nemen en ngeen dubbele kosten maak of spullen dubbel heb en B. daar geen tijd aan kwijt ben door op zoek te moeten naar zulke zaken. Dan ga ik liever voor de fun shoppen en niet voor dergelijke huishoudelijke dingen.
    En verder....tja...ben nogal perfectionistisch aangelegd (maar dat was vast nog niet opgevallen )

    Ik probeer het verder wel wat los te laten hoor. Maar we gaan voor het eerst hè. Ik denk dat als ik er al vaker geweest zou zijn, je automatisch ook gemakkelijker erin wordt.

  5. Top | #65
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    De meeste Walmart winkels zijn 24/7 open. En ja, we zijn er ook wel eens heel laat geweest en toen liepen er ook nog mensen te winkelen Dus het klopt wel wat men zegt: maak je vooral niet druk..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Weet iemand of je in Amerika ook Aromat kunt kopen (van die gele busjes)? Ik denk het eigenlijk niet, maar mijn kinderen vinden dat heerlijk op een eitje dus dat wil ik dan dus meenemen. Maar als het daar te koop is neem ik het niet mee!

    En lekkere kaas is er dus niet te vinden in Amerika??

  7. Top | #67
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Je hebt er heeeel veel soorten kruidenmixen maar Aromat ben ik er nog nooit tegengekomen. Ze verkopen er overigens wel Knorr producten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #68
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Aromat heb ik er nooit gezien maar ze hebben inderdaad best wat Knorr producten. Let vooral op de uitspraak van Knorr in Amerika! Ze zijn over het algemeen niet zo goed in kaas maken. Er is wel Gouda kaas (hebben ze ook al zo'n leuke uitspraak voor) te koop maar die is duur. Als je van jonge kaas houdt dan is Monterey Jack kaas wel goed te eten. Ze hebben ook plakjes mozzarella die vind ik ook wel aardig voor op brood. Echt lekkere belegen kaas heb ik nog niet ontdekt.
    In de villa's waar ik ben geweest, waren nooit echt producten achtergelaten of misschien wel eens een blokje voor de afwasmachine of zo. Je kan altijd een paar dingetjes meenemen. Wij hebben meestal een paar theezakjes en oploskoffie mee, zakjes zout, peper en suiker (die verzamelt mijn moeder altijd bij restaurants ) en wat blokjes voor de afwasmachine zodat we daar niet een heel pak van hoeven te kopen. Maar verder inderdaad niet moeilijk doen, je paspoort is belangrijker.
    Als we in hotels verblijven neem ik vaak een baddoek mee (zo'n grote). Ik ben heel goed in koffers inpakken dus alles wat ik wil, kan mee. Kleding koop ik niet in Florida. Ben niet zo makkelijk daarin dus daar ga ik me in mijn vakantie niet mee bezig houden. En als ik verwacht veel mee te willen nemen (of mee terug) dan neem ik mijn rolkoffertje mee als handbagage, daar kan veel in.

  9. Top | #69
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Nee kaas is niet je van het ..
    Als wij belegde broodjes kopen bij Publix of subway
    nemen wij altijd provolone .. die is vrij neutraal en eetbaar
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #70
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Ohhh ik word gemist ???!! Hihi
    Ik vind het ook een gezellig topic hoor met al dat geklets .

    Ik kan alleen effe geen vragen meer verzinnen. Maar praktische tips blijven heul welkom hoor!
    Heb inmiddels 2 badlakens aangeschaft bij Declathon. Zijn idd mooie dunne. Kan er dan 2 i.p.v. 1 meenemen omdat je ze ook mooi klein/dun kunt opvouwen. Is wel een apart stofje, dus hebben er eerst maar eens 2 gekocht om in de meivakantie (camping vakantie denk ik) te proberen hoe ze bevallen. En zonodig kopen we er nog 2 bij. De rest vh gezin heeft inmiddels Waterschoenen, alleen ikke nog. Kon niets vinden dat een beetje zat.
    En een extra reiskoffer is ook aangeschaft. De pretparktickets zijn binnen.
    Dus het staat wel een heel eind op de rit ja!

    En het enige dat écht nog geregeld moet worden is de Esta-aanvraag. En de villa's/hotels nog verder betalen
    Binnenkort maar eens doen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •