Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Ben een flink tijdje aan het googlen geweest en ook op de diverse fora aan het snuffelen geweest...
    Dit zijn onze wensen voor te boeken vluchten naar Florida:
    1) 2 personen
    2) geen tussenstops
    3) Orlando of Miami als aankomst of vertrek maakt niet uit
    4) heenvlucht liefst vertrekken rond of na de middag (ivm openbaar vervoer naar het vliegveld)
    5) 2 weken verblijf, we denken aan de eerste 2 weken van april, maar een paar dagen eerder/later is mogelijk

    Wat ik tot dusver heb gevonden:

    Met TUI is bovenstaande met uitzondering van puntje 4), omdat de vluchten op ma en vr om 09:45 vanaf Schiphol vertrekken
    Echt goedkoper in vergelijking met bijv KLM en Air Berlin is TUI ook niet, want er komt het e.e.a. bij (bagage, stoel selectie)

    Bij KLM hebben de meeste vluchten een tussenstop, of zijn meteen een flink stuk duurder.

    Air Berlin heeft ook het probleem van punt 4).

    Ik denk dat het kiezen wordt tussen TUI en Air Berlin.
    In beide gevallen zullen we dan een Park&Sleep hotel moeten bijboeken denk ik.

    Graag jullie reaktie, als ik interessante opties gemist heb...

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Je kunt nog naar Tuifly.be kijken, maar dan vlieg je vanaf Brussel.
    Heeft de KLM nu geen leuke tarieven met de werelddealweken?

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Ik heb inderdaad ook bij de KLM werelddealweken aanbiedingen gekregen,
    maar deze hebben zowat allemaal 1 tussenstop.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    KLM vliegt toch rechtstreeks op Miami, doet die vlucht niet mee?

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Klopt, bij werelddeals vind ik een vlucht op dinsdag die rechtstreeks is,
    helaas vind ik dan weer geen bijpassende terugvlucht (rechtstreeks en 14 dagen later)..

  6. Top | #6
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Rechtstreekse vlucht KLM naar Miami is alleen in het winterseizoen. Misschien houdt dit seizoen net op in de periode waarin jij zoekt. Op de terugweg overstappen in de VS is niet eng ofzo. Je hebt alleen security op de luchthaven van 1e vlucht, op de overstapluchthaven niet meer. Wij hebben onlangs heenvlucht rechtstreeks met KLM gedaan, terugvlucht met Delta Airlines via Atlants. Overstap in Detroit is ook erg prettig.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Mischien is eurowings vanaf keulen een optie
    Is ook zeker niet duur maar komen ook kosten zoals baggage ed bij wij gaan in de meivakantie ( 20 april tot 5 mei ) en betaalde maar 270 pp voor retour
    Vliegen 2 of 3 keer per week rechtstreeks oo miami int
    Of jetairfly (tui in belgie) vanaf brussel
    Veel succes met je zoektocht


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtx123 Bekijk Berichten
    Ben een flink tijdje aan het googlen geweest en ook op de diverse fora aan het snuffelen geweest...
    Dit zijn onze wensen voor te boeken vluchten naar Florida:
    1) 2 personen
    2) geen tussenstops
    3) Orlando of Miami als aankomst of vertrek maakt niet uit
    4) heenvlucht liefst vertrekken rond of na de middag (ivm openbaar vervoer naar het vliegveld)
    5) 2 weken verblijf, we denken aan de eerste 2 weken van april, maar een paar dagen eerder/later is mogelijk

    Wat ik tot dusver heb gevonden:

    Met TUI is bovenstaande met uitzondering van puntje 4), omdat de vluchten op ma en vr om 09:45 vanaf Schiphol vertrekken
    Echt goedkoper in vergelijking met bijv KLM en Air Berlin is TUI ook niet, want er komt het e.e.a. bij (bagage, stoel selectie)

    Bij KLM hebben de meeste vluchten een tussenstop, of zijn meteen een flink stuk duurder.

    Air Berlin heeft ook het probleem van punt 4).

    Ik denk dat het kiezen wordt tussen TUI en Air Berlin.
    In beide gevallen zullen we dan een Park&Sleep hotel moeten bijboeken denk ik.

    Graag jullie reaktie, als ik interessante opties gemist heb...

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    ... Op de terugweg overstappen in de VS is niet eng ofzo...
    Nee dat is het punt ook niet. Ik vlieg regelmatig incl overstappen in (bijv Aziatische) landen waar de zaken heel wat minder goed geregeld zijn.
    We hebben gewoon een hekel aan dat urenlang wachten/omweg vliegen, en proberen het te vermijden als dat enigszins kan, extra comfort dus eigenlijk. Zal de leeftijd wel zijn, LOL..
    Dus we nemen het mee in de keuze.
    Evenzo met het tijdstip van vertrek: als ik 's nachts om 2 uur moet opstaan, om 3 uur in de auto naar Schiphol moet rijden, en vervolgens 6 uur in het vliegtuig moet stappen,
    dan begint mijn vakantie al met een hele grote min. Doen we dus ook nooit.
    Het beperkt wel de keuze uiteraard..

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert Bekijk Berichten
    Mischien is eurowings vanaf keulen een optie
    Is ook zeker niet duur maar komen ook kosten zoals baggage ed bij wij gaan in de meivakantie ( 20 april tot 5 mei ) en betaalde maar 270 pp voor retour
    ...
    Ik heb op de eurowings site gekeken, maar goedkoper als 620 euro per persoon op de door jou genoemde data kan ik toch echt niet vinden.
    Misschien heb je een super aanbieding gescoord, via een andere website ? Of toch rechtstreeks via Eurowings geboekt ?

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Welke maatschappij voor orlando of Miami in maart/april 2017 ?

    Rechtstreeks via eurowing , maar heb de tickets al in september gekocht dus zal het dat wel zijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •