Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 108

Onderwerp: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

  1. Top | #91
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Bedankt Mushu voor de uitleg. Die magic bands lijken me erg handig maar wel wat overdreven voor 1 dag AK, of zijn deze herbruikbaar?

  2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Ja ze zijn herbruikbaar dus als je de komende jaren weer gaat....

  3. Top | #93
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Als je een Magic Band koopt (kan ook al van te voren bij Disney Springs) dan kunnen ze deze ook voor je linken bij Guest Relations.
    Zelf lukte het me niet in de App en de Website. Magic Band is vooral handig voor meerdere dagen. Als je een ticket met Memory Maker hebt kun je bij de attracties en de PhotoPass fotografen handig je bandje laten scannen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #94
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Njit, ik lees met veel plezier jullie blog mee (wat een gave reis!!!!)
    Las ik nu dat het parkeren 20 dollar kost? Best heel kostbaar.

  5. Top | #95
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Klopt. Is voor alle pretparken in Orlando zo hoor. Je parkeergeld is wel geldig op dezelfde dag voor alle Disney parken. Dus als je gaat Hopperen betaal je maar 1x parkeergeld.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #96
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    hoi een vraagje
    als je de 14 dagen ultimate disney passen hebt voor 2017 en je kan je reis niet maken zouden ze dan ook nog in 2018 geldig zijn ?
    ik begreep dat de disney kaarten altijd geldig bleven als ze niet gebruikt zijn

  7. Top | #97
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Toen ik in jan 2017 deze ticket bestelde stond er dit bij:

    ........Please note the first day of use must be on or before 31st December 2017. 7 and 14
    day ticket expires 14 days from first day of use and 21 day ticket expires 21 days
    from first day of use.................

  8. Top | #98
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert
    ik begreep dat de disney kaarten altijd geldig bleven als ze niet gebruikt zijn
    Dat was vroeger en had dan betrekking op een optie die je kon kiezen bij Magic-your-way tickets. De UK Ultimate tickets zijn geldig in een bepaald jaar en verlopen op 31 Dec van dat jaar. Je kunt wel proberen om contact op te nemen met de shop waar je ze gekocht hebt met het verzoek ze tegen de betaling van de meerprijs in te ruilen voor kaartjes geldig in 2018.

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Is de aanbieding 14 dagen disney, memorymaker etc voor 426 euro pp plus gratis kennedy space center een goede deal?

  10. Top | #100
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweetsugar Bekijk Berichten
    Is de aanbieding 14 dagen disney, memorymaker etc voor 426 euro pp plus gratis kennedy space center een goede deal?
    ja maar als het bij atd is kosten ze toch 389 pond is op dit moment toch ongeveer 440 euro ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •