Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 108

Onderwerp: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Ja hoor. Je kunt een MagicBand aanschaffen voor $12.95. Zie https://disneyworld.disney.go.com/fa...m-eligibility/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Precies wat ik bedoelde & zocht, dank Njit
    Nu weer even verder twijfelen of ik 6/14 vakantiedagen in een druk pretpark wil doorbrengen... Maar het is zo leuk!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Knoop doorgehakt en de tickets besteld ��. Zo'n ticket geeft toch veel vrijheid. Nu nog bepalen wanneer we welke parken gaan bezoeken ����

  4. Top | #14

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Ik heb inmiddels de kaarten binnen, de circus kaarten waren niet beschikbaar vanwege vakantie in de 18 dagen dat ik in Orlando ben. Dit heeft ATI Netjes opgelost door 2 andere alternatieven aan te bieden waaruit ik kon kiezen. Ik heb gekozen voor de Everglades wild Florida. Veder zoals ik gewend ben vanuit Duitsland alles netjes geregeld.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Heb ze net ook besteld. Mooi op tijd voor onze trip in juni
    Wij gaan in augustus....is dit voor ons ook een mooie aanbieding? begrijp ik nu goed dat dit tickets zijn van de UK maar dat je ze thuis gestuurd krijgt. dus de gewone originele toegangskaarten en geen E-ticket??? zie wel dat allen betalen met visa noodzakelijk is maar die zal ik voor de reis toch aan moeten schaffen....Dit zijn toch kaarten met 14dagen toegang voor alle parken? binnen 14 dagen 7 parken bezoeken....ik heb ook gekeken bij discover the magic, betaal je ook in ponden maar worden er e-tickets gestuurd....hier hebben ze het over 299 7 dagen ultimate ticket maar de 14 dagen ultimate is net zo duur.....ik zie door de bomen het bos niet meer....

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    hebben jullie de tickets besteld? ik zie echt door de bomen het bos niet meer....Wij gaan in augustus....is dit voor ons ook een mooie aanbieding? begrijp ik nu goed dat dit tickets zijn van de UK maar dat je ze thuis gestuurd krijgt. dus de gewone originele toegangskaarten en geen E-ticket??? zie wel dat allen betalen met visa noodzakelijk is maar die zal ik voor de reis toch aan moeten schaffen....Dit zijn toch kaarten met 14dagen toegang voor alle parken? binnen 14 dagen 7 parken bezoeken....ik heb ook gekeken bij discover the magic, betaal je ook in ponden maar worden er e-tickets gestuurd....hier hebben ze het over 299 7 dagen ultimate ticket maar de 14 dagen ultimate is net zo duur.....

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Dat is een (langlopende) aanbieding: 14 dagen tickets voor de prijs van 7 dagen. De Ultimate Tickets zijn zeer compleet: 7 (of 14) dagen entree tot elk park, ook de waterparken. Als je 7 dagen lang, 4 parken op 1 dag wil bezoeken kan dat ook (dus parkhoppen). De 7 dagen ticket is 14 dagen geldig, dat betekent 7 dagen te gebruiken maar daar heb je 2 weken de tijd voor. Je hebt ook 7x (of 14x bij de 14 dagen ticket) toegang tot de minigolf banen (voor 16u starten met de baan).
    Je krijgt inderdaad originele tickets. Zelf zou ik totaal geen probleem hebben met vouchers omdat ik mijn tickets toch op mijn Magicband zet en dus de laatste jaren ook geen fysieke tickets in handen heb gehad. En die 3 minuten die het misschien duurt om op dag 1 je ticket op te halen, zullen je vakantie ook niet verpesten. Maar goed, dat hoef je dus niet te doen want je tickets zijn direct te gebruiken.

  8. Top | #18

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Zojuist de Disney's 14 day Ultimate Ticket with Memory Maker besteld voor in april. Vind het wel spannend zo uit het buitenland, het is toch een hoop geld zo voor 4 personen. hihi Maar jullie goede ervaringen heeft de doorslag gegeven.


  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Kreeg net een bericht van attractionticketsdirect dat ze weer met cirque du soleil tickets worden aangeboden tijdelijk.

  10. Top | #20
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker

    Wij willen eigenlijk ook de kaarten gaan bestellen voor onze vakantie in augustus.
    Maar hoe zit het met parkeren?
    Ik weet dat er een monorail is die tussen de parken rijdt. Je zet de auto dan op een gezamenlijk parkeerterrein? Wat zijn hier de kosten van? Want ik neem aan dat dit niet bij de kaarten in zit toch?
    Alvast bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •