Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Even voorstellen: MyFlorida

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Leuk,leuk,leuk,allemaal nieuwtjes om uit te proberen,met uitzondering van kelly park dat is al een vast onderdeel van onze vakantie.WELKOM.

  2. Top | #12
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: even voorstellen: MyFlorida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus
    Het kan natuurlijk zijn dat je het gewoon niet ionder de knie krijgt...
    Ik ben nog nooit ergens heengegaan zonder de taal te spreken.. al is was het maar een beetje...

    Dus komop... leren dat taaltje... :lol: :lol: :lol:

    Ik wil wedden dat jij als nederlander sneller engels leert dan amerikaan Nederlands... :lol: :lol: :lol:
    Thnx

    Maar ik krijg het inderdaad niet echt onder de knie. Ik kan me er op zich wel uitredden hoor. Met handen en voeten kom je ook wel ergens. Ik kan het op zich redelijk lezen en verstaan, maar als ik zelf zinnen elkaar moet gaan knutselen, dan gaat het mis.

    Ik heb er bijles voor gehad op school en ook privébijles bij iemand thuis, maar helaas. Ook heb ik zo'n cursus boek (met bandjes) uitgeprobeerd van de LOI. Maarja, Engels is niet de enige taal welke niet lukt. Ook Nederlands en Duits zijn niet m'n sterkste punten. Maar ik heb daarentegen wel weer een wiskundeknobbel 8)

    Alleen ehm:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus
    Ik ben nog nooit ergens heengegaan zonder de taal te spreken.. al is was het maar een beetje...
    Leer je dan jezelf ook Turks enzo? Bedoel, daar ben ik ook al twee keer geweest, maar dat taaltje ga ik echt never onder de knie krijgen :wink:
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #13
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Leren met Muzzy Hi Hi Hi..........!

    Basis cursus voor kinderen, Misschien iets voor jou?
    Groetjes Marisca. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: even voorstellen: MyFlorida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus
    Ik ben nog nooit ergens heengegaan zonder de taal te spreken.. al is was het maar een beetje...
    Engels heb ik ook niet helemaal onder de knie, maar in de landen waar ik al geweest bent kan je jezelf met een beetje Engels al goed redden. Je moet er natuurlijk niet te veel van verwachten, maar verstaanbaar maken lukt goed.
    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •