Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Alternatief voor pakketreis TUI

  1. Top | #1

    Standaard Alternatief voor pakketreis TUI

    Hallo allemaal!

    Zouden jullie als experts/ervaringsdeskundigen eens met mij willen denken?

    Ik ben 2 keer eerder naar Florida geweest, 1 keer naar Legacy vacation resort (pakket van Tui) en 1 keer naar lake berkley resort (los ticket en app. gehuurd via booking, daarna doorgereisd via de westkust, door de everglades naar Miami en uiteindelijk the Keys).
    Beide reizen zijn goed bevallen en heb de Florida smaak te pakken .

    Dit jaar wil ik samen met mijn vriend naar Florida gaan. We hebben een pakket bij TUI gezien van 27 maart tot 7 april naar Legacy vacation resort voor EUR 835 p.p.
    Autohuur komt daar dan nog bij maar Alamo is me vorige keer goed bevallen dus regelen we dan zelf.Deze keer willen we graag op 1 plek blijven.
    Nu zie ik hier op het forum veel mensen die in plaats van een pakketreis, alles los boeken en dan een villa huren.
    Is er een villa in de buurt van de US 192 (dat gebied is me qua ligging goed bevallen), wat we zouden kunnen huren voor rond de 800-1000 euro voor deze 11 nachten? Of is dat irreëel?

    Ben benieuwd of er villa's/accomodaties zijn die jullie aan kunnen raden vanuit ervaring?

    Alvast ontzettend bedankt!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Ik denk dat dat wel moet lukken. En anders misschien een condo.
    Er is genoeg te vinden rond de 192.

    https://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php

  3. Top | #3
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Wij zijn een paar jaartjes terug in appartementen complex Cane Island verbleven. Mijn broer is hier afgelopen jaar nog geweest op advies van ons, en dit is erg goed bevallen. En ook belangrijk, niet duur. Hierbij een linkje: http://www.caneislandliving.com/

    Het is ook te huren via http://www.usafunvacations.nl/ dacht ik.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #4

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Bedankt voor jullie reacties!
    Heb je zelf ervaringen met het boeken via deze site Hannie? En ook met een specifieke condo?

    Wow, die appartementen zien er mooi uit Ronenivonne. Waar heb je het destijds geboekt? Via hun eigen site zie de mogelijkheid niet, en op usafunvacations vind ik hem niet terug . Heb ze nu maar een berichtje gestuurd via hun eigen site.

    Nog meer tips?

  5. Top | #5
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Hallo, Cane Island staat niet op de site van USA Funvacations omdat dit vol zit voor jullie periode.
    Op deze website staan een heleboel accomodaties die nog wel plek hebben.
    En van dit soort websites zijn er nog zat om van alles te bekijken.
    https://www.homeaway.nl/search/refin...7-04-07/page:1

  6. Top | #6

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Ah vandaar! Bedankt .
    Wat er verder voor onze periode op USA funvacations staat is wat duurder allemaal. Alleen de disney area budget homes valt binnen ons budget van 800-1000 euro maar dan weet je weer niet precies waar je komt, en dat vind lk wel prettig.

    Jullie hulp wordt gewaardeerd!
    Als iemand nog aanbevelingen hebben hoor ik het graag!

  7. Top | #7
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Ik zou ook eens op Airbnb kijken, daar staat ook van alles op voor jullie data. Ook Cane Island.
    https://www.airbnb.nl/rooms/14804244...s=2&s=-egogvyk

  8. Top | #8
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Dat is het complex idd.

    Als ik op momondo kijk kom je voor de vlucht via TUI uit op 427 pp. Tel daarbij de 1163 euro bij op, en dan ben je wel wat duurder uit als de pakketprijs van 835 euro pp die jij noemt. Als je met 2 personen gaat tenminste.
    Ik heb geen ervaringen met het Legacy resort, al zie ik het regelmatig voorbij komen in reisverslagen.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #9
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Die link die ik plaatste is van een kaartje waarop je kunt zien waar alles ligt. Is dus geen boeking site.
    Ik heb vaak bij Homeaway geboekt, villa's en condo's. Wij hebben in condo's op Windsor Palms en Windsor Hills gezeten.
    Maar denk dat deze duurder zijn dan Cane Island.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Alternatief voor pakketreis TUI

    Interessant topic! Ik volg..

    Wij zijn al 4 keer naar Florida geweest. Steeds met TUI omdat we eigenlijk om bij snel zoeken niets goedkoper vonden.
    Orlando vinden we een ideaal vertrekplaats en we zijn ook wel steeds laat met het boeken. Onze ervaring is dan ook dat later boeken, goedkoper is bij TUI.

    Zo hebben we zelf nooit meer dan 800€ voor 16 dagen betaald, weliswaar in een andere periode (September).
    Florida: 2011, 2013, 2014, 2015, 2018
    Andere: Bali 2016, Texas 2017, Ecuador & Galapagos 2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •