Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 151

Onderwerp: Handige zaken om mee te nemen?

  1. Top | #91
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Een paar extra lange oplaadkabels voor je telefoon. We hebben ongeveer 20 hotels gehad deze keer en in allemaal hadden ze usb stopcontacten in de nachtlampen.
    Bij het Kruidvat een voor een paar Euro lange kabels gekocht. Lekker voor 's avonds in bed als je de krant wil lezen.
    Ze zijn ook nog van de opvallende kleuren dat je ze niet kunt vergeten in te pakken.
    Laatst gewijzigd door Treesanne; 02-07-17 om 20:27.

  2. Top | #92
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Wat wij voor de kids gekocht hebben Florida zijn van de watersproeiers met een ventilator erop. Zo iets heb ik nu ook gezoioen bij de intertoys en de action. Heel lekker als het warm is! Gaan zeker weer mee dit jaar!

  3. Top | #93
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Oja, dat heb ik weleens vaker gelezen. Gebruik je om je gezicht met water te sprayen ter afkoeling toch?
    Kun je die ook daar kopen of is het iets dat ik eventueel hier al moet kopen?

  4. Top | #94
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Die heb je daar ook gewoon bij de Walmart/Walgreens/CVS/etc

    https://www.walmart.com/c/kp/portable-misters
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #95
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Is zo'n tube vloeibaar wasmiddel handig om al mee te nemen? Zodat ik daar geen grootverpakking wasmiddel moet kopen?
    Dan kan ik in de hotels effe een handwasje doen en in de villa's het in de wasmachine gebruiken. Of is het geen goed plan.

    Deze heb ik:
    https://www.drogist.nl/hg-wasmiddel-...sje-200-ml.htm

  6. Top | #96

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Wat is een handig bedrag om contact mee te nemen aan dollars?

  7. Top | #97
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Wij hebben voor in de Vila gewoon wasmiddel gekocht. Kost de wereld niet en daarna gewoon meegenomen naar de hotels waar we verbleven. Daar hadden ze echter vaak klein verpakkingen liggen bij de wachmadhines. ( wij hadden wasmachine en droger op de kamers ). Ik zou het risico dat hetbontploftvin mijn koffer niet nemen....

    @mar2809 wij hadden 200 dollar handgeld mee (2 volwassen en 2 kinderen) en deden bijna alles met VISA. Was precies genoeg!

  8. Top | #98
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Wij nemen altijd een paar Pods mee. Die doen we in een plastic bewaardoosje. Bij de Dollar Tree kun je ook vast wel kleine verpakkingen wasmiddel krijgen voor een dollar.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Bijna alle hotels hebben wasmachines en drogers. Munten (quater dollars) zijn gewoon te krijgen aan de hotel balie. Hoe duurder het hotel hoe meer een wasje draaien kost. Varieert van 1 tot drie Dollar.De wasmachines zijn razend snel. Het zijn industrie wassers en erg groot.Ongeveer een ruim uurtje en je hebt gewassen en gedroogd. Pods (merk Tide) koop ik gewoon bij de Walmart of een andere super. Ze hebben verpakkingen van 15 stuks.

  10. Top | #100
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Ik denk dat ze bij de hotels vaak ook wel waspoeder hebben. Althans wel bij de Quality Inn waar wij een wasje deden. 1 dollar voor de was, 1 dollar voor de droger en 1 dollar voor een beker waspoeder (goed voor 2 wasbeurten als ik me goed herinner)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •