Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: De optimale reisweg om in 12 dagen Florida te bezoeken

  1. Top | #1

    Standaard De optimale reisweg om in 12 dagen Florida te bezoeken

    Heeft er iemand de optimale reisweg om Florida in 12 dagen te bezoeken? Wij zouden graag Orland, Miami, Kennedy Space Center, The Everglades en Key Wast eventueel aangevuld met andere bezienswaardigheden.
    Heeft iemand nuttige tips om hiervan een unieke belevenis te maken?

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: De optimale reisweg om in 12 dagen Florida te bezoeken

    Hallo,
    Om je een slordige 400 reiskilometers te besparen zou ik i.i.g. aanvliegen op Orlando en terug vanaf Miami. Op dit forum zul je veel informatie vinden, vooral om het NIET (allemaal) te doen in zo'n korte tijd. Je legt heel wat kilometers af (vooral MIA-KW heen en weer is een lange rit, qua tijd) en ziet heel veel, heel kort. Maar dat is aan jullie.

    Als ik het zou doen dan is Orlando-KSC-Miami (Everglades)-Key West-Miami de beste rijoptie. Maar hoe in te delen is natuurlijk afhankelijk van jullie voorkeuren. In Orlando kun je bij een vlug bezoek, als je van pretparken en/of shoppen houdt, maar zo een dag of wat stukslaan. Key West kost je inclusief reizen zeker 2, zo niet 3 dagen. Everglades en KSC ook wel een dag p/s. En de afstanden zijn aanzienlijk, dus daar streep je ook zo wat dagen mee weg. Maar het kan, ook daar staan hier wel wat verhalen/reisverslagen over. I.i.g alvast veel plezier met de uitzoek-voorpret
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Kevelaer, DE
    Berichten
    2

    Standaard Re: De optimale reisweg om in 12 dagen Florida te bezoeken

    Florida is zeer groot. Ik ben vorig jaar van Miami reisde naar Tampa en was buiten de hele dag. Ik zou je aanraden om te gaan van Miami naar de Keys en dan misschien een bezoek aan de Ever Glads. Dan zou ik richting Orlando beweging en er bezoek brengen aan het park en misschien een paar dagen op het strand.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: De optimale reisweg om in 12 dagen Florida te bezoeken

    Wij zijn twee jaar geleden van Orlando - Miami - Everglades - KeyWest gereden. Zijn aangevlogen op Orlando International en teruggevlogen vanaf KeyWest (Overigens een supervluchtje met geweldig uitzicht op de keys).
    Ons reisverslag op: http://swetsen.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •