Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: International Palms Resort sluit definitief (faillissement)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    1

    Standaard International Palms Resort sluit definitief (faillissement)

    Hallo allemaal,

    Ik ga in maart voor het eerst naar Orlando en was hier al een beetje aan het rondsnuffelen voor informatie en tips. Maar dat is niet waarom ik dit topic maak. Ik heb al even gezocht maar zag er nog niets over staan op het forum.

    Gister middag werd mijn vriendin gebeld door TUI met de mededeling dat International Palms Resort definitief sluit en wij daar niet kunnen verblijven. We worden nu (gelukkig) omgeboekt naar een ander hotel. Mijn vriendin is meteen naar de winkel gegaan om het te regelen, daar vertelde ze dat het resort failliet is verklaard. Maar goed dat ze direct ging, want de kamers van het alternatieve hotel konden ze maar kort vasthouden.

    Zijn er meer mensen die hier hadden geboekt? En zijn jullie ook netjes op de hoogte gesteld? Ik zie dat Booking.com het nog gewoon aanbied, kijk dus uit! Ik weet niet per wanneer ze sluiten, maar zoals gezegd in maart is het resort in ieder geval gesloten. Verdere bronnen heb ik nog niet kunnen vinden.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: International Palms Resort sluit definitief (faillissement)

    Wat netjes dat TUI jullie op de hoogte stelden en gelijk omboekten.
    Wat jammer dat ze sluiten, eerste keer Florida verbleef ik daar ook, had het erg naar mijn zin daar.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: International Palms Resort sluit definitief (faillissement)

    Wij sliepen enkele nachten geleden nog in International Palms Cocoa Beach, vermoedelijk dezelfde keten? Het hotel zat alvast behoorlijk vol daar.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: International Palms Resort sluit definitief (faillissement)

    Wel raar dat volgens Tui het hotel in maart zou sluiten.
    Het hotel is namelijk gewoon nog te boeken en zelfs via Tui.

    Dus ik denk dat of Tui een fout heeft gemaakt, want het hotel is nog steeds open.

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: International Palms Resort sluit definitief (faillissement)

    Nou.?... al eens op hun website gekeken?

    We are currently undergoing renovations.

    The International Palms Resort & Conference Center has temporarily closed to undergo a complete renovation that will include a branding change, remodeling of the guest rooms, lobby & dining facilities, pool area and 20,000 sq. feet of convention space. Renovations are expected to be complete towards the beginning of 2018.

    http://www.internationalpalmsorlando.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •