Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 108

Onderwerp: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

  1. Top | #51
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Zolang Disney Quest nog open is wel maar deze gaat sluiten op 2 juli van dit jaar.

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Ik ben er in april en ben er nog nooit geweest, dus was wel van plan er heen te gaan.

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Op deze pagina bij Terms and Conditions: https://www.attractionticketsdirect.ie/node/204291 . Maar ik zie bij de tickets zelf idd Calendar Year 2017 staan.
    Verwarrend
    Klopt, die 16 december staat alleen bij de show.

  4. Top | #54
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Bij disney uk is de aanbieding tot 29 maart te boeken...ik ga er denk ik ook weer voor..ga dit keer met mijn jongste..
    Daarna zal volgens mij de Free Dining 2018 langskomen ..bij deze aktie moet je de ultimate tickets kopen..
    Afgelopen jaar ben ik met die aktie met de oudste gegaan...Helemaal top! Zeker als je met zijn vieren gaat..scheelt een hoop..

  5. Top | #55
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Disney UK en Ie hebben de afgelopen jaren altijd de Ultimate Tickets 14 dagen voor 7 dagen betalen gehad. In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar. Tot nu toe is dat voor de pakketten steeds: Resort, Ultimate Tickets (14 voor 7), Memory maker gratis (niet altijd er bij geweest), Free Dining en $200 giftcard. Hoe langer je wacht, hoe minder de aanbieding. Er gaat steeds wat af totdat alleen de Ultimate Tickets met gratis Memory maker over blijven en waarschijnlijk nog wat korting op het Resort. Op de site voor Disney Ie: http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/deals/ staat dat de Memory maker er voor 2018 ook weer bij zit. De rest is nog even afwachten.
    Als je er vroeg bij bent, heb je echt een goede deal. Maar ik heb ook een keer gehad dat ik bij de US site beter uit was. De Free Dining was er voor Ie en UK toen al af en de US site had deze weer wel. De tickets had ik dacht ik wel via attractiontickets of de Disney Ie site besteld omdat die bij meer dan 7 dagen op de US site altijd duurder zijn.

  6. Top | #56
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Ik vond de aanbieding met Memory Maker én La Nouba ook best leuk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #57
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik vond de aanbieding met Memory Maker én La Nouba ook best leuk
    Dat is die van attractiontickets. Zeker een leuke aanbieding!

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    "In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar".

    Nou, het is april en ik zit met smart te wachten op de aanbieding voor 2018. ��
    We gaan voor de orlando freedom "ultimate" ticket. Ik ga er maar vanuit dat de aanbieding daar ook voor geld omdat dit ticket een combi is met daarin ook de disney 14 dagen ultimate ticket.
    Eerste keer dat we gaan bestellen via attractiontickets, dus best spannend.

  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    "In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar".

    Nou, het is april en ik zit met smart te wachten op de aanbieding voor 2018. ��
    We gaan voor de orlando freedom "ultimate" ticket. Ik ga er maar vanuit dat de aanbieding daar ook voor geld omdat dit ticket een combi is met daarin ook de disney 14 dagen ultimate ticket.
    Eerste keer dat we gaan bestellen via attractiontickets, dus best spannend.
    Dat die aanbieding meestal in april komt sloeg op de Uk aanbieding waar Flora45 het daarvoor over had, met FD etc. Dus op de Walt Disney World UK site (en niet op de attractiontickets site). En dan ben je echt klaar met wachten want die aanbieding is al een paar dagen geleden bekend gemaakt! En de aanbieding op die site (WDW UK) voor Ultimate tickets (14 voor 7) was er al en is nooit weggeweest. Ik weet niet op welke aanbieding je aan het wachten bent maar wanneer en wat voor aanbiedingen er op de attractiontickets site komen weet ik niet. Dus ik hoop dat je niet voor niets aan het wachten was nu.

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Wellicht haalde ik 2 dingen door elkaar. �� Ik doelde ook op de aanbieding van La Nouba.
    Eigenlijk zitten we alleen nog te wachten wanneer de prijzen voor 2018 op de site van attractiontickets bekend worden en we ze kunnen bestellen. Ik heb eigenlijk geen idee of bij die tickets nog voordelen zitten als je ze vroeg besteld. Als dat zo is zou dat mooi zijn. Maar misschien blijft het ook wel zoals het nu is met o.a. tickets voor orlando eye, gator land, airboat tour en memory maker.
    i.i.g. Bedankt voor je reactie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •