Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 35 EersteEerste ... 2432333435 LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #331

    Standaard Hotel cq appartement ervaringen gevraagd Kissimmee

    Hoi Allemaal,

    Ik ben een alleenstaande moeder van drie prachtige tieners. Volgend jaar zomer willen we graag drie weken naar Orlando gaan. Nu ben ik op zoek naar een leuke, mooie accomodatie in de buurt van w. irlo bronson highway. Ik begreep dat je daar het meest centraal zit en in de buurt van zowel de parken als de malls, restaurants etc. Hoor heel graag jullie ervaringen. Mijn dochters zijn dan 17 en 15, mijn zoon 13.

    Uiteraard ben ik zelf ook aan het zoeken op internet (tripadvisor, google maps, zoover etc.) maar jullie input wordt zeker gewaardeerd :-)

  2. Top | #332
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotel cq appartement ervaringen gevraagd Kissimmee

    Hallo, het fijnst is een huis, als je een beetje zoekt en hier en daar een prijsopgave vraagt denk ik persoonlijk dat je goedkoper uit bent in vergelijking met een hotel. Je hebt je natje en droogje lekker bij de hand en als je een dag op pad bent geweest is even plonzen in je eigen zwembad helemaal super. Op het topic accommodatie gezocht kun je een heleboel info vinden hierover.
    En hier een kaartje met diverse wijken erop.

    http://www.tripadvisor.ca/VacationRe...n_Rentals.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-08-13 om 18:41. Reden: q

  3. Top | #333

    Standaard Op welk resort orlando kun je vissen/is in de avond gezellig voor 22- jarige zoon?

    Wij willen naar Orlando met onze 22 jarige zoon maar omdat hij alleen is wil hij wel wat te doen hebben, dus op welk resort in Orlando kun je vissen in een meer of zo?
    In de avond vindt hij het leuk om ergens naar toe te gaan waar hij gezellig een biertje kan drinken, poolen, of wat dan ook, hij vindt het niet erg om alleen te gaan, maakt gemakkelijk contact ook met Amerikanen, vorig jaar in Clearwater heeft hij dat ervaren. Wij zouden nu liever naar Orlando gaan maar vragen ons af of er een resort is wat voldoet aan de wensen van onze zoon.

  4. Top | #334
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Op welk resort orlando kun je vissen/is in de avond gezellig voor 22- jarige zoon

    Wij hebben deze zomer in Encantanda gezeten. Was een groot meer waar je kon vissen, een gameroom, een bar c.q. snackbar waar je wat kon eten en drinken.

  5. Top | #335

    Standaard Tips voor betaalbaar hotel in Orlando

    Goedemorgen,

    Wij gaan eind februari een weekje richting Orlando. Doel is een beetje sightseeing, shoppen en hopelijk genieten van een zonnetje.
    Hebben jullie tips voor een redelijk en betaalbaar hotel wat niet te ver uit de richting ligt?

    Dank alvast!

    Groetjes, Astrid.

  6. Top | #336
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Tips voor betaalbaar hotel in Orlando

    Ik heb geen tips v.w.b. hotels. Dat komt omdat wij (met 2 of meer personen) eigenlijk altijd een villa / condo huren in de directe omgeving van Orlando. Qua prijs is dat net zo duur / niet veel duurder dan een hotel en een villa biedt (vinden wij) veel voordelen t.o.v. een hotel. Misschien ook voor jullie een overweging waard.

  7. Top | #337
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tips voor betaalbaar hotel in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A-nolet Bekijk Berichten
    Hebben jullie tips voor een redelijk en betaalbaar hotel wat niet te ver uit de richting ligt?

    Dank alvast!

    Groetjes, Astrid.
    Uit de richting van wat ?? De wat meer betaalbare hotels vindt je aan International Drive en de US 192. Aan I-Drive rijdt een trolley die de beide Premium Outlets aandoet (die zitten aan I-Drive), dus voor shoppen zit je daar goed. En er is ook veel te zien, zelfs vanuit de lucht. US192 ligt wat dichter bij Disney, maar ook de outlet mall Lake Buena Vista. Voor de zon kun je overal terecht
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #338

  9. Top | #339

    Standaard Re: Tips voor betaalbaar hotel in Orlando

    Dank je wel!!

  10. Top | #340
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tips voor betaalbaar hotel in Orlando

    goseek is een goede tip ik kende deze ook nog niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •