Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #31
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Hallo,

    Heeft iemand hier nog een tip voor tickets voor Universal? Is het überhaupt handig om deze tickets van te voren te bestellen of kan ik ze beter in Orlando kopen? Ik heb al wel AK tickets gekocht bij undercover tourist omdat ik deze wilde linken met de MDE-ap voor fastpass tickets. Maar of het handig is om tickets vooraf te regelen voor Universal (1 dag 2 parken) weet ik niet.

  2. Top | #32
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Wij hebben in het verleden tickets gekocht via deze site, keurig thuis geleverd en toen het goedkoopste. Afgelopen mei hebben wij 'spontaan' besloten naar Universal te gaan en ter plekke e-tickets gekocht via undercovertourist. Het is m.i. niet aan te raden tickets aan de gate te kopen omdat deze altijd duurder zullen zijn dan online.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #33
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Wij hebben in het verleden tickets gekocht via deze site, keurig thuis geleverd en toen het goedkoopste. Afgelopen mei hebben wij 'spontaan' besloten naar Universal te gaan en ter plekke e-tickets gekocht via undercovertourist. Het is m.i. niet aan te raden tickets aan de gate te kopen omdat deze altijd duurder zullen zijn dan online.
    Ik heb deze site inderdaad bekeken maar ik kon geen ticket vinden voor 1 dag. Ik ga ze gewoon bij undercovertourist bestellen dan, bedankt!

  4. Top | #34
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Deze tickets zijn voor 1 dag, twee parken, ik heb geen idee óf het goedkoper is maar toch voor de zekerheid!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Zit hier nog iets voor je bij?
    http://www.americanestates.nl/indexdisney.html

  6. Top | #36
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Bedankt voor de tips, ik heb ze bij undercovertourist besteld daar zijn ze het "goedkoopst" pff alsnog aderlating voor 4 tickets hahaha (669,37euro)

  7. Top | #37

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Hoi Mave,

    ben ook aan het kijken voor tickets maar ben nogal groen. Wat bedoel je met AK tickets en de MDE-ap voor de fast-pass tickets?

  8. Top | #38
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Ak is Animal Kingdom (een van de Disney parken en MDE staat hier voor:https://disneyworld.disney.go.com/pl...ey-experience/

  9. Top | #39

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    Ak is Animal Kingdom (een van de Disney parken en MDE staat hier voor:https://disneyworld.disney.go.com/pl...ey-experience/
    Bedankt! Bestaat er ook een fast-systeem voor universal studios?

  10. Top | #40
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Entree kaarten voor Universal Studio's en Magic Kingdom bij Orlando Fun Tickets

    Voor Universal heb je ook een 'fast pass' maar kun je niet kosteloos aanschaffen
    prijs varieerd tussen 65$ en 85$ Per persoon incombi met parkhopper
    voor enkel park ben je net 5 tot 15$ goedkoper pp
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 05-08-17 om 21:29.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •