Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 151

Onderwerp: Handige zaken om mee te nemen?

  1. Top | #141
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Gisteren 25 juli was het totale chaos. Zowel aankomst van Virgin Atlantic en Lufthansa. Iedereen moest door de APC en volgens mij had ook (bijna) iedereen een kruis. Gevolg: 2 uur wachten, positief punt: de bagage lag al op de band... Volgens de begeleiders daar was dese chaos aan de orde van de dag door alle verbouwingen en renovaties. Uiteindelijk is het gelukt, dus no worries...
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen
    Blog: Florida 2017: https://chillen-cruisen-florida2017.blogspot.nl/

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Ik zou maar een aantal poncho's meenemen want momenteel regent het alleen maar. En veel geld om te shoppen

  3. Top | #143
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Op het AA-forum geef ik regelmatig een update, maar ik zal het hier ook eens doen.

    Inmiddels zijn we ruim 2 weken onderweg en begint de laatst week alweer.
    De eerste dagen zijn we Miami, Islamorada en Key West geweest.
    Zelf rondgereden in Miami en eea bekeken. Helaas niet op Miami Beach gezwommen, daar hadden we geen tijd meer voor. Maar wel even erop gelopen voor wat foto's.

    Op Islamorada hebben we vissen gevoerd bij Robbie's, even het strandje bij Morada Bay bekeken, prachtig zeg. Helaas niet kunnen lunchen daar, dat kwam niet meer uit qua tijd. Dat werd vele te laat en we hadden honger Verder lekker relaxed. En op Key West waren we ook maar 1 dag, dus Duval Street afgelopen, Soutern Most Point gekeken en daar een drankje gedaan. En de zonsondergang gekeken. Ook gestopt bij Robert was Here.

    Op reis naar Cape Coral een Airboattour gedaan maar dat was een grote tegenvaller, geen alligator gezien. Erg jammer, maar helaas.
    Fantastische dagen gehad in Cape Coral en 2 dagen met de boot gevaren. En dolfijnen gespot, daar was ik erg blij mee want aar had ik me erg op verheugd. Voor anker gegaan bij Sanibel Island en lekker gerelexed. Ook naar Fort Myerss Beach gevaren en daar geluncht. Een andere dag geshopt bij de Miromar Outlets en naar de Pier in Naples geweest.Echt heerlijke dagen daar gehad.
    Onderweg naar Clearwater Beach Myakka River State Park aangedaan en de boottour gedaan. Vond het weinig spectaculair, máár we hebben wél een paar alligators van veraf gezien. En het was even een leuke onderbreking.
    Vervolgens door naar Clearwater Beach en een uurtje lekker bij het zwembad gelegen voordat we gingen eten. S avonds Pier 65 op.
    En volgende ochtend een paar uur op het mooie strand gelegen en toen door naar de 2e villa. En toen naar Old Town, voor de autoshow en het uitgaanscentrum bekeken. Was erg gezellig.

    De eerste 2 dagen helaas hele dag regen, dus maar wezen shoppen en toch nog een leuke dag gehad. Inmiddels Seaworld, Aquatica en Busch Gardens gehad, ook weer topdagen. Vandaag een rustdag, want we
    merken wel dat 3 dagen achter elkaar pretpark/waterpark zijn tol begint te eisen, zeker ook i.c.m. de warmte. De kinderen (en wij eigenlijk ook wel) zijn gewoon moe. Het lag ook niet in de planning om dit zo te doen, maar aangezien het zondag en maandag de hele dag regende, moesten we de planning omgooien en was het oorspronkelijke plan van na elk pretpark een rustdag houden niet meer haalbaar.
    Wellicht dat we dan toch morgen misschien naar Magic Kingdom gaan, we kijken wel.

    Kortom, we vermaken ons prima en komen gewoon tijd te kort. Vandaag dus even relaxen bij de villa, dat hadden we ook nog geen dag gedaan. Was de jacuzzi nog niet eens in geweest, geen tijd voor! En dan vanmiddag naar Disney Springs, dat wil ik ook gezien hebben. En hopelijk eten bij de Cheesecake Factory. Tips voor wat ik daar moet nemen? Er is teveel keus daar zag ik al!

    Oja, Volgende week hebben we een lange reisdag van Cocoa Beach naar Hollywood, Fort Lauderdale.
    Iemand een tip voor een leuke stop onderweg om de lange reis te onderbreken?

  4. Top | #144
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Wij zijn vandaag weer veilig thuisgekomen. We kijken terug op een fantastische vakantie, die vlekkeloos is verlopen, toch ook mede dankzij de hulp van dit forum.
    Dus: allemaal bedankt!!

  5. Top | #145
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Fijn om te horen, en welkom thuis! Volgend jaar weer?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #146
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Hihi, ik zou zeker wel willen, en man ook wel hoor, maar financieel moeten we wel weer even sparen haha.
    Máár: zeg nooit nooit!
    Vooral het verblijf in de villa's is érg goed bevallen, wat een zaligheid is dat zeg. Een eventuele volgende keer zouden we toch kiezen voor een langer verblijf in villa's en nog minder of helemaal niet in hotels. En zouden we de oostkust weglaten. En dan van Miami naar Orlando of andersom.

    Maar Californië wil ik ook graag aan de kinderen laten zien, da's ook machtig mooi. Maar Azië is ook mooi om te ontdekken
    Ach, er is nog zoveel moois op de wereld. Maar ooit keer ik vast terug in The Sunshine States!

  7. Top | #147
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Ja inderdaad, zoveel moois te ontdekken. Voor mij zit het er volgend jaar ook niet in helaas, red het niet financieel. Plan is nu mei 2019, nog iets meer dan 600 dagen wachten
    Als ik toch ooit de Staats zou winnen.... haha! Lekker blijven dromen.
    Villa lijkt me zalig, maar voor mij erg duur, omdat ik alleen reis. Dan is hotel voordeliger.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #148
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Nou, als ik geld genoeg had ?!?!

    Maar ik zie de meivakantie 2018 wel zitten hoor
    Als ik weer tickets van ca. 350,= voorbij zie komen.....is net zo duur als naar de Canarische Eilanden, toch ?! Maar of ik mijn man overgehaald krijg.........????
    Het blijft dan toch een stúk duurder dan 10-14 dagen in een stacaravan in Frankrijk/Italië wat we normaal in de meivakantie doen. Maar de afgelopen jaren daar ook niet echt getroffen qua weer, dus we hebben het kort wel even overgehad om dan maar es een keer in de meivakantie te gaan vliegen. Maar ja, het is en blijft een stuk duurder dan een autovakantie.Dus tja...ik vrees dat het em niet wordt...
    Maar als ik die ticketprijzen weer vind, ga ik het wel weer in de groep gooien hahaha wie weet ..???

  9. Top | #149
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Helaas ben je er niet met alleen een ticket. Huurauto komt er nog bij, en overnachtingen. En reis alleen dus betaal relatief veel voor overnachtingen (in vergelijking met stellen/gezinnen, dan is het naar verhouding pp wat goedkoper)

    Maar goed, je weet nooit wat er op je pad komt
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #150
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Handige zaken om mee te nemen?

    Dat is zeker waar Cindy. Als je alleen reist kun je niets delen.
    Zag gisteren aantrekkelijke tickets met Airberlin voor rond de 480,00 rechtstreekse vluchten. Maar gezien hun faillissement nu geen goed idee.
    Sowieso geen goed idee, want ik heb vandaag alle uitgaven es opgeteld van de reis en dat was toch best veel, terwijl we naar mijn idee niet overdreven hebben gedaan. Hadden we wel rekening mee gehouden, maar toch...het blijft heel veel geld. Sommige dingen hadden zeker goedkoper gekund, sommige weer niet denk ik. Maar niet teveel meer over nadenken. We hebben er tenslotte iets fantastisch voor terug gekregen en hebben zo genoten, en we gaan gewoon lekker weer sparen voor een volgende verre reis over 2-3 jaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •