Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 108

Onderwerp: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

  1. Top | #81

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Hallo allemaal, na 8 jaar eindelijk deze zomer weer naar Florida . Nu zat ook ik op attractionticketsdirect.ie te kijken en vroeg ik me af of iemand weet welke optie ik moet nemen voor delivery: standard, priority of overseas. Overseas klinkt uiteraard als meest logische keus, maar kost ook 26 euro. Weet iemand of met standard delivery ze ook naar Nederland komen??

  2. Top | #82
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Ik had de vorige keer over die optie heen gelezen omdat ze overal schrijven dat ze gratis bezorgen. Kaartjes werden gewoon bezorgd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #83
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Pffffff, ik heb even stress en ik hoop dat iemand mij even kan helpen....

    Tijdje terug hebben wij 4 Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker gekocht bij atd.ie

    We vliegen 1 augustus naar Florida dus we zijn een beetje aan het voorbereiden. Ik heb dus vandaag de mydisneyexperience app geinstalleerd en wilde de tickets daar registreren.
    Echter, dit lukt bij 2 kaarten niet. Bij zowel handmatig de code invoeren als de qr code scannen krijg ik de volgende melding..... "please link this tichet order on disneyworld.com. The my Disney experience app is not able to link will Call ticket order"
    Wat moet ik nu doen? Bellen??
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  4. Top | #84
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Heb je het alleen op de app geprobeerd? De app staat er namelijk om bekend met sommige dingen wat (heel erg) lastig te doen. Of wel, probeer het ook op je computer op MDE. Lukt het dan nog niet dan zou ik even bellen.

  5. Top | #85
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Mushu.......Dank je wel!!!!

    Het is op de pc inderdaad gelukt. Ik was alleen met de app bezig en helemaal niet eraan gedacht om het op de
    pc te proberen. Ben zo blij met jullie!

    Dan gooi ik nog maar even een (leuke) vraag erin

    Tijdens ons verblijf in Florida ben ik jarig en ik zit er heel erg aan te denken om mijn verjaardag te vieren in Disney. Zijn er dan nog speciale activiteiten voor de jarige? hahaha
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  6. Top | #86
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Soms is het gelukkig snel opgelost
    Vraag in ieder geval een button bij guest services bij het park waar je die dag bent. Verder is bijna iedere bezoeker toevallig jarig net als ze Disney bezoeken dus of ze er wat mee doen.... Mijn ervaring is verschillend, of je wordt 100x gefeliciteerd doordat je de button draagt en krijg je een toetje en zingen ze voor je bij het restaurant of er gebeurt niets. Toen ik alleen in WDW was moest ik zelf om een button vragen (ik verbleef in een Disney Resort en als ze zien dat je jarig bent, krijg je vaak zonder te vragen de button) en mocht ik ook zelf mijn naam er op zetten (die dame was echt bijna onaardig). Ik ben door heel weinig tot geen mensen gefeliciteerd en in het restaurant waar ik die avond was, vond de server het maar raar dat ik alleen was dus van schrik had ik matige bediening. Ach ik was in WDW en dat is hoe dan ook leuk! Maar verwacht niets en als je wat wil, regel het dan zelf. Je kan bv een taart bestellen in een van de restaurants of zeggen dat het jouw dag is en jij beslist welk park etc.

  7. Top | #87
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    O, je hoeft dus niet te bewijzen dat je echt jarig bent? Dan snap ik inderdaad dat er heel veel mensen spontaan jarig zijn op de dag dat ze naar Disney gaan.....
    In principe verwacht ik ook niks hoor de button is al leuk! hahaha We gaan met onze twee tiener meiden van 15 en dan loopt mama te huppelen in Disney (ik kan er niks aan doen dat gebeurd automatisch zodra ik het park in ga) met een, ik ben jarig, button!
    Ik verheug me nu al op hun gezicht

    Wat raar dat jij zo een ervaring hebt gehad. Ik vind in Amerika de mensen veel attenter dan hier en al helemaal in een pretpark. Misschien inderdaad dat je alleen was. Dat past dan misschien niet in het plaatje en raken ze een beetje in de war? Nou ja, als je maar een leuke dag hebt gehad!
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  8. Top | #88
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Haha, ik zie het al helemaal voor me!
    Ook mijn ervaring is dat ze in Amerika vriendelijker zijn en enthousiast reageren als ze horen dat je uit het buitenland (Nederland) komt. En tijdens al mijn bezoeken aan WDW heb ik veel meer positieve ervaringen dan negatieve maar zo af en toe is er ook een niet-Disney-waardige ervaring. Ik zie ook niet alles door een roze bril als ik in Disney ben, blijf altijd kritisch en ben inmiddels ook een verwende, ervaren reiziger. De lat ligt hoog, zeg maar.
    O en mijn moeder is een keer gebeld door Mickey Mouse himself! Ik had blijkbaar doorgegeven bij de boeking dat we de verjaardag van mijn moeder vierde die vakantie want bij binnenkomst in het WDW hotel knipperde het lichtje van het antwoordapparaat op de telefoon en werd mijn moeder uitgebreid gefeliciteerd door Mickey. Dat was echt zo'n Disney moment dat we totaal niet verwacht hadden. En ja dan ga je met een big smile en huppelend de rest van je dag door

  9. Top | #89
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Ik heb onze tickets ook alleen via de computer kunnen registreren, niet via de app. Nu vraag ik me af of elk ticket echt alleen gebruikt kan worden door de persoon die ik ingevuld heb. Ik heb 4 dezelfde tickets en kan me niet meer herinneren welk ticket voor wie is. Ik zag namelijk op een filmpje dat je je vingerafdruk moet geven en elke keer bij een attractie dat kaartje moet scannen, lijkt me erg onhandig om elke uit te moeten zoeken welk kaartje van wie is.

    Heeft iemand hier verstand van?

  10. Top | #90
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen

    Ja je ticket is persoonlijk en moet steeds door dezelfde persoon gebruikt worden. Elke keer moet je, om binnen te mogen gaan bij een park, je ticket scannen en je vinger. Inmiddels heb ik magic bands maar toen ik nog tickets gebruikte, moest je op de achterzijde je naam invullen. Wij hadden ook altijd verschillende plaatjes op de tickets staan dus kon je snel zien van wie een ticket was. Het maakt voor de eerste keer gebruik niet uit welk ticket op wiens naam staat maar na het scannen van je vinger natuurlijk wel. En bij gebruik kunnen de Disney medewerkers wel zien welke naam er aan gekoppeld is. Dus dat kan dan voor leuke naamwisselingen zorgen Je hoeft je kaartje gelukkig niet bij iedere attractie te scannen, alleen als je voor die attractie een fastpass hebt. Om het helemaal makkelijk te maken, kan je ook magic bands aanschaffen. Dan heb je geen gezeur meer met kaartjes opzoeken en uitdelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •