Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 108

Onderwerp: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

  1. Top | #71
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding

    Maak ook vooral voor jezelf de vergelijking of losse aanbiedingen niet goedkoper zijn. Net als All-You-Can-Eat. Je kunt je bord maar een aantal keren volscheppen en dan zit je toch echt vol
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #72

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Disney UK en Ie hebben de afgelopen jaren altijd de Ultimate Tickets 14 dagen voor 7 dagen betalen gehad. In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar. Tot nu toe is dat voor de pakketten steeds: Resort, Ultimate Tickets (14 voor 7), Memory maker gratis (niet altijd er bij geweest), Free Dining en $200 giftcard. Hoe langer je wacht, hoe minder de aanbieding. Er gaat steeds wat af totdat alleen de Ultimate Tickets met gratis Memory maker over blijven en waarschijnlijk nog wat korting op het Resort. Op de site voor Disney Ie: http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/deals/ staat dat de Memory maker er voor 2018 ook weer bij zit. De rest is nog even afwachten.
    Als je er vroeg bij bent, heb je echt een goede deal. Maar ik heb ook een keer gehad dat ik bij de US site beter uit was. De Free Dining was er voor Ie en UK toen al af en de US site had deze weer wel. De tickets had ik dacht ik wel via attractiontickets of de Disney Ie site besteld omdat die bij meer dan 7 dagen op de US site altijd duurder zijn.
    Zojuist onze reservering voor 2018 gedaan! Hotel, Ultimate Tickets (7d betalen/14d krijgen), Disney Dining Plan (QSDP was inclusief maar met een kleine bijbetaling hebben we DDP genomen), gratis Magic Band, gratis Memory Maker en waardebon van $200. Door deze actie was het ineens interssant om geen value- maar een moderate resort te nemen! Wij zijn er in elk geval blij mee!
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  3. Top | #73
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding

    Het is een mooie aanbieding. Niet dat het weinig geld is maar je zal zien dat je tijdens het verblijf nog maar heel weinig geld extra uitgeeft, zeker met de $200 giftcard er bij. Welk resort hebben jullie gekozen?

  4. Top | #74

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Het is een mooie aanbieding. Niet dat het weinig geld is maar je zal zien dat je tijdens het verblijf nog maar heel weinig geld extra uitgeeft, zeker met de $200 giftcard er bij. Welk resort hebben jullie gekozen?
    We zijn voor Port Orleans, French Quarter gegaan... het 'kleinste' resort naar ik begrepen heb...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  5. Top | #75
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding

    Klopt is het kleinst en ook met de minste mogelijkheden van de moderate resorts, Port Orleans Riverside ligt er naast en daar kan je zo naar toe lopen. En het bootje naar Disney Springs is ook heel handig. Leuk vooruitzicht hoor!

  6. Top | #76
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Wat was de prijs voor de ultimate 14 days tickets, toen er een aanbieding was?
    Ik ben voorzichtig op zoek voor 2018 en kan dan een beetje prijzen vergelijken.
    Nu staat de prijs voor 2018 op 500 euro....

  7. Top | #77

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Klopt is het kleinst en ook met de minste mogelijkheden van de moderate resorts, Port Orleans Riverside ligt er naast en daar kan je zo naar toe lopen. En het bootje naar Disney Springs is ook heel handig. Leuk vooruitzicht hoor!
    Lekker 'rustig' en dat bootje... gaven de doorslag... #zinin
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  8. Top | #78
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjolijne Bekijk Berichten
    Wat was de prijs voor de ultimate 14 days tickets, toen er een aanbieding was?
    Ik ben voorzichtig op zoek voor 2018 en kan dan een beetje prijzen vergelijken.
    Nu staat de prijs voor 2018 op 500 euro....
    Ik dacht iets van 365. De prijzen zijn in 2018 weer een flink stuk duurder. Universal ook 3-park 2017 is nu € 270,- en in 2018 € 308,- . Ik wacht wel tot er weer mooie aanbiedingen komen.

  9. Top | #79
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    30 januari j.l. geboekt voor EUR 351

  10. Top | #80
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Ok thanks, dan weet ik een beetje wat de richtprijs is voor een goede aanbieding.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •