Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Cornelis

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Cornelis

    Op 21-1-2017 gaan we voor de eerste keer naar Florida. We zijn beide nog net geen 50 en zijn onder andere een paar keer in NYC geweest. De kinderen gaan niet mee maar ik denk dat als ze onze ervaringen horen bij terugkomst dat ze daar spijt van krijgen. Ik ben een tijd bezig geweest met een route uit te zetten. Plannen is voorpret dus leuk om te doen, de komende dagen nog maar even kijken of de activiteiten redelijk in te passen zijn. De verblijfplaatsen en de concerten heb ik al geboekt op de laatste dag na in Miami de rest wil ik ter plekke boeken of er gewoon naar toe rijden en daar verder kijken. Autorijden vind ik geen probleem, als het goed is staat er een Ford Mustang klaar ;-) Ik heb de afgelopen weken al wat informatie van dit forum tot mij genomen en met veel leesplezier.

    Reisplan:
    Brussel --> Miami
    Homestead 4n (van daaruit autotrips naar Miami, Islamorada, Key West en de Everglades)
    Fort Meyers 2n (en Sanibel Island)
    Kissimmee 6n (Universal, Medieval dinnershow, Homosassa Springs, Cape Canaveral, Old town, outlet ellende)
    Orlando (Billy Joel concert)
    Palm Coast 4n (van daaruit naar St. Augustine, Daytona en Ponte Vedra concert Tom Rush)
    Nog te bepalen op de terugweg naar Miami 1n
    Miami --> Brussel

    PS die Tom Rush kennen we helemaal niet ik hoop niet dat hij vraagt of wij een verzoeknummer hebben. Billy Joel daarentegen ... (Ierland/2xNYC/Frankfurt/Londen)

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Even voorstellen: Cornelis

    Welkom, Cornelis!

    Persoonlijk zou ik nooit in Homestead gaan zitten als uitvalsbasis voor de Keys en speciaal Key West. Ik zou minimaal 1 nacht op Key West verblijven en als dat te duur is dan uitwijken naar Marathon.
    Sunset Celebration is echt zo leuk, imo moet je dat een keer meegemaakt hebben. Maar om dan in het donker nog terug te rijden naar Homestead is een hele rit.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Even voorstellen: Cornelis

    Als ik het goed begrijp rij je meerdere malen de zelfde weg heen en weer
    voor de keys te bezoeken
    waarom niet op de keys overnachten
    het is een lange weg en 1x is leuk maar meerdere malen
    oersaai
    ook zou homestead niet mijn keuze zijn om te overnachten
    en al zeker geen 4 nachten
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Cornelis

    Jullie hebben wel een punt. Ik dacht redelijk centraal te zitten tussen Miami, the Everglades en Islamorada (en inderdaad dan nog een keer naar Key West). Gelukkig kan ik die booking nog aanpassen. Dus ik ga nog eens opnieuw kijken in de Keys of ik daar 1 of 2 nachten kan verblijven.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Even voorstellen: Cornelis

    En kijk dan bv naar Marathon als alternatief voor Key West. Wij verblijven daar regelmatig. Scheelt nog behoorlijk in prijs met Key West maar is prima aan te rijden.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen: Cornelis

    Key Largo is ook een goed uitgangspunt, maar zou ook niet in Homestead willen overnachten
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •