Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Een verhaal over een ziekhuisopname

  1. Top | #31
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Bah wat een akelige verhalen allemaal. Ik heb toch nog voor de zekerheid mn reisverzekering nagekeken en hij is goed gelukkig hahaha. Ik word gewoon bang (mede doordat ik al de hele week kiespijn heb)

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Ik ga voor de zekerheid de ziektemodule aanzetten.
    Kost een paar euro.

  3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Als je al een week met kiespijn loopt is het goedkoper om een consult in Nederland te doen, een zenuwbehandeling in Amerika moet je snel rekenen op $1200,- tot $1500,-.

    Wij waren blij dat we ook alles konden declareren, zelfs ons eigen risico van de zorgverzekeraar werd vergoed door de reisverzekering.

  4. Top | #34
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Als je al een week met kiespijn loopt is het goedkoper om een consult in Nederland te doen
    Ik ben al geweest, er is niks te zien op de foto's, waarschijnlijk komt het vanuit m'n holtes. Dokter kan ook niks vinden en KNO is een wachtlijst dus die kan eventueel kijken maar een operatie/behandeling voor de vakantie zit er niet in. Ik stoom me een ongeluk wat verlicht dus misschien komt t nog wel goed en van de week weer naar de tandarts. We hebben nog 5 weken.....

  5. Top | #35
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Uiteindelijk ben ik in overleg met de huisarts aan een antibiotica kuur begonnen maar een dag later is er met spoed door een andere tandarts in het weekend een wortelkanaalbehandeling begonnen. Vorige week is hij afgemaakt, gelukkig allemaal op tijd voor de vakantie want we vertrekken zondag.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    869

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    @Mave, blij dat het is goedgekomen.
    Want op vakantie wil je eigenlijk alleen maar genieten.
    Maar goed verzekerd zijn is iets wat ik altijd gedaan heb en ik zal nu vertellen waarom.

    Ik ben een royale maand geleden aan een trip begonnen door China en Z.O. Azië.
    Ik vloog van Amsterdam via Dubai naar Shanghai.
    Daarna ben ik doorgevlogen naar Kuala Lumpur.
    Toen naar Singapore.
    Daarna ben ik naar Bangkok gegaan en na een klein weekje naar Khao Lak.
    De planning was om daar een weekje te blijven en dan weer te vliegen naar Kuala lumpur.
    Daarna weer naar Shanghai voor 5 dagen en dan naar Dubai waar ik ook een nacht zou verblijven voor ik naar huis zou gaan.

    Maar toen ik in een taxi zat van Phuket naar Khao Lak kreeg ik een bericht dat mijn broer was overleden.
    Toch even schikken.
    Na aankomst in de door mij geboekte bungalow heb ik heb mijn verzekering gebeld.
    De zaak uitgelegd en ze zouden terug bellen.
    Inderdaad binnen een paar uur belde ze me terug en ik kon een keus maken uit drie verschillende vluchten terug naar Nederland.

    Ik kon eigenlijk dezelfde avond al terug maar dat zag ik niet zitten.
    Is toch een hele afstand.
    Maar de volgende dag ben ik met Emirates terug gevlogen met een overstap in Dubai.
    Alles door de verzekering geregeld.

    Na een week heb ik een declaratie gestuurd voor de vluchten en hotels die ik geboekt en betaald had.
    Ik heb het zeker niet overdreven en gewoon de werkelijke kosten doorgegeven.
    De meeste nachten die ik had geboekt kon ik annuleren en heb ik dus niet geclaimd.
    De verzekering belde mij op met de vraag of ik niets was vergeten.
    Ze vonden dat ik wel erg weinig had geclaimd.
    Maar ik kan en wil geen dingen claimen die niet terecht zijn.

    Binnen een paar dagen had ik mijn geld op mijn rekening staan.

  7. Top | #37
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Gecondoleerd Frans1949 en wij hebben ook een aantal jaar geleden ervaren hoe snel de verzekering zoiets kan regelen en zijn gelukkig ook goed verzekerd. Maar vaak weet je dat pas als het je overkomt, vooraf hoop je dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

  8. Top | #38
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Jeetje, wat een narigheid zeg, gecondoleerd. Gewoon claimen wat je werkelijk aan kosten hebt gehad zoals het ook hoort, maar helaas zijn er altijd mensen die er nog even een slaatje uit slaan. Veel sterkte.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  9. Top | #39
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Wat een verhaal Frans, gecondoleerd!

    Een goede verzekering is zeker belangrijk en idd jammer dat er altijd mensen zijn die er misbruik van maken waardoor anderen ook meer kwijt zijn voor zo'n verzekering.
    Ik heb ooit 1 keer gebruik moeten maken van een reisverzekering en dat doe je echt niet voor je lol. Ik had complicaties met mijn zwangerschap waardoor ik niet mocht vliegen. (gelukkig goed gekomen)

  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Een verhaal over een ziekhuisopname.

    Gecondoleerd Frans, wat erg zeg. Fijn dat je dan toch een goede verzekering hebt afgesloten en dat ze zulke goede service hebben geboden.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •